Hop til indhold

Vi skal bare sige nej :o


Shii
 Share

Recommended Posts

Vores opdrætter er bare ikke særlig sød og populær lige for tiden :evil:

 

Hun gør det fordi hun ved at vi sagde at vi var interesseret i at få to hunde, og vi ville faktisk gerne have haft to hunde da vi købte Dexter, men endte ud i at en var nok fra starten...

 

Men nu er Dexter små søskende altså til salg :lun: Så hun sendte os selvfølgelig et billede! hun ved at vi har sagt at næste husky skal være sort, så hun valgte kun at sende af de to mærke i kuldet, på 6...

 

destersøskende.jpg

 

Så bliver man altså lidt varm om hjertet :lun: (De er kun halvsøskende, samme far)

 

Jeg er ved at få overtalt Olivier til at vi nok skal have næste vuffer i Maj næste år! Grunden er super egoistisk, men sådan er det jo bare :lol: Til den tid er Dexter stadig kun 1 år og 3 mdr. så han skulle egentlig gerne være et par måneder ældre, men så må vi jo se om han er klar (Og vi er!) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores opdrætter er bare ikke særlig sød og populær lige for tiden :evil:

 

Hun gør det fordi hun ved at vi sagde at vi var interesseret i at få to hunde, og vi ville faktisk gerne have haft to hunde da vi købte Dexter, men endte ud i at en var nok fra starten...

 

Men nu er Dexter små søskende altså til salg :lun: Så hun sendte os selvfølgelig et billede! hun ved at vi har sagt at næste husky skal være sort, så hun valgte kun at sende af de to mærke i kuldet, på 6...

 

[ATTACH=CONFIG]69891[/ATTACH]

 

Så bliver man altså lidt varm om hjertet :lun: (De er kun halvsøskende, samme far)

 

Jeg er ved at få overtalt Olivier til at vi nok skal have næste vuffer i Maj næste år! Grunden er super egoistisk, men sådan er det jo bare :lol: Til den tid er Dexter stadig kun 1 år og 3 mdr. så han skulle egentlig gerne være et par måneder ældre, men så må vi jo se om han er klar (Og vi er!) :lun:

 

 

Ond, ond opdrætter!!! Og du er lige så ond, at lægge sådan et billede op her!!! :fyfy::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ond, ond opdrætter!!! Og du er lige så ond, at lægge sådan et billede op her!!! :fyfy::lol:

 

Åååångyld, gad bare ikke lide i ensomhed :lol::oops:

 

Den er ejjerrøjme lækker den der til venstre!! :shock: :hjerte:

 

Er mest til den til højre! Har valgt ikke at spørge om køn eller noget som helst, vil intet vide! :lol: Det værste er at vi jo faktisk nu har sagt at vi egentlig nok gerne vil have en brun husky igen... Og hun skrev der var tre brune i kuldet! TRE! Sidste gang var der KUN Dexter! Tør ikke spørge efter et billede af de brune :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at øjenbrynene kombineret med "stregen" i panden nærmest danner omridset af en tulipan :lun:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K.h. Nollike, som vist har glemt at tage sine Cisordinol :genert:

 

:sjov: haha, selvom jeg virkelig prøver mit bedste så kan jeg altså ikke se tulipaner :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt ligesom denne her, bare med en kortere og mere lige stilk?:

 

tulip_1299078509.jpg

 

 

:genert:... ups, jeg bestiller en tid hos en psykolog på mandag... :genert:

 

Med lidt god vilje, kan jeg godt se hvad du mener :mrgreen: synes dog stadig de ser lidt uhyggelige ud, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gys,jeg synes de ser lidt onde med de øjenbryn :oops:

 

Det er sjovt du siger det for da vi stod og havde fravalgt alle de andre hvalpe, stod vi tilbage med to... Og indtil da havde vi valgt hvalpe fra på baggrund af temperemant osv... Men da vi stod med de sidste to, blev den sorte valgt fra på baggrund af at han så sur ud :lol:

 

Skal se, jeg tror faktisk jeg stadig har et billede af vores tre sidste kandidater, som var dem vi fulgte de det kuld!

