Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:fornaermet::fornaermet:

Korvis leder febrilsk - har Dinah også lagt billede op, som jeg ikke har set...??? :shock:

 

Bare rolig. Jeg sidder lige nu i et par sorte bukser, der har hvide plamager af hundesjavl (og ja, der skal nogle gange et stem s-j med i savl, når det har den konsistens som kun hunde kan få det pisket op i!) på lårene, fordi der hele tiden er to hunde, der vil hen og se hvad der egentlig er på bordet.

 

I øvrigt er bukserne ikke knappet, for det er bare lidt mere behageligt, når man sidder og hænger på stolen, mens man hælder varm cacao med tonsvis af flødeskum indenbords.

 

Den ene langærmede trøje er forvasket i en grad, at det er gået ud over både form og farve. Ekstratrøjen (en darjlig Haglöff fleece!) har holdt formen, men er til gengæld alt andet end hvid fra de gange, hvor der har været et par glade hundepoter oppe og markere hvor brysterne sidder...

Pyh, så er jeg mere rolig! :5up: ;-)

 

Nu sidder jeg bare her og snager, for at se billeder af jer andre, uden selv at bidrage med noget....

 

.... indtil nu.

men der findes heller ikke ret mange billeder af mig.

 

Mig og min lille hvide Sessemis, en rigtig kælefis.:lun:

 

Er det så længe siden jeg har set dig??? Er du nu sorthåret??? :shock: Men det er nu rigtig flot til dig! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ser ud, som jeg tror jeg selv ser ud - yndig og køn, uden at være en sminkedukke.

 

Tak:genert:

Men synes ikke selv der er noget kønt og yndigt ved mig. Stod bl.a. forrest i køen da der blev delt næser ud, og jeg stikker gerne min næse ret langt frem på billeder.:mrgreen:

 

 

 

Er det så længe siden jeg har set dig??? Er du nu sorthåret??? :shock: Men det er nu rigtig flot til dig! :5up:

 

Jamen hvorfor er det nu så længe siden du har set mig?:hmm:

Kan godt se at håret ser sort ud på billedet, men det er mørkebrunt. Og tak:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvorfor er det nu så længe siden du har set mig?:hmm:

Kan godt se at håret ser sort ud på billedet, men det er mørkebrunt. Og tak:genert:

 

Du er da mere mørkhåret i hvert fald..??

 

Jamen ses vi måske til klubmesterskab og årsfest..?? :vedikke: Eller til træningstræf i Odense? Det er i hvert fald for dårligt at jeg ikke har set dig i så lang tid... OG Gracie!!! Min private næsevasker... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:genert:

Men synes ikke selv der er noget kønt og yndigt ved mig. Stod bl.a. forrest i køen da der blev delt næser ud, og jeg stikker gerne min næse ret langt frem på billeder.:mrgreen:

 

Arj, din næse er det pæneste ved dig (opgiver at give komplimenter, med min smag ender det i fornærmelse)

 

DKW er klart den nuttedeste, endda mere nuttet end hr Buddha!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...