Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, de er SÅ dygtige. Jeg er helt skudt i lille Bella, og Renate er fantastisk til at træne sine hunde og har et helt specielt bånd til dem. :lun: Jeg er gudmor for hendes yngste hund, Beans. :hjerte: Hvor kender du hende fra? :-D

 

Fra et udenlandsk cavalierforum og så har jeg købt noget olie af hende.:-) Ååååååh Beans. Hun er sådan en smuksak. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skulle hilse fra Louie og sige at ham ikke er fan af stævne i verdens vildeste vejr! Vi skal hele tiden stoppe fordi det lyner, det står ned i stænger og Louie kan næsten ikke bunde ude på banen.

 

a75d1b9f.jpg

 

7b0fccd2.jpg

 

Vi har løbet to løb indtil videre og er begge ved at dø lidt af kulde.

 

Ag1: Disk. Nem bane. Vægring ved slalom pga Louie rystede sig. Så tog han en smutvej ved hjulet. Og så skred han ind i tørvejr derefter, haha.

 

Sp1: 5 fejl pga nedrivning. Vildt ærgerligt, for han løb perfekt, omend lidt langsomt, på en rimelig svær kl1 bane. Og vi mangler jo kun en enkelt pind..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle hilse fra Louie og sige at ham ikke er fan af stævne i verdens vildeste vejr! Vi skal hele tiden stoppe fordi det lyner, det står ned i stænger og Louie kan næsten ikke bunde ude på banen.

 

a75d1b9f.jpg

 

7b0fccd2.jpg

 

Vi har løbet to løb indtil videre og er begge ved at dø lidt af kulde.

 

Ag1: Disk. Nem bane. Vægring ved slalom pga Louie rystede sig. Så tog han en smutvej ved hjulet. Og så skred han ind i tørvejr derefter, haha.

 

Sp1: 5 fejl pga nedrivning. Vildt ærgerligt, for han løb perfekt, omend lidt langsomt, på en rimelig svær kl1 bane. Og vi mangler jo kun en enkelt pind..

 

Nåårhhh :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Klipper du ham rimelig meget ned? (Synes de plejer at være meget mere langhårede).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle hilse fra Louie og sige at ham ikke er fan af stævne i verdens vildeste vejr! Vi skal hele tiden stoppe fordi det lyner, det står ned i stænger og Louie kan næsten ikke bunde ude på banen.

 

a75d1b9f.jpg

 

7b0fccd2.jpg

 

Vi har løbet to løb indtil videre og er begge ved at dø lidt af kulde.

 

Ag1: Disk. Nem bane. Vægring ved slalom pga Louie rystede sig. Så tog han en smutvej ved hjulet. Og så skred han ind i tørvejr derefter, haha.

 

Sp1: 5 fejl pga nedrivning. Vildt ærgerligt, for han løb perfekt, omend lidt langsomt, på en rimelig svær kl1 bane. Og vi mangler jo kun en enkelt pind..

 

Nøøøj, hvor ser han sølle ud... Men lidt glad alligevel! Nu pakker du ham vel ind i et tæppe eller noget, så han ikke bli'r syg?? :fyfy:;-)

 

Synes det lyder strengt at gi' en vægring fordi hunden ryster sig, når det er så ekstremt vejr... Og især i en klasse 1...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle hilse fra Louie og sige at ham ikke er fan af stævne i verdens vildeste vejr! Vi skal hele tiden stoppe fordi det lyner, det står ned i stænger og Louie kan næsten ikke bunde ude på banen.

 

a75d1b9f.jpg

 

7b0fccd2.jpg

 

Vi har løbet to løb indtil videre og er begge ved at dø lidt af kulde.

 

Ag1: Disk. Nem bane. Vægring ved slalom pga Louie rystede sig. Så tog han en smutvej ved hjulet. Og så skred han ind i tørvejr derefter, haha.

 

Sp1: 5 fejl pga nedrivning. Vildt ærgerligt, for han løb perfekt, omend lidt langsomt, på en rimelig svær kl1 bane. Og vi mangler jo kun en enkelt pind..

 

Er godt nok glad for at jeg ikke valgte at melde Joy til... Nu må jeg jo se om vejret er bedre i morgen når vi skal løbe SM...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige prale lidt. Har været til Fynsmesterskab i Brenderup idag. Jessie blev Fynsmester i Agility og Jim blev det i spring med Bailey. Vi fik hver et sæt spring sponsoreret af Hans Peter Dinesen. Superpænt af ham.

