Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har ALTID været af den holdning, at kan man ikke li lugten...... så jeg kan ikke forstå at du ikke kan kende mig.

 

Sikke en tråd at tygge sig igennem!

 

Jeg vil egentlig bare sige at jeg også sad og tænkte at det ikke var den Aslan jeg kender der udtrykker sig der?

 

Det var slet ikke min opfattelse at Ascha tænkte på pause fra forum, men at hun lige ville trække vejret i denne tråd - hvad der er korrekt ved jeg så ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

For nogen tid siden bragte jeg dette emne op som en undren. Det undrede mig at man på et hundeforum kunne se at de tråde der blev vist mest var alt om intet og løst og fast.

 

Jeg vil så lige sige at jeg ikke overvejer at forlade hf på grund af disse tråde, så er det på plads.

 

MEN, hold da op hvor det nogle gange er et tidskrævende job at komme til hundeemnerne når man logger på. Når der sker så meget i AOI og LOF trådene kan der være dage hvor hele første side stort set er fyldt med alle mulige emner samt diverse stickys, men de skal jo ses (overskrifterne) før man ved at man skal bladre videre.

 

Jeg bruger også selv at komme i andre tråde end hundetrådene fra tid til anden, men oplever nogle af dem som en "klub" jeg ikke er medlem af og det er da også yderst sjældent jeg får respons i sådanne tråde. Fred med det, jeg holder mig alligevel mest til hundene ;-)

 

Det er min holding at man må skrive om hvad man vil, men gik jeg ind på et cykelforum ville jeg forvente at cykelrelaterede emner dukkede op før bil- og marsvinemner. Hvem ville ikke det :vedikke:

 

Noget andet er at jeg nok synes at Stickys og personlige tråde som "Til Tumling" hvor en bruger henvender sig direkte til en anden eller "Xs ..... tråd", skulle have en kortere visningstid, hvis sådan noget er muligt.

Stickys som f.eks. alenehjemmetråden er voldsomt lang og jeg tvivler på at nye brugere med et alenehjemmeproblem alligevel orker at læse de flere tusinde indlæg igennem. Ofte bliver en ny bruger med et alene problem henvist til netop denne tråd og det ville på mig som ny bruger virke totalt uoverskueligt at skulle læse tråden igennem for måske at finde ud af at det svar jeg søgte alligevel ikke fandtes i denne tråd.

 

Det bringer mig så videre til at min oplevelse er, at HF ikke er så hjælpsom overfor nye brugere som tidligere. Måske hænger det sammen med at mange af de erfarne brugere opholder sig mest i ikke hunderelaterede tråde? Jeg ved det ikke og hvis det er sådan, er det naturligvis deres eget valg og et valg de har ret til at foretage.

 

Som jeg tidligere har skrevet har HF forandret sig meget og her er blevet meget stort med mange nye brugere ugentligt hvilket gør forum stort set nyt og "ukendt" også for gamle brugere.

 

Selv bruger jeg mindre tid herinde end tidligere, forum er ikke så attraktivt for mig længere af ovennævnte årsager parret med at der dukker denne irriterende dialogbox, som vil bekræftes, op stort set hver gang jeg vil bladre i en tråd eller bare væk fra den. Det gør det hele mere langsomt og besværligt.

 

Tonen i denne tråd finder jeg beklagelig og min opfattelse af hvad der sker er, at Ascha bliver misforstået og som sædvanligt når nogle føler sig trådt lidt over tæerne, bliver alt sort eller hvidt. Der er ingen nuancer, hvilket kan undre mig da det jo netop er "nuancer" man ønsker når man ønsker at have alle emner uden hundestof som en mulighed.

 

Til sidst, hvis en bruger fortæller at h*n påtænker at forlade HF kan dette vel aldrig blive en trussel? Det er en information som man kan bruge til hvad man vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hundefolk mødes udenfor forum sker det vel også de taler om andet end hund. Så det er vel også ok man gør det på HF. Det er jo ofte nemmere at tale med folk man har en fælles interesse med.

Man kan jo læse de tråde man har lyst og hoppe over det man ikke synes om. Trådene er jo katagoriseret.

