Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

... men, er det så ikke bare at du går i indstillinger, og vælger at du vil bruge Basic editor.

Virker det så ikke i Opera?

 

det virker også med standard indstillingerne, så har jeg stadigvæk smilye og kan indsætte billeder ect. :blink: og der er ikke problemer med at en smiley gentager sig. Standard indstillingerne er vist bare bedre end wysiwyg .. eller hvordan det er hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Neeeej sgu da. Du skal blive her. :ae:

 

Jeg har åbenbart automatisk abonnement på alt hvad jeg skriver i.

 

Hvis du går ind i Indstillinger, Trykker Generellle Instillinger, vælger Beskeder og Påmindelser, kan du vælge Standard Tråd Abonnement Type. Hvis du så vælger Kun via mit kontrolpanel, skulle det blive sådan som jeg beskriver ovenfor. Og du får ikke en email hver eneste gang nogen skriver noget, bare en dejlig "mine besvarelser" funktion.

 

Nu har jeg prøvet - og hvis det ikke virker opgiver jeg :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej admin, håber det er ok, at jeg kommer med flere inputs, du må ikke dø af stress, det hele kører faktisk ret imponerende.

 

1. jeg savner rigtig, rigtig meget boksen med hvem der er online i sidebaren. brugte den meget til at navigere med, når man f.eks. diskuterer med folk, at lige tjekke om de er ved at svare osv.

 

2. og så er "kvik links" og "dine indlæg" også vigtige for min navigation, men desværre ser det ud til, at man kun kan se dem fra forsiden og inde fra trådene, men ikke når man er i forskellige fora eller i nye indlæg? jeg har, som mange andre tror jeg, "nye indlæg" eller "dagens indlæg" som min "forside", som jeg navigerer ud fra, og så ville det være fantastisk at også have kvik links der, så man ikke skal bevæge sig ud på forsiden, hvor jeg ellers aldrig kommer, for at navigere videre.

 

jeg får også bloglisten som forside i dag, og har også problemer med hastigheden pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej admin, håber det er ok, at jeg kommer med flere inputs, du må ikke dø af stress, det hele kører faktisk ret imponerende.

 

1. jeg savner rigtig, rigtig meget boksen med hvem der er online i sidebaren. brugte den meget til at navigere med, når man f.eks. diskuterer med folk, at lige tjekke om de er ved at svare osv.

 

2. og så er "kvik links" og "dine indlæg" også vigtige for min navigation, men desværre ser det ud til, at man kun kan se dem fra forsiden og inde fra trådene, men ikke når man er i forskellige fora eller i nye indlæg? jeg har, som mange andre tror jeg, "nye indlæg" eller "dagens indlæg" som min "forside", som jeg navigerer ud fra, og så ville det være fantastisk at også have kvik links der, så man ikke skal bevæge sig ud på forsiden, hvor jeg ellers aldrig kommer, for at navigere videre.

 

jeg får også bloglisten som forside i dag, og har også problemer med hastigheden pt.

 

Jeg vil heller ikke stresse - men har faktisk lige præcis de samme ønsker og synspunkter som søster lagkage.

 

Får ikke bloglisten som forside mere, men siden kører meget langsomt også her.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej admin, håber det er ok, at jeg kommer med flere inputs, du må ikke dø af stress, det hele kører faktisk ret imponerende.

 

1. jeg savner rigtig, rigtig meget boksen med hvem der er online i sidebaren. brugte den meget til at navigere med, når man f.eks. diskuterer med folk, at lige tjekke om de er ved at svare osv.

 

2. og så er "kvik links" og "dine indlæg" også vigtige for min navigation, men desværre ser det ud til, at man kun kan se dem fra forsiden og inde fra trådene, men ikke når man er i forskellige fora eller i nye indlæg? jeg har, som mange andre tror jeg, "nye indlæg" eller "dagens indlæg" som min "forside", som jeg navigerer ud fra, og så ville det være fantastisk at også have kvik links der, så man ikke skal bevæge sig ud på forsiden, hvor jeg ellers aldrig kommer, for at navigere videre.

 

jeg får også bloglisten som forside i dag, og har også problemer med hastigheden pt.

 

1. Hvem er online er en funktion der trækker mange ressourcer på serveren, så den er jeg ikke sikker på den kommer ud i sidebaren med mindre der kan laves en løsning der er holdbar, så forvent ikke den lige med det samme :-)

Den er på forsiden af forum, så den må i nøjes med for nu.

 

2. Jeg ser på om det kan løses.

 

Problemet med bloglisten burde være løst nu, måske fordi din browser har cached siden, prøv evt. at slette midlertidige filer. Hastigheden er også noget der kigges på.

Link til indlæg
Del på andre sites

1. Hvem er online er en funktion der trækker mange ressourcer på serveren, så den er jeg ikke sikker på den kommer ud i sidebaren med mindre der kan laves en løsning der er holdbar, så forvent ikke den lige med det samme :-)

Den er på forsiden af forum, så den må i nøjes med for nu.

 

2. Jeg ser på om det kan løses.

 

Problemet med bloglisten burde være løst nu, måske fordi din browser har cached siden, prøv evt. at slette midlertidige filer. Hastigheden er også noget der kigges på.

 

Super! Det er jo én af de ting der ikke haster, men på sigt kunne det være rart!

Link til indlæg
Del på andre sites

super, og tak for din tilbagemeldingen. blogproblemet er væk nu. angående kvik links osv. er det også mere generelt betragtet lidt forvirrende og mindre brugervenligt, at menulinjen ikke indeholder det samme, men ændrer sig afhængigt af hvor man er i forum. men som korvis siger er det jo ikke ligefrem noget der haster :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

super, og tak for din tilbagemeldingen. blogproblemet er væk nu. angående kvik links osv. er det også mere generelt betragtet lidt forvirrende og mindre brugervenligt, at menulinjen ikke indeholder det samme, men ændrer sig afhængigt af hvor man er i forum. men som korvis siger er det jo ikke ligefrem noget der haster :blink:

 

Nu har jeg lige tjekket. Jeg har både Kvik links og Dagens indlæg alle steder, jeg tror ikke helt jeg har forstået hvad der menes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige tjekket. Jeg har både Kvik links og Dagens indlæg alle steder, jeg tror ikke helt jeg har forstået hvad der menes?

 

ok, tror problemet er under "nye indlæg", at man automatisk havner i undermenuen "nyt", og at man derfor har den under-menulinje. principielt logisk nok, men bare anderledes end før, og for mig personligt irriterende, fordi "nye indlæg" er min "forside" - men så er det jo bare samme historie som med online-listen, at man lige skal vænne sig til, at man ikke kan navigere på samme måde som tidligere, og så må man finde en ny løsning. nå, screenshot:

 

Skærmbillede 2011-10-23 kl. 14.45.23.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, tror problemet er under "nye indlæg", at man automatisk havner i undermenuen "nyt", og at man derfor har den under-menulinje. principielt logisk nok, men bare anderledes end før, og for mig personligt irriterende, fordi "nye indlæg" er min "forside" - men så er det jo bare samme historie som med online-listen, at man lige skal vænne sig til, at man ikke kan navigere på samme måde som tidligere, og så må man finde en ny løsning. nå, screenshot:

 

[ATTACH=CONFIG]68981[/ATTACH]

 

Okey, på den måde. Jeg lægger Dagens indlæg på siden Nyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville bare lige sige at hvor er det bare fedt med den måde man poster billede ri indlæg nu, hvor man får automatisk et lille billede i tråden, som man kan trykke større! Håber folk vil bruge det i stedet for at sætte større billeder ind, så loader trådene MEGET hurtigere! Super godt! :vuf:

 

Not gonna happen :genert: Desværre. Men jeg ved fra mig selv, at jeg så godt som aldrig trykker et billede større :oops:

 

 

Sådan her ser det ud:

 

Skrmbillede2011-10-23kl105028.png

 

Forresten...kunne du så ikke lave vedhæft filer som den var på det gamle forum? :genert: Den smider mig bare et eller andet sted hen, hvor filerne ikke ligger som de gør på min computer :vedikke:

 

hmm...okay :hmm: bare underligt der er mere luft mellem trådene på museets computer :genert:

 

 

 

 

æv! Okay...så må jeg bare uploade til photobucket :mrsgreen:

 

Tonki dear. Browseren er ikke maximeret. Det er museets måske pr automatik. Jeg har 3 forsk. browsere på denne maskine og en af dem åbner heller ikke automatisk op i max. Så skal jeg maksimere den og det ser mindre trykket ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Not gonna happen :genert: Desværre. Men jeg ved fra mig selv, at jeg så godt som aldrig trykker et billede større :oops:

 

 

 

 

 

 

Tonki dear. Browseren er ikke maximeret. Det er museets måske pr automatik. Jeg har 3 forsk. browsere på denne maskine og en af dem åbner heller ikke automatisk op i max. Så skal jeg maksimere den og det ser mindre trykket ud :blink:

 

Jamn den er bare bredere i max ikke mere plads mellem trådene :vedikke:

 

Skrmbillede2011-10-23kl201710.png

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan gør man det på en pcer? :oops:

 

 

Du har en knap, der hedder prtsc et sted oppe til højre. Så sætter du ind i billedprogram (eller paint) gemmer og uploader

 

Hov, jeg kan ikke give like til alle dem jeg har på min ignorerliste (totalt afslørende problem, men jeg liker tit tåber :engel:)

 

Hermed kan vi regne ud, at hvis vi får like af dig, så er vi ikke ignoreret :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...