Vi brugte så alle vores kræfter på AG åben som vi vandt. Resten af dagens løb blev disk. Var til Lars Lillholdt koncert igår, så jeg var nok lidt træt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige prale lidt. Har været til Fynsmesterskab i Brenderup idag. Jessie blev Fynsmester i Agility og Jim blev det i spring med Bailey. Vi fik hver et sæt spring sponsoreret af Hans Peter Dinesen. Superpænt af ham.

Vi brugte så alle vores kræfter på AG åben som vi vandt. Resten af dagens løb blev disk. Var til Lars Lillholdt koncert igår, så jeg var nok lidt træt.

 

Hvor er i seje :banan:

 

PS. Der var vel ikke en af jer der tog min sorte fleecetrøje med, fra stævnet i Lumby? Den hang på hjulet udenfor AG banen.... det kom jeg selvfølgelig først i tanke om, omkring Fredericia... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i seje :banan:

 

PS. Der var vel ikke en af jer der tog min sorte fleecetrøje med, fra stævnet i Lumby? Den hang på hjulet udenfor AG banen.... det kom jeg selvfølgelig først i tanke om, omkring Fredericia... :stupid:[/quote

 

Tak. Vedr. din trøje. Var det ikke os der tog den, men kan godt huske, at der var en sort trøje ved banen. Skal lige høre i klubben, hvem der tog den med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige prale lidt. Har været til Fynsmesterskab i Brenderup idag. Jessie blev Fynsmester i Agility og Jim blev det i spring med Bailey. Vi fik hver et sæt spring sponsoreret af Hans Peter Dinesen. Superpænt af ham.

Vi brugte så alle vores kræfter på AG åben som vi vandt. Resten af dagens løb blev disk. Var til Lars Lillholdt koncert igår, så jeg var nok lidt træt.

 

Stort tillykke. :banan::banan: Og et smukt billede! :hjerte: Tillykke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen :-D Dejligt med endnu en lille pind i bogen og nogle fine placeringer på trods af at himmel og hav stod i ét.

 

Der var en decideret sø på den ene bane lige imellem startspringet og tunnellen, som hundene skulle forcere. Så de måtte lave starten lidt om, da vi nåede til de små hunde. For jeg tror helt alvorligt at Louie f.eks. skulle have svømmet over til tunnellen, hvis det var.

 

Midt på dagen, da regnen ikke var sådan helt voldsom længere, rykkede vi faktisk den bane hen til et nyt sted, fordi det var alt for uforsvarligt at hundene (og førerne) skulle løbe i dybt mudder. Det lignede nærmest at der var nogle, der havde kørt motocross eller sådan noget, der hvor folks løbebaner havde været i de to første løb.

 

Nåårhhh :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Klipper du ham rimelig meget ned? (Synes de plejer at være meget mere langhårede).

 

Ja, han blev klippet rimelig kort i slutningen af juni, men han har engang set meget anderledes ud med lang pels.

 

Nøøøj, hvor ser han sølle ud... Men lidt glad alligevel! Nu pakker du ham vel ind i et tæppe eller noget, så han ikke bli'r syg?? :fyfy:;-)

 

Synes det lyder strengt at gi' en vægring fordi hunden ryster sig, når det er så ekstremt vejr... Og især i en klasse 1...

 

Selvfølgelig blev han da pakket godt ind :mrgreen:

 

Ja, det er vist op til den enkelte dommer. Hos nogle sidder vægringerne ret løsere end hos andre, har jeg lagt mærke til. Nogle tager måske (for meget?) hensyn til at det er kl. 1.

 

Louie er for sej! Håber ikke i drukner - seriøst sindsygt vejr at løbe i!

 

Ja, han er nemlig. Tak :kys: Han druknede pænt meget i de første to løb. Super ærgerligt at vejret ødelagde dem.

 

Stakkels druknede agility-my Louie. :ae: Shit, et vejr at løbe i! :shock: Super flot at I på trods af forholdene alligevel fik en pind! :5up:

 

Yay, tak :mrgreen: Nu er vi lige efter jer - sådan for alvor :cool:

Redigeret af Lille Louie
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...