Hop til indhold

Arg fuck. Manual til nyt HF søges


Gæst maian889
 Share

Recommended Posts

Gæst maian889

Slettet - jeg har nemlig lært det nu... :-D Man skal bare åbne øjnene og ikke være så kritisk for nyt

 

Haha...

Redigeret af maian889
Mavesaft fjernet - optimisme tilføjet :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan sagtens følge dig, men helt ærligt, hvordan kan man konkludere på så kort tid at man ikke kan finde ud af det?????

 

Lad nu de computerseje snuse færdig og når de har fundet ud af det, så er der masser der kan komme med gode råd og så går det nemt alligevel :5up:

 

 

hvis jeg var admin ville jeg ærlig talt være rimelig skuffet over så mange negative udmeldinger der er kommet på under 2 timer :shock: For hvis skyld, tror i lige ændringerne er lavet??? Vi vil gerne have noget hurtigt, sikkert og effektivt, og det kræver nogle gange at man må lave lidt ændringer i de ting der var en gang :-) ( det er ikke lige møntet på trådstarter, men jeg hr været på i 5 minutter og tænker allerede at folk brokker sig uden at have givet det en ordenlig chance )

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan sagtens følge dig, men helt ærligt, hvordan kan man konkludere på så kort tid at man ikke kan finde ud af det?????

 

Lad nu de computerseje snuse færdig og når de har fundet ud af det, så er der masser der kan komme med gode råd og så går det nemt alligevel :5up:

 

 

hvis jeg var admin ville jeg ærlig talt være rimelig skuffet over så mange negative udmeldinger der er kommet på under 2 timer :shock: For hvis skyld, tror i lige ændringerne er lavet??? Vi vil gerne have noget hurtigt, sikkert og effektivt, og det kræver nogle gange at man må lave lidt ændringer i de ting der var en gang :-) ( det er ikke lige møntet på trådstarter, men jeg hr været på i 5 minutter og tænker allerede at folk brokker sig uden at have givet det en ordenlig chance )

 

Jeg tror også hellere jeg må logge af nu, ellers får jeg nok skrevet noget snavs, har trods alt været igang siden kl. 7 og har kæmpet som en gal for at få det online igen :hmm:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Jeg tror også hellere jeg må logge af nu, ellers får jeg nok skrevet noget snavs, har trods alt været igang siden kl. 7 og har kæmpet som en gal for at få det online igen :hmm:

 

Jeg tror faktisk jeg er ved at være med på banen - så var det heller ikke sværere, man skal bare scrolle langt nok ned og læse hvad der står :-D

Det er ikke ment som kritik af Admin eller andre "bagmænd" - snarere frustration over egen evne når det kommer til elektronik :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
jeg er altså bare lidt irriteret over, at jeg ikke kan se forskel på tråde jeg har set og tråde jeg ikke har set...nogen blir røde, andre blir ikke... :genert:

 

Forklaring på farverne står i bunden fandt jeg ud af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Må nok også erkende her et par dage inde i det nye design, at jeg mangler min "besvarelser/mine indlæg"-knap..

 

Jeg ved hvor jeg skal finde ting, men jeg synes ikke det er så enkelt som det gamle, og jeg bruger mærkbart mindre tid herinde, fordi jeg ikke gider sidde og trykke for meget rundt...

Men synes det er flot og top moderne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Rom blev jo ikke bygget på en dag... Mon ikke de knapper osv vi var vant til nok skal komme på plads her også!

 

Så meget forstand har jeg slet ikke på pc'er.. :-D Troede egentlig "bare" det var en stadard-opsætning som man så ikke kunne lave om på.. Men det kan man godt eller hva?? det glæder jeg mig til, så jeg kan finde de tråde jeg følger med i... griner, man er jo nysgerrig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så meget forstand har jeg slet ikke på pc'er.. :-D Troede egentlig "bare" det var en stadard-opsætning som man så ikke kunne lave om på.. Men det kan man godt eller hva?? det glæder jeg mig til, så jeg kan finde de tråde jeg følger med i... griner, man er jo nysgerrig :-D

 

Man kan ændre i mange dele af opsætningen. Jeg skal ikke udtale mig om detaljerne, dem lader jeg admin om. Synes bare vi skal give det lidt tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Man kan ændre i mange dele af opsætningen. Jeg skal ikke udtale mig om detaljerne, dem lader jeg admin om. Synes bare vi skal give det lidt tid!

 

Som sagt troede jeg at det som det ser ud nu ikke kunne ændres en tøddel, at det bare var sådan. Så jeg har lige lært noget nyt - igen.. Hvis det bliver ved sådan så er jeg jo nødt til at have en ekstern hjerne også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...