Hop til indhold

Hvem vil have hundekys ??

Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Lige en lille hurtig - lader i jeres hund give nysser i ansigtet? Har en retriever der utroligt gerne ville slikke i ansigtet hvis hun får lov. Synes dog det er lige lovligt meget lige i fjæset når man ved hvor snuden også er :???:

Lidt snude puf bliver det dig til :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi giver indimellem Ninja lov til at kysse i ansigtet. Vi kan tit lugte hvis hun har været i nærheden af et sted hvor solen ikke skinner, og så takker vi nej :lol: Men ellers får hun lige lov i sådan ... 10sekunder. Så begynder den ru tunge at blive lidt ubehagelig mod huden.

Men jeg synes nu altså at hunden engang imellem skal have lov at kysse .. Det er vel hundens måde at vise sammenhørighed og hengivenhed til de mennesker, som betyder hele verden for den :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

min hund må kysse mig i hovedet stort set lige så tosset han vil, jeg ved at mange synes det er klamt, det gør mig intet, jeg kysser også på ham. dog blir det liiiidt meget, når han gerne vil sådan helt op i næseborene. jeg ville dog nok have det anderledes, hvis jeg havde stor, savlende hund, min egens kys er ikke sådan særligt våde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rex får lov når jeg kommer hjem f.eks. - det er jo en del af hans måde at vise at han er glad for at se mig:lun:

Så har han en lidt dårlig og dog kær vane med lige at synes man skal ha et kys når man ligger og blunder på sofaen(hvilket jeg tit gør om aftenen, da jeg arbejder nat):shock::evil: der er det ikke okay.... men han opnår da det han vil:genert: jeg vågner og han har fanget min opmærksomhed.

Så er det man tænker - hvorfor ku manden da ikk lige bruges den halve times tid:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Begge vores møsser os i ansigtet når de har lyst - og det har især Buddy tit.

Så længe det er mine egne hunde har jeg det helt fint med det - dog bryder jeg mig ikke om ansigtsmøsser af andre hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki er verdens bedste til at give nysser :lun:

Jeg får gerne en portion om aftenen :hjerte: og ligger jeg på sofaen kommer hun indimellem forbi og giver et hurtigt nys :lun: og væk hun er igen :fornaermet:

Vi har nu ikke lange seancer, ½ minut er så, maks.. Har hun lige komsumeret noget :badr: skal der ikke nysses :lol:

Jeg modtager også gerne nys for andre hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki er verdens bedste til at give nysser :lun:

Jeg får gerne en portion om aftenen :hjerte: og ligger jeg på sofaen kommer hun indimellem forbi og giver et hurtigt nys :lun: og væk hun er igen :fornaermet:

Vi har nu ikke lange seancer, ½ minut er så, maks.. Har hun lige komsumeret noget :badr: skal der ikke nysses :lol:

Jeg modtager også gerne nys for andre hunde :genert:

Jeg får også nogen gange en ordentlig omgang, så kravler hun op og lægger sig på mit bryst/mave og så kan hun ellers ligge her i 15-20 minutter og bare kysser løs :hjerte:

Jeg elsker det, men desværre ender jeg som regel med at være helt hudløs og rød i hele hovedet, for når Luna mener der skal kysses, så er der intet der bliver gjort halvt, og hvis jeg drejer hovedet for at få luft, så tager hun lige fat med poten og drejer mit hoved på plads igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie elsker at give nøsser:lun: Og han får lov lige så meget han har lyst, jeg synes bare det dejligt han vil give mig en nøs.. Og jeg møsser også ham masser af gange i løbet af dagen:mrgreen:

Dog har han en tendens, med at slikke oppe i næseborerne eller i ørerne, så flytter jeg lige hovedet lidt:lol: (tror det en løveting...)

Men min mormor, havde meget travlt med at fortælle mig, før jeg fik Charlie, at jeg ikke skulle lade ham give møs i ansigtet - de var møgfyldt med bakterier jo!

... Men han får altså lov alligevel:lun:

Alfas hunde giver også mange møsser - og det må de gerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anton er også meget glad for at kysse og det får han lov til. Jeg synes det er hyggeligt :lun: Nogle gange kan det dog godt være svært at få ham til at stoppe igen, hvis han lige synes at man skal "overfaldes" med kys. Men jeg kan også få ham til at gøre det på komando, og det går tit udover min kæreste, hvor Anton så prøver på at slikke ham i øret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal heller ikke slikkes i ansigtet, i hvertfald ikke i nærheden af munden!

Så kunne man jo ligeså godt kyssen hunden i bagdelen efter min mening, det gør den jo selv :oops:

På hænder og halsen kan jeg gå med til hvis det er vigtigt for hunden, alt efter hvornår det er, hvis det er under træning og man alligevel har hænderne smurt ind i et eller andet klamt, så er det lige meget, hvis jeg stod og skulle til at spise en rugbrødsmad, ville jeg nok springe over :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites