Hop til indhold

så han hjemme den lille ny (ny hvalp i huset)


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

117.jpgher er han så den lille uldtot , vi kørte til frankrig i fredags dejlig tur og oplevede tyskland ,belgien og frankrig dejlig tur .

 

her er han så den lille uldtot som i har ventet på og se , han landede i danmark søndag morgen er stille og rolig ved og falde til :genert:133.jpg

040.jpg

109.jpg

128.jpg

108.jpg

119.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Årrrh tillykke med ham:lun::lun:

 

Ham er jeg da nødt til at møde og gramse lidt på:engel::lol:

 

du skal være hjertelig velkommen jeanette , men det skal gå hurtigt de der små vokser som ukrudt :slem: vi kommer ihvertfald ikke langt når vi er ude folk er helt solgt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Åååh tillykke med ham :hjerte: Hvor er det dejligt, du endelig har fået ham hjem. Er du kommet nærmere et navn? (stemmer stadig for Jobbe :engel:)

 

 

han er et G-kuld fik jeg at vide hos opdrætteren i lørdags så han hedder Goofey men jeg kunne ikke finde ud af om jeg skulle kalde ham Goofey eller Jobbe min søn syntes han skulle hedde Goofey så det er navnet:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Åååh tillykke med ham :hjerte: Hvor er det dejligt, du endelig har fået ham hjem. Er du kommet nærmere et navn? (stemmer stadig for Jobbe :engel:)

 

 

Han var et G-kuld fik jeg at vide i lørdags så vi sad og kiggede på navne og han kommer til og hedde Goofey på stamtavlen men jeg tænkte stadig lidt på Jobbe men min søn ville have han skulle hedde Goofey så det er hans navn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nååårrhh, hvor er han bare kær! :hjerte: Tillykke med ham!

 

Tillykke med ham, hvor er han nuttet :hjerte:

 

Åååh tillykke med ham :hjerte: Hvor er det dejligt, du endelig har fået ham hjem. Er du kommet nærmere et navn? (stemmer stadig for Jobbe :engel:)

 

Uha ja:-D

 

kom bare forbi her snart så kan du pille alt hvad du har lyst til ;O)

 

Hold da op en lille lækkermås. Tillykke med ham!:lun:

 

aii hvor er han dejlig:lun: tillykke med ham... Og han har allerede lært at spise sko og ledninger kan jeg se:shock: dyyyygtig lille fyr;-)

 

ja fræk og en ballade mager :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nååårrhh, hvor er han bare kær! :hjerte: Tillykke med ham!

 

Tillykke med ham, hvor er han nuttet :hjerte:

 

Åååh tillykke med ham :hjerte: Hvor er det dejligt, du endelig har fået ham hjem. Er du kommet nærmere et navn? (stemmer stadig for Jobbe :engel:)

 

Uha ja:-D

 

Hold da op en lille lækkermås. Tillykke med ham!:lun:

 

Wow, hvor er han skøn :lun:

 

Velkommen hjem, lille :lun: Han er virkelig sød!

 

Tillykke med den lille herre :lun:

 

Hej,

Nej hvor er han sød:lun: og de der nuttede ører er ikke til at stå for.

V.H. Sille

 

:lun: Åh sikke da en skønhed. Tillykke med ham. Og sikke dejligt mange flotte billeder af ham :hjerte:

 

tak tak syntes det går helt galt på det her nye forum kan slet ikke poste som normalt får sikkert sendt flere gange eller ingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...