Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sikke en debut :banan::banan::banan:

 

Nana var SUVERÆN og løb som om en havde puttet en raket i rumpen af hende :lun::klap:

Faktisk løb hun så stærkt at jeg ikke kunne følge med - er jo ikke vandt til at det går så stærkt, but i love it :-D

 

Det blev sørme til en 2. plads i ag og en 2. plads i sp.

 

Jeg er så stolt så jeg er ved at revne :mrgreen:

 

Nana er gået i seng og jeg er helt mørbanket, så det bliver nok heller ikke så sent at jeg går i seng :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sikke en debut :banan::banan::banan:

 

Nana var SUVERÆN og løb som om en havde puttet en raket i rumpen af hende :lun::klap:

Faktisk løb hun så stærkt at jeg ikke kunne følge med - er jo ikke vandt til at det går så stærkt, but i love it :-D

 

Det blev sørme til en 2. plads i ag og en 2. plads i sp.

 

Jeg er så stolt så jeg er ved at revne :mrgreen:

 

Nana er gået i seng og jeg er helt mørbanket, så det bliver nok heller ikke så sent at jeg går i seng :-D

 

Wow - tillykke!! Det er da supersejt, og al mulig grund til at være stolt! Men hvor er videoerne..?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sikke en debut :banan::banan::banan:

 

Nana var SUVERÆN og løb som om en havde puttet en raket i rumpen af hende :lun::klap:

Faktisk løb hun så stærkt at jeg ikke kunne følge med - er jo ikke vandt til at det går så stærkt, but i love it :-D

 

Det blev sørme til en 2. plads i ag og en 2. plads i sp.

 

Jeg er så stolt så jeg er ved at revne :mrgreen:

 

Nana er gået i seng og jeg er helt mørbanket, så det bliver nok heller ikke så sent at jeg går i seng :-D

 

I var super seje.

Fedt med to 2 pladser TILLYKKE :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sikke en debut :banan::banan::banan:

 

Nana var SUVERÆN og løb som om en havde puttet en raket i rumpen af hende :lun::klap:

Faktisk løb hun så stærkt at jeg ikke kunne følge med - er jo ikke vandt til at det går så stærkt, but i love it :-D

 

Det blev sørme til en 2. plads i ag og en 2. plads i sp.

 

Jeg er så stolt så jeg er ved at revne :mrgreen:

 

Nana er gået i seng og jeg er helt mørbanket, så det bliver nok heller ikke så sent at jeg går i seng :-D

 

Rigtig flot debut, tillykke igen. :5up:

 

Tak begge to :-D

Er helt høj :mrgreen:

 

Der var ingen der optog Nana og jeg, så der findes desværre ingen video, sorry :cry:

 

Det skal du ikke være ked af, det var garanteret derfor, at det gik så godt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har Anne / Holly skrevet, hvordan det gik? Og hvordan gik det med Aina? og resten af daf'erne?

 

Anne og Holly løb super fint, og Holly havde fin fart på. :5up: De fik en 5. plads med to vægringer i ag-løbet. I springløbet blev det desværre til et disk, men stadig et godt løb. :-)

 

Naja og Gimli vandt ag-seniorløbet og blev disket i springløbet pga. førerfejl fra Najas side.

 

Wendy og Louie løb rigtig fint, blev nr. 3 i ag-løbet med én vægring. Vi ved ikke, hvilken placering de fik i spring, da vi gik før sidste præmieoverrækkelse, men nok en 4. eller 5. plads med to vægringer.

 

Aina og Lumi løb virkelig, virkelig godt i dag. :-D I ag-løbet blev de disket, fordi Aina glemte banen og sendte Lumi over et forkert spring. :stupid: Ellers havde de gennemført uden disk og havde i det hele taget et super løb. I springløbet blev de disket med tre vægringer, fordi Lumi et par gange lavede sit trick med at stoppe ved tunnelindgangen og gø af Aina, inden hun løb ind i tunnellen. :fyfy: Men ellers også et rigtig godt løb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Såså, utålmodige Petrine..

 

Louie og jeg stillede jo op i letøvet, og der var en fin sværhedsgrad for os.

 

Det blev til en 3. plads i ag med en enkelt vægring, hvor jeg fik trukket Louie udenom et spring. Der var 3-4 tunnelfælder i den bane, og Louie elsker jo sine tunneller, men han var bare så fint opmærksom på mig, og bortset fra vægringen i starten, synes jeg vi havde et super godt flow på banen.

 

Springbanen var nok lidt sværere, men ikke uoverkommelig. Alt handlingen gik perfekt, igen super godt flow og en meget opmærksom hund. Vi fik dog hele to vægringer på slalomindgangen - godt nok længe siden vi har lavet slalomfejl siden 2x2. Men jeg fik åbenbart sendt ham ind lidt for tæt på (2 gange i træk). Det var dog en vinkel og afstand, som han uden problemer kan klare til træning. Så det var lidt surt, når alt det andet flød så pænt i dag. Jeg ved ikke hvad nr. vi blev, men nok omkring 4-5.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Stævne i ridehus i dag. Tyson fik en total hjerneblødning i begge løb og var pænt meget ud af kontrol og lavede sin egen bane - afbrudt af sejrsrunder - en stor del af løbene. :stupid: :mrgreen: Det har jeg godt nok aldrig nogensinde oplevet før og ved ikke, hvad det skyldtes - men hold nu op, hvor var der fuld fart på ham, og hvor havde han bare en fest på banen. :lol:

 

Hihi det er vi vist flere der har prøvet :lol: og vi vil gerne se videoer... I sådanne situationer skal man bare sige til sig selv, at det er den største glæde i verden at have en hund der elsker sin sport så meget :lun:

 

Tak begge to :-D

Er helt høj :mrgreen:

 

Der var ingen der optog Nana og jeg, så der findes desværre ingen video, sorry :cry:

 

Det er en 100% anerkendt videnskabelig faktum, at man kun kan løbe super når man IKKE bliver filmet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Jah...mit mål var, at Holse og jeg bare skulle gennemføre banen, disket eller ej, fart eller ej.

