Hop til indhold

Er din hund intakt eller neutraliseret?


Gæst Buddha
 Share

Er din hund/e neutraliseret?  

121 stemmer

  1. 1. Er din hund/e neutraliseret?

    • Min hanhund er intakt
      40
    • Min hanhund er kastreret
      20
    • Min tæve er intakt
      33
    • Min tæve er neutraliseret
      26
    • Andet
      2


Recommended Posts

Vi er jo flyttet og i modsætning til der hvor vi boede/færdedes før - så virker det som om at normen her er, IKKE at kastrere/sterilisere sin hund. Synes det er lidt skægt at det virker en anelse område-betinget..

 

Så kom jeg til at gå og tænke på, om der egentlig er flertal neutraliserede eller intakte hunde??

 

Har du kastreret/steriliseret din hund?

Ved godt at man ikke kan trykke 2 intakte og 1 kastrat (hvis nu man har 3 hunde), men så må i trykke een gang intakt hvis det er "overvægten" hjemme ved jer. Eller trykke andet, og så uddybe i tråden.

 

Og hvordan i jeres nabolag? Er det 50/50 eller er der flest af det ene eller det andet?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Både Luffe og Buddy er intakte - og fra på mandag har vi 3 intakte hanhunde :-D

 

Dog overvejer vi at Buddy skal kastereres, da han er meget påvirket at løbske tæver...

 

Her i kvarteret er det vist 50/50 mht. hanhundene - men jeg tror, at de fleste tæver er intakte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso er den eneste hund i byen, så vi har en klar majoritet af intakte tæver her! :mrgreen:;-)

 

Frostie var også intakt - men Daiwa blev steriliseret, efter nogle år med meget besværlige løbetider... Og før-løbetider... Og efter-løbetider... Til sidst var min ellers glade lille hund depri det meste af tiden. :cry: Sterilisationen var en ubetinget succes, og skulle Iso (7-9-13) få besværlige løbetider, så ryger hun også under kniven, ingen tvivl om det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville altid forvente, at det var tæver, der oftest blev steriliseret? De ændrer efter sigende overhovedet ikke psyke.

 

Min gjorde. Hun var tæt på at være 4 år da jeg fik det gjort, simpelthen fordi vi ikke kunne være i fred for hanhunde. Hun blev for det første mega sulten men fik også lidt mere hår på brystet og blev hurtigere til at sige fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

har en af hver :blink: så har krydset af i intakt tæve :mrgreen:

 

Du kunne nu godt have trykket intakt tæve og mindre intakt hanhund - man kan bare ikke trykke 2 gange på den samme knap, altså 2 intakte hanhunde f.eks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...