Hop til indhold

Augustbilleder


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Lige lidt mere spam herfra.... Har jo noget at indhente efter næsten en måned uden internet og hvem kan dog få nok af mine to hvide tornadoer :lun::engel:

 

Du tager altså de sejeste action-billeder!! Hvilket kamera og hvilken linse bruger du?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det gik rigtig fint. Martha var indimellem lidt voldsom, men det skræmte ikke Maggie - hun opsøgte hende med det samme igen.

 

Ja Martha er begyndt at bruge sin vægt, når hun leger - hun har jo ikke hurtigheden, så når hun har hunde inde for rækkevide, som bruger hun sin vægt. Og der er Maggie lige lille nok endnu, til at jeg have den form for leg! Martha er selv i hovedet en hvalp, så hun forstår ikke helt, at hun er det meget større. Og hun skal have hjælp til at stoppe, inden hun kører op, så jeg måtte altså fjerne hende fra Maggie et par gange. Men Maggie er en hård negl, som hopper på igen, lige så snart Martha var fjernet:stupid: - ikke noget med pauser til hende:mrgreen:. Hun er super lækker, hende Maggie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tog også lidt (med tryk på lidt, da der skulle styr på Martha) billeder igår under vores besøg hos Dorte, Liva og Maggie:lun:.

Liva passede lidt sig selv - hun ville hellere lege med os mennesker end de 2 bæster:mrgreen:. Martha synes godt, om pigernes pool, men det skal altså være lidt større, hvis hun skulle kunne ligge i den:mrgreen:. Hun er så vant til at kanten er oppustelig herhjemme og derved blød, så første gang hun skulle af deres balje, stod hun på hovedet, da hun glemte at løfte bagbenen:mrgreen:. Vi var der 2 timer, og tiden fløj afsted - men så var der også udsolgt hos de fleste på det tidspunkt. Vi siger tusind tak, for at vi måtte komme!

 

1. billed: Maggie 11 uger og Martha 7,5 mdr:mrgreen:

2. billed: Martha indtager pigernes pool

3. billed: Alle tøserne tigger godbider:mrgreen:

4. billed: Maggie efter mødet med en mastiff:lun:

001.jpg

007.jpg

008.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova 1år og 9mdr gammel... og hænger stadig i øret på Dumle:

[ATTACH]47176[/ATTACH]

 

Fuld fart:

[ATTACH]47177[/ATTACH]

 

[ATTACH]47178[/ATTACH]

 

Det er altså ikke altid lige smart at have en terrier der bare braser frem og en hanhund der er god til at lette ben:

[ATTACH]47179[/ATTACH]

 

 

Tumlingen:

[ATTACH]47180[/ATTACH]

 

[ATTACH]47181[/ATTACH]

 

Nova:

[ATTACH]47182[/ATTACH]

 

[ATTACH]47183[/ATTACH]

 

Vi var ude at grille igår og hundene var med og nød at slappe af i haven:

[ATTACH]47184[/ATTACH]

 

Sagde du grillpølser?

[ATTACH]47185[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

For første gang har Dexter været ved stranden.. Det tager kun lige 15 minutter at gå derhen, men der er faktisk hunde forbudt :oops: Men vi har lagt mærke til at det faktisk er helt normalt at hunde ejere åbenbart kommer der når den er tom, det er en lille strand på måske 50-70 meter bredde, og den er ret snusket (jeg gad ikke bade der!) så vi tænkte vi tog chancen idag og Dexter fik lov at bade! Han ELSKER bare vand så meget, det er så fantastisk kært at se ham tage zoomies rundt i vandet :lun: Gud hvor jeg bare elsker min lille hund :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, hvad er det for en flot fyr, hvornår og hvorfor har du fået ham? :-D :hjerte: Wow, fire hunde, der må være liv og glade dage hjemme hos dig nu. :banan:

 

Der er liv og glade dage kan du tro!! Men faktisk synes jeg ikke at fire hunde fylder så meget mere end tre.

 

Det var ikke lige meningen at jeg skulle have en hund mere nu, men da jeg fik muligheden for at købe ham her var jeg ikke i tvivl!! Han er bare en helt speciel hund med et enormt drive og samtidig er han ufattelig kærlig og social. Jeg hentede hami Sverigei tirsdags og han er allerede faldet helt til - og jeg er dybt forelsket!!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er liv og glade dage kan du tro!! Men faktisk synes jeg ikke at fire hunde fylder så meget mere end tre.

 

Det var ikke lige meningen at jeg skulle have en hund mere nu, men da jeg fik muligheden for at købe ham her var jeg ikke i tvivl!! Han er bare en helt speciel hund med et enormt drive og samtidig er han ufattelig kærlig og social. Jeg hentede hami Sverigei tirsdags og han er allerede faldet helt til - og jeg er dybt forelsket!!:lun:

 

Ih tillykke med ham, hvor er han smuk :hjerte: Synes helt bestemt at du skal oprette en tråd med flere billeder og mere info :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tillykke med ham, hvor er han smuk :hjerte: Synes helt bestemt at du skal oprette en tråd med flere billeder og mere info :mrgreen:

 

 

 

Tak!!

 

Skal lige have taget nogle flere billeder en dag - en dag hvor vi ikke er ved vandet! Han er lidt neurotisk omkring vand, så det er en prøvelse at få ham til at stå stille på land :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...