Hop til indhold

Dexter, 7½ måned!


Shii
 Share

Recommended Posts

Vi var nede og lege på græslpænen og jeg fik snupset to, mindre gode billeder af Dexter, men synes alligevel det er lidt vildt at tænke på der kun er så kort imellem disse billeder:

 

DexterBeforeAfter.jpg

Første billede er han 2 måneder, næste er han 4 måneder...

 

 

dext 015.jpg

 

På disse to er han 7½ måned...

 

Er det ikke bare vildt så stor han er blevet? Forsøgte at få et hvor man rigtig kunne se hans hale, men det lykkedes ikke!!

 

 

dext 003.jpg

Det her var det bedste jeg fik hvor man kunne se hvor smukt han løber, og det er faktisk ikke specielt godt :cry:

 

 

dext 022.jpg

Selvom man er 7½ måned, og ser så voksen ud, kan man stadig ligne en lille hvalpe bandit!!

 

 

 

dext 023.jpg

Jeg stjal hans Olifantjes (Lille elefant), man kan få ham til at gøre ALT når man har den! :klap:

dext 014.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøj, hvor er han flot. Det er helt mærkeligt, at se en hund med blå øjne.

Han ligner en rigtig krammebamse :-)

 

Tak :lun: Han er absolut IKKE en krammebamse, han hader alt hvad der hedder nusning :lol: Hvis man fanger ham efter en løbetur hvor han VIRKELIG er træt, kan man få lov at nusse ham, hans pels er silkeblød og lækker, så man vil jo bare gerne :lol: Men han ville aldrig selv "tilbyde" at skulle nusses :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :lun: Han er absolut IKKE en krammebamse, han hader alt hvad der hedder nusning :lol: Hvis man fanger ham efter en løbetur hvor han VIRKELIG er træt, kan man få lov at nusse ham, hans pels er silkeblød og lækker, så man vil jo bare gerne :lol: Men han ville aldrig selv "tilbyde" at skulle nusses :cool:

 

Åhh, hvor synd, at sådan en lækker hund ikke er til kram, han ser ellers så indbydende ud :lol: Han ved ikke hvad han går glip af ;-)

Min Tulle er helt vild med, at få massage. Det er fast rutine efter aftensmaden og skulle jeg få sat mig ved computeren, så kommer hun og henter mig :-) ikke noget med, at gå på H-F før hun har fået massage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, hvor synd, at sådan en lækker hund ikke er til kram, han ser ellers så indbydende ud :lol: Han ved ikke hvad han går glip af ;-)

Min Tulle er helt vild med, at få massage. Det er fast rutine efter aftensmaden og skulle jeg få sat mig ved computeren, så kommer hun og henter mig :-) ikke noget med, at gå på H-F før hun har fået massage.

 

nusning er også en af de få grunde til at jeg kunne overveje andet end en husky næste gang.. Men uanset hvor meget vi snakker om det ender vi altid tilbage på at husky jo altså bare ER den mest fantastiske race i verden :lun: Men inde i mit hjerte vil jeg rigtig gerne at næste hund er en Border Collie :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...