Hvis der mangler tråde om hunderelatere emner skal vi jo bare kigge indad og skrive nogle selv :-D

 

:vinken: Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor, der er flere gange blevet sagt af forskellige brugere (ikke lige i den her tråd, men generelt) at de nogle gange føler det er tidsspilde at svare nye brugeres spørgesmål, da disse nye brugere ofte slet ikke vender tilbage og giver respons på den hjælp der er givet.

Jeg kan sådan set godt følge at man føler sig lidt til grin efter at have brugt lang tid på en besvarelse, og folk så slet ikke vender tilbage.

Omvendt synes jeg da at de nye der lige giver sig til til at skrive en præsentation, og "kigge frem" i et par andre tråde før de starter deres egen om problemer, får fin hjælp herinde?

Link til indlæg
Del på andre sites

ej helt ærligt! Det dejlige ved forum er jo netop alle de personlige hyggetråde :lun: det er med til at gøre os til andet en "bare" et hundeforum. Hvis det bare var hundetråde og intet andet hyggeligt og personligt, så var jeg altså slet ikke herinde :genert: Elsker en god hundedebat og se billeder af alle jeres smukke og sjove hunde :hjerte: ...men! Det er altså for hyggens skyld jeg er her mest, det at lære nogen af kende og mødes med dem med andre forudsætninger end "bare" hunde men stadig med hunde som fokus :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
For nogen tid siden bragte jeg dette emne op som en undren. Det undrede mig at man på et hundeforum kunne se at de tråde der blev vist mest var alt om intet og løst og fast.

 

Jeg vil så lige sige at jeg ikke overvejer at forlade hf på grund af disse tråde, så er det på plads.

 

MEN, hold da op hvor det nogle gange er et tidskrævende job at komme til hundeemnerne når man logger på. Når der sker så meget i AOI og LOF trådene kan der være dage hvor hele første side stort set er fyldt med alle mulige emner samt diverse stickys, men de skal jo ses (overskrifterne) før man ved at man skal bladre videre.

 

Jeg bruger også selv at komme i andre tråde end hundetrådene fra tid til anden, men oplever nogle af dem som en "klub" jeg ikke er medlem af og det er da også yderst sjældent jeg får respons i sådanne tråde. Fred med det, jeg holder mig alligevel mest til hundene ;-)

 

Det er min holding at man må skrive om hvad man vil, men gik jeg ind på et cykelforum ville jeg forvente at cykelrelaterede emner dukkede op før bil- og marsvinemner. Hvem ville ikke det :vedikke:

 

Noget andet er at jeg nok synes at Stickys og personlige tråde som "Til Tumling" hvor en bruger henvender sig direkte til en anden eller "Xs ..... tråd", skulle have en kortere visningstid, hvis sådan noget er muligt.

Stickys som f.eks. alenehjemmetråden er voldsomt lang og jeg tvivler på at nye brugere med et alenehjemmeproblem alligevel orker at læse de flere tusinde indlæg igennem. Ofte bliver en ny bruger med et alene problem henvist til netop denne tråd og det ville på mig som ny bruger virke totalt uoverskueligt at skulle læse tråden igennem for måske at finde ud af at det svar jeg søgte alligevel ikke fandtes i denne tråd.

 

Det bringer mig så videre til at min oplevelse er, at HF ikke er så hjælpsom overfor nye brugere som tidligere. Måske hænger det sammen med at mange af de erfarne brugere opholder sig mest i ikke hunderelaterede tråde? Jeg ved det ikke og hvis det er sådan, er det naturligvis deres eget valg og et valg de har ret til at foretage.

 

Som jeg tidligere har skrevet har HF forandret sig meget og her er blevet meget stort med mange nye brugere ugentligt hvilket gør forum stort set nyt og "ukendt" også for gamle brugere.

 

Selv bruger jeg mindre tid herinde end tidligere, forum er ikke så attraktivt for mig længere af ovennævnte årsager parret med at der dukker denne irriterende dialogbox, som vil bekræftes, op stort set hver gang jeg vil bladre i en tråd eller bare væk fra den. Det gør det hele mere langsomt og besværligt.

 

Tonen i denne tråd finder jeg beklagelig og min opfattelse af hvad der sker er, at Ascha bliver misforstået og som sædvanligt når nogle føler sig trådt lidt over tæerne, bliver alt sort eller hvidt. Der er ingen nuancer, hvilket kan undre mig da det jo netop er "nuancer" man ønsker når man ønsker at have alle emner uden hundestof som en mulighed.

