Hop til indhold

LIDL vs Best Friend


Aslan
 Share

Recommended Posts

Hold da op - det er godt nok stort :shock:. Godt at der ikke skete noget med Aslan!!!

 

Og mærkeligt med BF's reaktion - selvom Aslan "kun" er et dyr - ville det da stadigvæk have været skrækkeligt, om der var sket noget med ham. Desuden er manglende kundeservice jo ikke just god forretning og dette styrker ikke just min manglende tillid til BF og deres produkter.

 

Nå, men under alle omstændigheder bakker jeg op om JeanetteHs forslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Får I slet ingen kompentation fra Best Friend?! :shock: Hvordan endte samtalen efter hun havde grinet? Jeg ville tage fat i dem igen, og måske lige skære alvoren af det ud i pap for dem, for det er da uhørt! Ikke så meget selve erstatningen, for jeg har et par gange brokket mig over et par produkter ved diverse firmaer og fik da kun lige mine omkostninger dækket, så det er ikke noget man bliver rig af, men i mine tilfælde har da virkelig villet undersøge sagen og taget det alvorligt, og her er der endda tale om noget, der kan gøre skade!

 

 

Vi skal sende benene retur (weeee porto på 50,-) , og så går jeg ud fra at vi i det mindste får de penge tilbage, men om der er plaster på såret..... ved vi ikke.

 

Dog forlangte Martin et brev med en undskyldning, så det håber jeg da vi får!

 

 

Og så måtte han ringe tilbage da han kom i tanke om hun ikke havde bedt om adressen :stupid: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj sikke en (manglende) reaktion - jeg havde seriøst lagt på og ringet tilbage, og bedt om højere stående ansat, om jeg så skulle have fat i chefen selv. Det synes jeg slet ikke i skal finde jer i.

 

I det mindste skal i sgu have pengene tilbage :???: Og MANGE beklagende ord, sygt dårlig kundeservice.

 

Klart :5up: Det ville jeg også. Det plejer at sætte lidt skub i tingene, hvis man får fat i chefen, så det ville jeg altså gøre.

 

Det skal I ikke finde jer i. Der kunne ha været sket en meget meget alvorlig ulykke, hvis han havde spist det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal sende benene retur (weeee porto på 50,-) , og så går jeg ud fra at vi i det mindste får de penge tilbage, men om der er plaster på såret..... ved vi ikke.

 

Dog forlangte Martin et brev med en undskyldning, så det håber jeg da vi får!

 

 

Og så måtte han ringe tilbage da han kom i tanke om hun ikke havde bedt om adressen :stupid: :mrgreen:

 

Så husk at skriv jeres kontonr. + en opgørelse over jeres omkostninger (benets pris + porto + emballagen til returforsendelsen), for det er da dét I som minimum bør få refunderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så husk at skriv jeres kontonr. + en opgørelse over jeres omkostninger (benets pris + porto + emballagen til returforsendelsen), for det er da dét I som minimum bør få refunderet.

 

Det vil jeg gører :5up::5up:

 

 

Nu harjeg også sendt mail til deres kundeservice :mrgreen:

Så fik jeg lige lidt mere afløb :5up:

Og den er endda pæn :mrgreen:

Med billed af knivbladet!

Redigeret af Aslan
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Aslan for hende i kundeservice "kun" er et dyr, burde hun måske overveje, hvilken profession hun er i. :???:

 

Da min ekskæreste oplevede, at en sodavandsflaske sprang i luften, beklagede de tusinde gange og ville gerne refundere købet - ja ja, det var ikke mange penge, men i disse situationer er det altså meget "tanken der tæller". Og det var da svært at se, at sodavandsfabrikanten skulle være skyld i flaskeeksplosionen...

 

Men denne sag her, BF må sgu lige tage sig sammen og tage den på deres skuldre. Jeg ville ringe igen eller maile, og sørge for at komme i kontakt med en, der ikke bare er "lønslave", for måske er det udelukkende kundeservicedamen der skal have ris her, og ikke hele koncernen.

 

Hvorom alting er - jeg tør sgu ikke købe deres produkter efter dét fund der, og her kunne det altså godt være på sin plads at de lige fik undersøgt, hvordan dælen det knivblad har kunne forvilde sig ind i det ben, så de kan undgå det fremover. Både for deres kunders og deres egen skyld.

