Hop til indhold

Soft sele købes


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nogen der ligger inde med en soft sele fra fx puppia ellee lign, som de ikke længere bruger ig har lyst til at videreformidle til fornuftig pris?

 

Johna er mager og uden bryst, og passer helt forkert ind i de gængse step-in seler... Troede jeg endelig havde fundet en, men den skarver under hendes armhule kan jeg se :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ligger inde med en soft sele fra fx puppia ellee lign, som de ikke længere bruger ig har lyst til at videreformidle til fornuftig pris?

 

Johna er mager og uden bryst, og passer helt forkert ind i de gængse step-in seler... Troede jeg endelig havde fundet en, men den skarver under hendes armhule kan jeg se :???:

 

hvilken str?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med den her ?

Apporten.dk

 

Den kan stilles 5 steder og er super blød. Jeg kender desværre ikke nogle der har en brugt de vil sælge, men de er jo helle ikke vildt dyre.

 

Nej, detner sådan nogle som vinallerede har en 3-4 stykker af... Jeg søger de bløde vest- agtige seler nu... Må bare købe en fra ny og håbe at det er sagen.... Ellers kan den ende på HGs annoncemarked sammen med de 5 andre seler jeg har til salg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har puppia str m. Jeg vil gerne sende den til dig, men jeg er lidt i tvivl om den bliver for stor til Johna. Smilla kan nææææsten passe den. (Hendes hovede og hals er lidt for tykt :oops:).

 

Jeg vil altså gerne betale for den :-) jeg er bare npet dertil, hvor jeg må indse, at hver gang jeg køber noget på nettet, så passer det ikke... Og med fragt osv så kan det sjældent svare sig at sende det retur :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

har du ellers prøvet en hurtta Y? Janice har lige købt en til Gus, og han har en usædvanlig underlig bygning, virkelig voldsomt smal om fronten. Han er Større end Sally, og da jeg prøvede hendes sele på ham skulle den spændes 10 cm ind om maven, og så var den alt for stor om skuldre/bringe. (han er border collie, stor arbejdstype)

Link til indlæg
Del på andre sites

har du ellers prøvet en hurtta Y? Janice har lige købt en til Gus, og han har en usædvanlig underlig bygning, virkelig voldsomt smal om fronten. Han er Større end Sally, og da jeg prøvede hendes sele på ham skulle den spændes 10 cm ind om maven, og så var den alt for stor om skuldre/bringe. (han er border collie, stor arbejdstype)

 

Jeg havde jo en Hurtta Y-sele til Karla og den var aaaalt for stor omkring skuldre / bringe pga hendes korte bryst, så har faktisk ikke engang overvejet den til Johna :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg har puppia str m. Jeg vil gerne sende den til dig, men jeg er lidt i tvivl om den bliver for stor til Johna. Smilla kan nææææsten passe den. (Hendes hovede og hals er lidt for tykt :oops:).

 

Smilla måtte vi stadig prøve / købe denne sele? Overvejer at køre til Sabro på søndag og se på rally-konkurrence (hvis vejret er til det).... så kunne vi måske mødes et sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...