Hunden vælger så, at løbe hele ag-banen, endda med en ok fart og men kun to vægringer. Det gjorde bare dagen endnu bedre :-)

Er meget glad for min 5 plads :-D

 

I sp blev vi, som Sonja skrev disket.

Dels fordi jeg nok valgte, at handle hende så det blev nemmere for mig, uden jeg at tænke over, hvad der egentlig var lettest for Holly.(hvis det giver mening)

Og så skulle jeg nok ha`været meget tydeligere i mine signaler, på den måde kunne sikkert ha løbet ind i posen i stedet for udenom :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumme dumme mig! Man skal ikke sende sin hund over et spring, hvor der ikke står noget tal! For søren da :stupid:

Men Lumi gjorde det rigtigt godt i aglityløbet og ellers ville vi vist have kommet igennem med 1 vægring og en fejl (er det ikke fejl, når de springer feltet?)

 

I springløbet blev vi disket pga. 3 vægringer. 1 ved indgangen til slalommen og 2 ved tunnelerne. Lumi har fået en eller anden dum idé med at hun lige skal diskutere med mig om jeg virkelig er SIKKER på at hun nu skal gennem tunnelen :damn: Så nu skal der trænes tunneler og som Sonja har foreslået mig, så hvis hun ikke drøner igennem uden at stoppe op - så er det bare ærgerligt og så må hun vente til det er vores tur igen....

 

 

Men SUPER hyggelig dag - som altid! Og lækre pølsehorn og ALT for lækker banankage fra Miss Anne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stævne i ridehus i dag. Tyson fik en total hjerneblødning i begge løb og var pænt meget ud af kontrol og lavede sin egen bane - afbrudt af sejrsrunder - en stor del af løbene. :stupid: :mrgreen: Det har jeg godt nok aldrig nogensinde oplevet før og ved ikke, hvad det skyldtes - men hold nu op, hvor var der fuld fart på ham, og hvor havde han bare en fest på banen. :lol:

 

Af det jeg så af springløbet, så synes jeg det så godt ud :-)

 

Dumme dumme mig! Man skal ikke sende sin hund over et spring, hvor der ikke står noget tal! For søren da :stupid:

Men Lumi gjorde det rigtigt godt i aglityløbet og ellers ville vi vist have kommet igennem med 1 vægring og en fejl (er det ikke fejl, når de springer feltet?)

 

I springløbet blev vi disket pga. 3 vægringer. 1 ved indgangen til slalommen og 2 ved tunnelerne. Lumi har fået en eller anden dum idé med at hun lige skal diskutere med mig om jeg virkelig er SIKKER på at hun nu skal gennem tunnelen :damn: Så nu skal der trænes tunneler og som Sonja har foreslået mig, så hvis hun ikke drøner igennem uden at stoppe op - så er det bare ærgerligt og så må hun vente til det er vores tur igen....

 

 

Men SUPER hyggelig dag - som altid! Og lækre pølsehorn og ALT for lækker banankage fra Miss Anne :klap:

 

Jeg synes at I var rigtig gode! Jeg glemte også banen i SP om lørdagen :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til dem som sku' har interesse i at læse om Duffy's bedrifter i weekenden, så...

 

Lørdag var vi (jeg) lidt nervøse og fik 2 væringer og 1 fejl (felt) i AG og blev nr. 5. I SP fik vi 1 væring og 1 fejl i slalom og blev nr. 3.

 

Søndag løb vi vores første fejlfrie løb (jaaaaaaaah!) og blev nr. 1 i AG :banan: I SP blev det til en disk pga. Duffy er en hurtig lille tyv - men løb ellers det bedste og mest flydende løb nogensinde - synes jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til dem som sku' har interesse i at læse om Duffy's bedrifter i weekenden, så...

 

Lørdag var vi (jeg) lidt nervøse og fik 2 væringer og 1 fejl (felt) i AG og blev nr. 5. I SP fik vi 1 væring og 1 fejl i slalom og blev nr. 3.

 

Søndag løb vi vores første fejlfrie løb (jaaaaaaaah!) og blev nr. 1 i AG :banan: I SP blev det til en disk pga. Duffy er en hurtig lille tyv - men løb ellers det bedste og mest flydende løb nogensinde - synes jeg :-D

 

Tillykke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til dem som sku' har interesse i at læse om Duffy's bedrifter i weekenden, så...

 

Lørdag var vi (jeg) lidt nervøse og fik 2 væringer og 1 fejl (felt) i AG og blev nr. 5. I SP fik vi 1 væring og 1 fejl i slalom og blev nr. 3.

 

Søndag løb vi vores første fejlfrie løb (jaaaaaaaah!) og blev nr. 1 i AG :banan: I SP blev det til en disk pga. Duffy er en hurtig lille tyv - men løb ellers det bedste og mest flydende løb nogensinde - synes jeg :-D

 

SÅDAN!!! Stort tillykke!! :D :D :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...