 

... mens jeg har forfattet dette indlæg kan jeg så se at I har skrevet til dem med billeder. Super. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: jeg er DYBT chokeret både over fund og måden BF har taget det på! Føj fra deres side!

 

Fejl sker, også alvorlige og beklagelige fejl, men en fejl som denne synes jeg bare skal tages EKSTRA meget alvorligt! Ikke kun fordi Aslan kunne have været kommet alvorligt til skade (Åh du godeste jeg tør ikke tænke over hvor meget han kunne være komme til skade!!!) men også fordi det jo er et potentielt problem i deres produktion hvis sådanne ting kan ende i det færdige produkt!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG :shock:

Sådan noget burde jo ikke ske, men når det så gør var jeg nok gået fuldstændig amok over den behandling I har fået!

Hvis ikke de giver en undskyldning ville jeg, som andre skriver, forsøge at kontakte en avis eller lign og fortælle om historien.

 

Hvor er det godt Aslan ikke spiste det, hvordan opdagede I det?

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG :shock:

Sådan noget burde jo ikke ske, men når det så gør var jeg nok gået fuldstændig amok over den behandling I har fået!

Hvis ikke de giver en undskyldning ville jeg, som andre skriver, forsøge at kontakte en avis eller lign og fortælle om historien.

 

Hvor er det godt Aslan ikke spiste det, hvordan opdagede I det?

 

 

Der faldte noget mørkt ben ud af hans tyggeben, og da martin så samlede det op, kunne han så se at det var knivblade :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Fandt 2 x laks med ben i en 3-pak fra Nordic seafood(og det er ellers benfri laks)...deres reaktion var lidt a la "nå ja, menneskelig fejl...vi håber da du alligevel vil spise vores laks"

 

lidt træls...

 

Husk at give en anmeldelse, med billede, af BF på www.trustpilot.dk

 

Er stadigvæk bare ovenud lykkelig for at der ikke skete jeres skønne aslan noget

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha for en oplevelse :???:

I var godt nok heldige at han ikke spiste det, og jeg syntes også godt nok det er en ubehøvlet frue i fik fat i, når hun ikke kan se hvor alvorligt sagen er.

 

Altså selvfølgeligt kan der ske fejl, men så kunne hun da godt lyde som om hun ikke bare var ligeglad, især ved en fejl af den kaliber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg også har skrevet på HG, så mener jeg altså at de faste medarbejdere er på ferie. Det kan måske tænkes at det er en ferieafløser I har fået fat i? Det er en meget atypisk reaktion fra BF.

 

Hov og forresten: husk at når I får fat på en medarbejder, der tager jer seriøst, så nævn den ubehøvlede medarbejder I har talt med tidligere. Vedkommende får forhåbentlig en seriøs reprimande!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er rystet over at I skulle opleve at der falder knivblade ud fra et tyggeben, men jeg er endnu mere rystet over den opførsel I er blevet udsat for af BF - mage til frækhed at grine af jer fordi I forlanger kompensation - det er da det allermindste de kan gøre.

 

Chinook har aldrig fået og vil heller ikke få noget fra BF. Jeg vil ikke støtte et firma der opfører sig så useriøs, når kunder ringer ind med alvorlige klager. :evil:

 

Jeg er rigtig glad for at dejlig Aslan har det godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at jeg har fået en mail fra en salgsmand, som vi skal kontakte når Martin kommer hjem, og inde på FB har de lovet at tage fat i producenten.

 

 

Men, sæt det var sket for mine forældre som ikke har et dejligt hunde forum og en masse hunde venner på FB, så havde man intet hørt til det :cry:

 

Nå, men håber at producenten tager sig sammen :x: og så skal jeg nok opdatere når Martin har snakket med manden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at jeg har fået en mail fra en salgsmand, som vi skal kontakte når Martin kommer hjem, og inde på FB har de lovet at tage fat i producenten.

 

 

Men, sæt det var sket for mine forældre som ikke har et dejligt hunde forum og en masse hunde venner på FB, så havde man intet hørt til det :cry:

 

Nå, men håber at producenten tager sig sammen :x: og så skal jeg nok opdatere når Martin har snakket med manden :5up:

 

Og husk lige Martin på at nævne hende, han snakkede med forleden.. Hun skal vide, at det der bare ikke er i orden

Link til indlæg
Del på andre sites

Og husk lige Martin på at nævne hende, han snakkede med forleden.. Hun skal vide, at det der bare ikke er i orden

 

 

Kan se de skriver de har snakket med hende, og hun absolut ikke var ligeglad, men........ det er jo så bare ikke Martins opfattelse, men altså det er jo ord mod ord, så længere kommer man vel ikke i den sag.