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]69893[/ATTACH]

 

Det var jo (selvfølgelig) Dexter der vandt, og ham i midten som blev nummer to.. Men som jo så blev valgt fra fordi han så sur ud altid :lol:

 

Forstår godt I valgte Dexter! Uf ja, ham den anden ser gal ud og ligner lidt en devil puppy :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår godt I valgte Dexter! Uf ja, ham den anden ser gal ud og ligner lidt en devil puppy :lol:

 

Devil puppy er lige præcist hvad min kæreste kaldte ham... Men faktisk må jeg indrømme i rigtig lang tid før vi fik Dexter var det ham jeg hældte til... Han var frygtløs siger jeg dig! Intet kunne skræmme ham! Dexter var sådan lidt mere.. Ikke skræmt, men han var bestemt ikke så frembrusende, men mere sådan en der tullede stille rundt og undersøgte ting... Den sorte løb bare rundt, og kom der nye mennesker drønte han lige hen til dem.. Dexter skulle lige snuse lidt før han hengav sig!

 

Lige da vi havde fået Dexter hjem, var min kæreste ved at træde på ham og Dexter blev forskrækket og gemte sig i 5 timer under sofaen... Lige der må jeg indrømme at jeg troede vi havde valgt forkert! Men i dag ved jeg at det har vi IKKE!

 

Ja de ser godt nok lidt gnavne ud - men hvor er de kære alligevel.:lun:

 

Ja nogle rigtig kære uldboller!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nok liiiige gentlnke planen om hund til næste forår... Eller er det un mig hvis umiddelbare mareridt er baby + teenager på samme tid :rolleyes::shock::vedikke:

 

Også derfor det kommer an på hvordan Dexter er til den tid... Hvis vi kunne garantere at han fortsætter sin udvikling som nu, ville jeg købe en hvalp nu... Han lærer ufatteligt hurtigt, og de fleste ting behøves vi ikke engang bruge energi på at træne.... Vi havde hans bideri under aftensmaden som er stoppet helt på 2 uger, at han stjal mad osv.. det forsvandt i løbet af to uger også... Og så var der hans gøeri som lille som forsvandt efterhånden som vi kunne give ham mere motion... Jeg høre ofte Olivier sige at hvis huskies er en svær race at træne, så må alle andre racer være super lette :lol: For vi har ikke haft problemer med dagligdags tid og Dexter... Men han er jo kun 8 mdr. så det skal nok komme.. Jeg kan bare ikke forestille mig hvad mere han har at byde på :mrgreen:

 

Hold op de er lækre de to "nye"... Men Dexter ser da bare 100% mere rar/sød ud end den anden sorte..

 

Skal i egentlig på tidspunkt mødes med Dexter´s søskende?? - det kunne da være super sjovt at se hvordan jeres nummer 2 nu så ud og havde udviklet sig..

 

Vi har kun kontakt med opdrætteren, og da hun bor liiige på grænsen til Belgien, er de fleste af hvalpene faktisk havnet i Belgien, og vi har ingen intentioner om at tage derned for at møde dem, selvom det kunne være meget sjovt! Men vi mødes jo ofte med andre huskies, og forhåbentligt snart kan vi mødes med et helt husky trækkerhold! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Vi har kun kontakt med opdrætteren, og da hun bor liiige på grænsen til Belgien, er de fleste af hvalpene faktisk havnet i Belgien, og vi har ingen intentioner om at tage derned for at møde dem, selvom det kunne være meget sjovt! Men vi mødes jo ofte med andre huskies, og forhåbentligt snart kan vi mødes med et helt husky trækkerhold! :-D

 

Okay - ja det kan jeg godt se... Vi har bare lige haft et møde med Maya's Mor-far + alle søskende og synes at vi fik super meget ud af det.. Men måske det ikke er så vigtigt hvis i møder andre huskies - vi ses jo til dagligt slet ikke med andre Mutter... (er der "mange" der ejer huskies nede hos jer??)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - ja det kan jeg godt se... Vi har bare lige haft et møde med Maya's Mor-far + alle søskende og synes at vi fik super meget ud af det.. Men måske det ikke er så vigtigt hvis i møder andre huskies - vi ses jo til dagligt slet ikke med andre Mutter... (er der "mange" der ejer huskies nede hos jer??)

 

Tror der er flere husky ejere hernede end i Danmark.. Men vi har jo igennem husky klubben fået kontakter med nogle, og så er der husky træf hernede ca. hver 3-4 måned :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...