Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare lige sige at det har taget sin tid, men nu elsker jeg "like" (Som jeg ellers var totalt imod i starten), så hvis en af tak og like skulle fjernes, ville jeg faktisk vælge at det skulle være tak der blev fjernet :)

 

Jeg bruger også stort set konsekvent "like" nu i stedet for "tak", men det er mest fordi det lyder mere rigtigt i mit hoved at "synes godt om" et indlæg end at "sige tak for et udmærket indlæg". Men for mig betyder de i princippet det samme, så det er lidt dobbelt at have begge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også stort set konsekvent "like" nu i stedet for "tak", men det er mest fordi det lyder mere rigtigt i mit hoved at "synes godt om" et indlæg end at "sige tak for et udmærket indlæg". Men for mig betyder de i princippet det samme, så det er lidt dobbelt at have begge.

 

Jeg er vist en tøjte, for jeg springer fra den ene til den anden. Nogle indlæg får både "tak" og "like"

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se, at man nu kommer direkte ind på portalen - det er jo fint nok, men hvis det er for, at man skal se billedet af månedens hund, så kan jeg stadig kun se 'måsen' af den :vedikke:

 

Det er ikke kun pga. månedens hund at vi starter på forsiden. Jeg har stadig en udfordring med månedens hund, men jeg tænker stadig over det :-)

 

Jeg får stadig dialogboxen op som vil have bekræftelse på at jeg vil væk fra en tråd eller bare vil bladre i tråden.

 

Ja desværre, det er ikke løst endnu, men det kommer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg logger på HF fra mobilen (ikke via app'en) kommer der hele tiden en boks op, hvor der står om jeg har prøvet den nye app, og den kommer hver eneste gang jeg går ind i en tråd, tilbage til forsiden osv... Det er pænt belastende... Jeg ønsker ikke at anvende app'en da jeg ikke synes den er særlig god, jeg kan ikke se billeder, takke, trykke like, og synes ikke den er så hyggelig... Tilgengæld vil jeg bare gerne fortsætte med at bruge netversionen på mobilen, men det bliver for træls at skulle klikke den der POP up boks væk hele tiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg logger på HF fra mobilen (ikke via app'en) kommer der hele tiden en boks op, hvor der står om jeg har prøvet den nye app, og den kommer hver eneste gang jeg går ind i en tråd, tilbage til forsiden osv... Det er pænt belastende... Jeg ønsker ikke at anvende app'en da jeg ikke synes den er særlig god, jeg kan ikke se billeder, takke, trykke like, og synes ikke den er så hyggelig... Tilgengæld vil jeg bare gerne fortsætte med at bruge netversionen på mobilen, men det bliver for træls at skulle klikke den der POP up boks væk hele tiden...

 

Så du browser HF på mobilen i standard design? Wow, du er altså ikke en af dem der syntes at selv en 17" er for lille :-)

 

Jeg skal se på om jeg kan gøre noget ved det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke kunnet loade HF på mobilen siden det blev lavet om (har nokia, så det er ikke dine app's den er gal med) men før det lavede min telefon selv om så tekst osv stod fint inden for den lille skærm på tlf'en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke kunnet loade HF på mobilen siden det blev lavet om (har nokia, så det er ikke dine app's den er gal med) men før det lavede min telefon selv om så tekst osv stod fint inden for den lille skærm på tlf'en.

 

Det burde den også kunne gøre nu. Det gør den på min mobil med standard design. Hvad fejl får du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg logger på HF fra mobilen (ikke via app'en) kommer der hele tiden en boks op, hvor der står om jeg har prøvet den nye app, og den kommer hver eneste gang jeg går ind i en tråd, tilbage til forsiden osv... Det er pænt belastende... Jeg ønsker ikke at anvende app'en da jeg ikke synes den er særlig god, jeg kan ikke se billeder, takke, trykke like, og synes ikke den er så hyggelig... Tilgengæld vil jeg bare gerne fortsætte med at bruge netversionen på mobilen, men det bliver for træls at skulle klikke den der POP up boks væk hele tiden...

 

Hvis du tømmer cookies/internet filer på din mobil nu, så spørges du kun 1 gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...