Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror altså, at vi dropper det første løb. Super ærgerligt! Men der er banegennemgang kl. 7.15 - det er jo helt absurd!!

 

Tjah... Hellere det end først at være færdig efter 20:00 ;)

 

Vil holde øje med dig ;) kan se du er heldig... Du ligger ud ;)

 

Men jo... Det er tidligt... Jeg regner med at vi skal afsted før klokken 06:00. Det må jeg jo se hvad min far siger til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var til DGI for sjov konkurrence i går , og det var en super hyggelig aften.

Cajsa var et kapitel for sig :mrgreen: Hun har ændret sig så utrolig meget, det er næsten ikke til at forstå hun er den samme hund. Hun er gået fra at være verdens kedeligste, langsomste hund, til at være totalt glad i låget :banan:

Det gør så at hun er ret svær at styre på en agilitybane, især når jeg primært træner med Mingus. Det er ret svært at skifte mellem to så forskellige hunde. Men hun hygger sig gevaldigt, og det er jo det vigtigste. Hun var noget bedre i 2. løb, som selvfølgelig ikke blev filmet. Vi blev nr. 2 ud af 2 :mrgreen:

 

Mingus løb ad h. til i første løb. Vi blev disket på tunnelindgang ved 3. forhindring, men jeg gik ud efter slalom, som bare var noget rod. Men han klarede sig fint i 2. løb, og blev nr. 2.

 

I tunnelkuller havde jeg kun Mingus med, har ikke kondi til at følge med Cajsa ( og heller ikke Mingus, som det ses på videoen...)

 

Alt i alt en dejlig aften :-D

 

Edit: Videoer kan ikke uploades, så kun billeder indtil videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det dagen før dagen... Må hellere gå tidligt i seng. Skal hjemmefra kvart over seks *GAB* og den lille hundepige skal jo også med, så hun skal fodres af inden.

 

Jeg vil holde øje med Wendy og Louie... Kan ikke lige gennemskue om der er andre der kommer og løber :blink:

 

Vi kommer ikke til det første løb, så der behøver du ikke holde øje. Er der først fra omkring kl. 10.

 

Vi er nok ret lette at kende. Vi plejer kun at være 2-3 stykker med små, hvide pelshunde (og jeg er den eneste, der løber i klasse 1 - og jeg er den yngste).

Link til indlæg
Del på andre sites

I er da godt nok kedelige at I ikke vil komme så tidligt *gg*...

 

Joy skal bare ud af fjerne... Det er den sidste DKK-konkurrence i år for vores vedkommende, tror jeg, så vi tager de chancer vi kan få for oprykning.

 

Ærger mig lidt over at der er Sjællandsmesterskaberne dagen efter konkurrencen i Roskilde, ellers var vi nok taget derop også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nemlig ja!!! :banan: Men jeg kommer så godt nok kun om søndagen... Kigger forbi efter arbejde i morgen, men der er det vel allerede færdigt for dagen. Men så kan jeg da få sat telt op = sove liiidt længere om søndagen! :5up:

 

Åh... End nu en ting jeg skal have gjort imorgen inden jeg skal ind og løbe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har spottet HF'er til agility :slem:

 

Olivers cup 2011 - HundeGalleri.dk

 

på side 9 er der billeder af Tyson, Louie og Holly(desværre ikke nogle hvor i er inde og løbe)

 

og på sidste side er der billed af Tyson på balance

 

Tak for tippet. :5up:

 

:lun::lun::lun: (ja, altså, jeg ser dum ud :lol: - men muslingen er da for skøn :hjerte:)

1075985_l.jpg

 

Ærgerligt at der ikke er flere billeder af os fra løbene, der er ellers nogle vildt gode billeder af de andre hunde på banen!

Link til indlæg
Del på andre sites

I er da godt nok kedelige at I ikke vil komme så tidligt *gg*...

 

Joy skal bare ud af fjerne... Det er den sidste DKK-konkurrence i år for vores vedkommende, tror jeg, så vi tager de chancer vi kan få for oprykning.

 

Ærger mig lidt over at der er Sjællandsmesterskaberne dagen efter konkurrencen i Roskilde, ellers var vi nok taget derop også...