 

Til sidst, hvis en bruger fortæller at h*n påtænker at forlade HF kan dette vel aldrig blive en trussel? Det er en information som man kan bruge til hvad man vil.

 

Til det understregede:

 

Er det den berømte og berygtede 'inderkreds' - hvis Ja, så er der flere tråde, hvor den har været grundigt diskuteret.

 

Jeg svarer sjældent helt nye brugere, der ikke engang har gjort sig den ulejlighed med, at fortælle hundens race, køn og alder og som i deres 1. indlæg laver en overskrift der minder om 'HJÆLP - STORE PROBLEMER' og så forventer masser af svar indenfor den 1. time ... og som aldrig får skrevet mere end det ene indlæg + måske et indlæg om hvorfor der kun er kommet 2 svar - min erfaring er, at de oftest aldrig vender tilbage til forum... det gider jeg bare ikke bruge min tid på og der er heldigvis ingen, der kan tvinge mig til, at bruge min tid på sådanne indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager lige det sidste først så vi kan få den ud af verden, for den tråd ligger dig åbenbart meget på sinde: Min nattevagtstråd blev oprettet fordi jeg kunne se at Ascha var online og ville nå at fange hende inden hun hoppede af, men eftersom jeg ved at hun har haft det lidt svært med det nye HF, ikke var sikker på at hun ville opdage en pm (som jeg selv har tendens til at overse efter at de er kommet op i højre hjørne :oops:) og jeg ved at hun aldrig kommer i alt-og-intet OG jeg ikke ville spamme uskyldiges tråde med at forsøge at overtale hende til at komme i alt-og-intet eller pm, så oprettede jeg en tråd fordi jeg vidste at på den tid af døgnet på en hverdag, ville den hænge og dingle oppe i toppen så hun ikke kunne undgå at se den. Var det forklaring nok?

 

Det er pænt af dig at tage hensyn, men jeg er ikke sikker på at det er meget federe når der er graviditetstråd del 1 og del 2 + HF-baby-tråden + alle de andre, men det er min mening, det behøver jo på ingen måde at være sådan andre har det.

 

Ja det var forklaring nok, men du kunne jo så have skrevet en PM :mrgreen: Jeg har det også rigtig skidt med det nye HF, men pm popper op midt på skærmen, eller det gør på min skærm :)

 

Men stadig kan personer fravælge gravid 1 og 2, hvor gravid del 1 forøvrigt vidst ikke har været brugt siden del 2 kom (det ved jeg ikke om du har lagt mærke til?), de kan KUN fravælge i om alt intet hvis de vælger at putte samtlige som kunne finde på at skrive noget om børn, på ignore.

 

Måske det ville være det fornuftige valg i din verden, men ikke i min!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en tråd at tygge sig igennem!

 

Jeg vil egentlig bare sige at jeg også sad og tænkte at det ikke var den Aslan jeg kender der udtrykker sig der?

 

Det var slet ikke min opfattelse at Ascha tænkte på pause fra forum, men at hun lige ville trække vejret i denne tråd - hvad der er korrekt ved jeg så ikke.

 

 

Nu begynder jeg at overvejer om dig og nollike nogen sinde læser hvad jeg skriver.

 

HVER gang der har været problemer herinde, har jeg holdt på lugten og bageriet.

 

Men ja, det fortæller jo så hvor meget i læser og husker det jeg skriver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - hold nu OP med hele tiden at blande forbud ind. INGEN snakker om, at man ikke må tale om andre ting. Selvfølgelig må man da det. Det skal bare ikke tage overhånd. Og drop da også den formålsløse snak om, hvorvidt folk falder fra eller ej. Det er da en underlig måde at tale om tingene på.

 

Men du kan vel godt se, at der ER mange, mange tråde om alt muligt andet, uanset om du personligt er glad for andet end decideret hundesnak? Og det KAN godt virke noget overvældende, når man tager i betragtning, at det er et hundeforum. Det var, så vidt jeg kan se,, hvad TS ønskede at snakke om, og ikke om hverken forbud og om, hvorvidt folk kommer eller går.

