Hop til indhold

Hvad er "like" for noget?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Like funktionen er kommet i forbindelse med en opgradering af et script, som er forberedelse til forum opgraderingen i morgen.

 

Like funktionen er lidt ligesom facebook, bare uden sammenhæng med Facebook, altså en intern like funktion.

 

Jeg regner med den kan supplere Tak funktionen, men det er ikke besluttet eller testet endnu.

 

Ang. mobilløsning: Jo korrekt, der kommer en mobilløsning, lige efter vi har fået forum op at køre igen efter opgraderingen, vil dette have første prioritet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber ikke det betyder en eller anden form for integration af facebook på H-F. Det er lige sket på en anden side, jeg bruger, hvor man pludselig begyndte at blive sendt direkte ned i bunden af siden til en kæmpe fb-pop-up :evil:

 

Det vil blive muligt at logge ind med sit Facebook login, men jeg ved ikke hvilken FB popup du taler om? Mon det er selve login boksen du har set, fordi du måske har haft klikket på et Facebook link, uden at være logget på Facebook først?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil blive muligt at logge ind med sit Facebook login, men jeg ved ikke hvilken FB popup du taler om? Mon det er selve login boksen du har set, fordi du måske har haft klikket på et Facebook link, uden at være logget på Facebook først?

 

Det var log-in boksen, men sagen var at man blev tvunget til den, uden at klikke på noget først. Den kom automatisk frem når man åbnede en ny side, og fik siden til automatisk at scrolle til bunden. Det skete på flere forskellige websites med fb-integration, og der var en kæmpe debat om det. Nu har i hvert fald 3 forskellige sites, jeg bruger, valgt helt at fjerne facebook.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke det samme? Tak og Like?

 

Ikke hvis du spørger mig. Tak er jo i bund og grund blot en hurtig måde at sige tak for et svar på, uden at skulle lave et ligegyldigt indlæg med kun et ord.

 

Like er mere integreret, og giver en hurtig oversigt i toppen af siden, om hvem der syntes godt om indlæg i hele tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var log-in boksen, men sagen var at man blev tvunget til den, uden at klikke på noget først. Den kom automatisk frem når man åbnede en ny side, og fik siden til automatisk at scrolle til bunden. Det skete på flere forskellige websites med fb-integration, og der var en kæmpe debat om det. Nu har i hvert fald 3 forskellige sites, jeg bruger, valgt helt at fjerne facebook.

 

Hvis det er tilfældet, skal vi selvfølgelig heller ikke anvende den, men jeg vil ikke dødsdømme noget jeg ikke har prøvet på forhånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke hvis du spørger mig. Tak er jo i bund og grund blot en hurtig måde at sige tak for et svar på, uden at skulle lave et ligegyldigt indlæg med kun et ord.

 

Like er mere integreret, og giver en hurtig oversigt i toppen af siden, om hvem der syntes godt om indlæg i hele tråden.

 

Ok tak .... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver det så sådan noget med at man skal have Fb for at logge ind? :shock:

 

Nej, hvor har du det fra?

 

Det vil blive muligt at logge ind med sit Facebook login, men jeg ved ikke hvilken FB popup du taler om? Mon det er selve login boksen du har set, fordi du måske har haft klikket på et Facebook link, uden at være logget på Facebook først?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Nej, hvor har du det fra?

 

Fra mig selv :oops: Ej, jeg synes bare det er lidt synd, at nogen hjemmesider næsten bliver "overtaget" af Fb. Og det er nemlig pænt irriterende hvis man som mig har valgt Fb fra (Jaja, det er underligt) og så ikke kan en masse ting som kræver at man har Fb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra mig selv :oops: Ej, jeg synes bare det er lidt synd, at nogen hjemmesider næsten bliver "overtaget" af Fb. Og det er nemlig pænt irriterende hvis man som mig har valgt Fb fra (Jaja, det er underligt) og så ikke kan en masse ting som kræver at man har Fb.

 

Det bliver med garanti ikke nødvendigt at være medlem på FB for at bruge HF :-)

 

Det er muligt at der er funktioner du så ikke vil kunne, men er du ikke medlem hos FB vil du heller ikke savne dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige bemærket at man får notifikationer på "likes", hvilket faktisk er lidt irriterende. Undskyld brokkeriet :oops:

 

Jamen så er det jo at vi lige skal lære at bruge den LIKE knap jo :blink: sådan at vi ikke bruger den som endnu en TAK knap, så man får 17 notifikationer om LIKE hver dag :mrgreen: Nok mere som en...jeg var helt VILD med dit indlæg, så sys du squ vide det, men kunne ikke give dig karma - agtigt noget :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...