Hop til indhold

Midtjylland - Træf/møde/ Gåtur tråd


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bor i Horsens, men er kun interesseret i tur med snor på... før vi melder til eller fra vil jeg dog gerne vide om det vil være et problem for nogen at Karla er løbsk? For så springer vi bare fra igen ;-) Vil ikke være årsag til at nogen skal høre på hylende hanhunde i flere timer :mrgreen:

Ingen problemer med det fra vores side af. Regner da med at det skal foregå i snor.

Link til indlæg
Del på andre sites

tror bare dte var fordi jeg læste et forslag om en hundeskov man kunne gå i, lidt længere oppe :-) Jeg udsætter nemlig ikke villigt mine hunde for hundeskove, den store gider ikke og den lille bliver tromlet :-)

Nåh ja, det så jeg også godt:stupid:Jeg tænker at det primært foregår et sted i snor. Er der så en hundeskov på turen, må dem der har lyst for min skyld gerne bruge den. Vores bliver bare ikke sluppet løs. Vi har dårlige erfaringer med at slippe specielt Tintin løs..Så vækkes hendes instinkt, som resten af tiden ellers er ikke eksisterende:roll: Og så går det stærkt.

 

Kunne det fungere for dig Amocca?

Link til indlæg
Del på andre sites

yes yes, så længe det er et sted hvor alle ikke behøver at gå igennem, så er det fint for mig... Karla kan såmænd også sagtens slippes, hun opsøger ikke andre hunde, men bliver muggen hvis fremmede hunde opsøger hende... og dte kan ligesom ikke altid undgåes på sådanne steder ;-) Og så er der jo liiige den der løbetid, som selvfølgelig gør, at hun i øjeblikket absolut ikke skal slippes sammen med fremmede hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

What?:confused:

 

Internt, undskyld :oops:

 

Men hun skulle have kommet til udstilling i Herning i weekenden og få kage ved labberne, men hun brændte os af :fornaermet::mrgreen:

 

Jeg bor i Horsens, men er kun interesseret i tur med snor på... før vi melder til eller fra vil jeg dog gerne vide om det vil være et problem for nogen at Karla er løbsk? For så springer vi bare fra igen ;-) Vil ikke være årsag til at nogen skal høre på hylende hanhunde i flere timer :mrgreen:

 

tror bare dte var fordi jeg læste et forslag om en hundeskov man kunne gå i, lidt længere oppe :-) Jeg udsætter nemlig ikke villigt mine hunde for hundeskove, den store gider ikke og den lille bliver tromlet :-)

 

 

Hov hov, jeg skrev at alternativt kunne vi gå en tur langs skoven, mod den modsatte af hegnet til skoven, så skal de være i snor. Snor er også fint for os...

Link til indlæg
Del på andre sites

Internt, undskyld :oops:

 

Men hun skulle have kommet til udstilling i Herning i weekenden og få kage ved labberne, men hun brændte os af :fornaermet::mrgreen:

Ah okay, det var heller ikke sødt:mrgreen:

 

 

 

Hvad siger i til søndag d. 20?

For os kunne Holstebro være fint:-D Men hvad siger Amocca og i andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da øv:fornaermet:

hvad siger dem der har tid og lyst til at mødes lørdag eller søndag i næste uge? Holstebro eller præstbjerg naturcenter? (Herning området)

Synes der skal være minimum 4-5 stykker der gerne vil, før det er værd at bruge tid på.

Så kom ud af busken dem der har lyst, i skal ikke være generte, vi bider ikke:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte først: "Kaos, mon Juno er blevet til Kaos?" Men så så jeg at du havde skiftet i næste indlæg :lol:

 

 

 

Vi bor i Holstebro og er helt klart med. I hvert flad Katla og jeg :mrgreen: Nala kan ikke holde til det mere...

Lidt udenfor byen er der en okay hundeskov (Ølgryde skov), som er rigtig lækker og hvis man ikke vil gå i det indhegnede, kan man gå langs en laaaang grusvej langs skoven.

Vi har normalt ikke bil, men låner en i tide og utide :engel:

Katla har også godt af at lære at gå pænt i snor, så vi kan jo sagtens øve gå-pænt-i-snor det første stykke tid :5up:

 

Kommer du tit i Ølgryde? Måske vi har hilst uden at vide det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da øv:fornaermet:

hvad siger dem der har tid og lyst til at mødes lørdag eller søndag i næste uge? Holstebro eller præstbjerg naturcenter? (Herning området)

Synes der skal være minimum 4-5 stykker der gerne vil, før det er værd at bruge tid på.

Så kom ud af busken dem der har lyst, i skal ikke være generte, vi bider ikke:slem:

 

Vil supergerne, men jeg kan ikke hverken lørdag eller søndag :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Min hvalp og jeg kunne måske også være interesseret hvis det bliver søndag:-D

 

Så prøver jeg da lige igen: Nogen der vil mødes og gå en tur et sted i det Midtjyske på søndag kl 13?:-D Der skal minimum være 4-5 stk der vil med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...