 

Man tak for alt jeres respons :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan fandt jo 5 cm blad fra en hobbykniv INDE i et ben fra Best Friend købt i Lidl.

 

Ud over noget tid hvor vi var vildt bekymret, er der heldigvis ikke sket andet end mavepine til menenskerne og et par nye grå hår til mig :cry:

 

Aslans mave var heldigvis fin her til morgen.

 

 

Nå, men til reaktionerne:

 

Martin ringede til Best Friend her til formiddag, hvor han snakker med en kundeservice dame.

Han fortæller hvad der er sket, altså at et knivblad er faldt ud af et tyggeben, og at det kunne være gået helt galt!

 

Det tog hun GANSKE rolig, og var ikke påvirket af det.

 

Hvilket vi jo egentlig havde forventet, altså..... vores dyr er jo ikke bare dyr længere, de er familie medlemmer :vedikke:

Selvfølgelig havde vi ikke forventet at hun var bekyndt at græde :mrgreen: men måske et "hold da kæft" eller "ai hvor frygteligt", men nej, et roligt, "det er beklageligt".

 

Lidt frem og tilbage og så må Martin nævne at han jo forventer et brev med en undskyldning samt welldone stænger i ASLANS VÆGT , hvortil hun så begynder at grine :vuf:

 

 

Lidl derimod: Martin valgte at ringe til koncernen frem for bare at kontakte butikken, og hun var noget chokeret over fundet, og bad om telefonnummer i tilfælde af at de havde nogle spørgsmål, for de ville gå videre med det.

 

 

Og trods det ikke var deres skyld, var hun ked af at vi skulle opleve det, og var MEGET glad for at vores hund ikke var kommet til skade ;-)

 

Så min konklusion er, man kan godt handl i LIDL!

 

 

Martin har nu postet på FB best friends væg billeder af hvad vi har fundet, uden at anklage nogen.

Igår var vi egentlig lidt sådan, at det burde jo ikke spredes unødvendigt, men den ligegyldighed som martin fik i telefonen ved kundeservicen..... så kan det sq være lidt lige meget!!! :fornaermet:

 

 

Og så bliver billeder da lige lagt herinde også

 

 

IMG_0279.jpg

 

 

For søren det er Ækelt!! :vedikke::evil::skraek: :scared:, kan slet ikke forestille mig hvordan I havde det efter opdagelsen! :megaked: :ae:

Jeg har lyst til at sige "stort tyggeben til heldige Aslan", men for... *!@$¤"!?)¤#! Er bare SUPER glad for, at han ikke nåede at spise det! :vuf:

 

Lige meget hvor meget ferieafløser/nyansat/?/ man er, så kan jeg overhovedet ikke forstå, at man ikke sætter himmel og hav i bevægelse i firmaet (eller i det mindste forsøger) ved sådan et telefonopkald og udviser den dybeste medfølelse for ejer med stor kompensation (utroligt de ikke frygter et sagsanlæg :hmm:) ..

Det er svært at klage over service eller mangel på samme, når det ikke er en selv der har oplevet det, men jeg håber virkelig de gør noget ud af at tjekke op på sikkerheden, så andre ikke skal opleve dette! :x: Og selvfølgelig, som det mindste, sender en STOR undskyldning til Jer..

 

:5up: til Lidl :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin har har haft en længere snak med Jesper Drachmann

Sales Director Europe ved Best Friend.

 

De kan se hvilken fabrik der har pakket posen, og så vil de undersøge proceduren og "banke" dem lidt oven i hovedet.

 

Han beklagede mange gange både over knivbladet og at vi havde fået sådan en dårlig oplevelse af deres kundeservice. Han siger også at de har fået en wakeup call.

 

Vi får lige en mail i morgen ang snakken og kompentation.

 

 

Vi syntes vi har fået en rigtig positiv behandling af Jesper Drachmann og ser nu frem til den mail vi får i morgen ang videre forløb :5up:

 

Men det var dejligt at blive taget alvorligt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...