 

:lol: Jah, det er lidt for dårligt. Gider bare ikke rigtig stå op kl. 05.00... Og være hjemme kl. 21-agtigt...

 

Løber I kl. 1? Og hvor mange pinde er det I har.

 

Petrine kommer i 2. og 3. klasse 1 løb, dropper det første og det sidste

 

Hvorfor dropper I også det sidste?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tak for tippet. :5up:

 

:lun::lun::lun: (ja, altså, jeg ser dum ud :lol: - men muslingen er da for skøn :hjerte:)

1075985_l.jpg

 

Ærgerligt at der ikke er flere billeder af os fra løbene, der er ellers nogle vildt gode billeder af de andre hunde på banen!

 

Wow hvor I 'ligner' hinanden - altså man siger jo, at hund og ejer minder om hinanden... her passer det :5up:

 

Kanon billede af Jer begge :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme efter en dejlig og varm! dag med løb i Odense.

 

Karla lavede sin "weeeeeeeee agility" amok-ting i første løb - ligesom i sidste weekend. Så hun tyvstartede, og da hun blev kaldt tilbage af en pænt muggen mor, tog hun spring 3 bagfra :evil:, så disk til os.... men efter hendes disk løb hun fantastisk - og alle de steder jeg havde frygtet gled bare liiiiige igennem... men det var jo ligesom lidt ligemeget der :rolleyes: Og desværre var første løb AGÅben... så ingen sidste DM pind til os idag...

 

Tilgengæld var hun fantastisk resten af dagen, og lavede 3 flotte fejlfri løb, som blev honoreret med en 3. plads i SPÅ, en 1. plads i AG1 og en 1. plads i SP2 :klap:

 

Så en god dag - selvom jeg er ærgerlig over AGÅ.... Men der er jo en chance igen imorgen. Desværre er AGÅ igen vores første løb - og hun er bare liiiiidt for tændt i løb 1 .... så jeg tør ikke rigtigt håbe for meget på det...

 

Et billede af Karla med dagens høst (vi behøver vist efterhånden ikke at tænke på, at købe foder resten af året eller starten af næste år :mrgreen:)

 

301956_10150278917172054_581222053_7902396_4229303_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, manden kan ikke tage med til stævner, Petrine havde en eneste tanke i hovedet 'hvor er faaaar', kiggede efter ham fra toppen af a-brættet, løb ud ved hjørnet, hvor vores stole stod, endelig fik hun spottet ham og alt håb om løb måtte droppes :evil:

 

Andet løb prøvede manden, om han var kommet ind i varmen, det var han så ikke!

 

LilleLouie var som vanligt suveræn, men detaljer fik disket Louie :???:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

Elendig kvalitet, men da vi kom hjem, skulle Petrine slappe af med lidt pipper-kigning (bemærk Bastarden, fuldstændigt upåvirket opsniffer hun lækre hønselorte i baggrunden)

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, manden kan ikke tage med til stævner, Petrine havde en eneste tanke i hovedet 'hvor er faaaar', kiggede efter ham fra toppen af a-brættet, løb ud ved hjørnet, hvor vores stole stod, endelig fik hun spottet ham og alt håb om løb måtte droppes :evil:

 

Andet løb prøvede manden, om han var kommet ind i varmen, det var han så ikke!

 

LilleLouie var som vanligt suveræn, men detaljer fik disket Louie :???:

 

Loooooooooooooooooooooooooooooool :lol::lol::lol:

 

Det er fandme sjovt som hun bare NÆGTER at løbe med ham...nææeh nej fister løgsovs :mrgreen:

 

Men hvor er du blevet god til svenskervending!!!! :klap:

Men pissetræls hvis Petrinefar ikke kan komme med til stævner fordi hun blir distraheret :damn:

Men bortset fra hun lige løb ud dér, så var hun altså god! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu når jeg ser filmen, var hun faktisk ret god - men nej, han må blive hjemme, noget bæ, hvis Zamzam skal til konkurrence, hvad katten gør vi så? Kører i to biler? Og holder os fra hinanden, så Petrine ikke bliver far-syg?

 

Men det er jo også fesent...det er jo en del af det sjove, at I samtidig kan have en hyggelig dag sammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...