 

Jeg skrev sådan set ikke noget om forbud... Jeg skrev ret hypotetisk at hvis det blev besluttet det ikke var tilladt... Jeg synes ikke det virker overvældende - TS bragte selv på banen at folk går pga det ergo må det da også være noget man må kommentere på, eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor, der er flere gange blevet sagt af forskellige brugere (ikke lige i den her tråd, men generelt) at de nogle gange føler det er tidsspilde at svare nye brugeres spørgesmål, da disse nye brugere ofte slet ikke vender tilbage og giver respons på den hjælp der er givet.

Jeg kan sådan set godt følge at man føler sig lidt til grin efter at have brugt lang tid på en besvarelse, og folk så slet ikke vender tilbage.

 

Jeg er ihvertfald blevet afventende med at besvare et førstegangsindlæg

 

Omvendt synes jeg da at de nye der lige giver sig til til at skrive en præsentation, og "kigge frem" i et par andre tråde før de starter deres egen om problemer, får fin hjælp herinde?

 

Det er muligt du har helt ret! Jeg er holdt op med at læse præsentationstrådene :-D

Redigeret af Ninjamor
tastefejl - igen!
Link til indlæg
Del på andre sites

ej helt ærligt! Det dejlige ved forum er jo netop alle de personlige hyggetråde :lun: det er med til at gøre os til andet en "bare" et hundeforum. Hvis det bare var hundetråde og intet andet hyggeligt og personligt, så var jeg altså slet ikke herinde :genert: Elsker en god hundedebat og se billeder af alle jeres smukke og sjove hunde :hjerte: ...men! Det er altså for hyggens skyld jeg er her mest, det at lære nogen af kende og mødes med dem med andre forudsætninger end "bare" hunde men stadig med hunde som fokus :blink:

 

Det kan så undre mig der ikke er flere herindefra på en tidligere brugers forum, der faktisk er ren hygge. Så hyggeligt at der ikke sker meget andet

Link til indlæg
Del på andre sites

Til det understregede:

 

Er det den berømte og berygtede 'inderkreds' - hvis Ja, så er der flere tråde, hvor den har været grundigt diskuteret.

 

Aner jeg ikke, jeg tænker ikke så meget i kliker og kredse, det var bare en iagttagelse

 

Jeg svarer sjældent helt nye brugere, der ikke engang har gjort sig den ulejlighed med, at fortælle hundens race, køn og alder og som i deres 1. indlæg laver en overskrift der minder om 'HJÆLP - STORE PROBLEMER' og så forventer masser af svar indenfor den 1. time ... og som aldrig får skrevet mere end det ene indlæg + måske et indlæg om hvorfor der kun er kommet 2 svar - min erfaring er, at de oftest aldrig vender tilbage til forum... det gider jeg bare ikke bruge min tid på og der er heldigvis ingen, der kan tvinge mig til, at bruge min tid på sådanne indlæg.

 

Næh heldigvis, så skulle der nok også forhandles løn :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder jeg at overvejer om dig og nollike nogen sinde læser hvad jeg skriver.

 

HVER gang der har været problemer herinde, har jeg holdt på lugten og bageriet.

 

Men ja, det fortæller jo så hvor meget i læser og husker det jeg skriver :mrgreen:

 

Jeg kan ikke vide hvad Nollike har læst, men jeg mindes ikke at have læst dig bruge den tone før, det var såmænd bare det :o) Måske har jeg ikke læst dine indlæg om emnet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skrev sådan set ikke noget om forbud... Jeg skrev ret hypotetisk at hvis det blev besluttet det ikke var tilladt... Jeg synes ikke det virker overvældende - TS bragte selv på banen at folk går pga det ergo må det da også være noget man må kommentere på, eller hvad?

 

Naturligvis skrev du er det hypotetisk, eftersom et forbud jo slet ikke er besluttet og dermed kun kan være hypotetisk, men hvorfor overhovedet tale om et forbud ("Såfremt admin skulle beslutte at løst snak ikke var tilladt på HF mere")?

 

Jeg respekterer, at der er overvældende stemning for, at der kommer mange ikke-hunderelaterede tråde; at jeg personligt finder det noget overvældende til tider, er da ærgerligt - for mig -, men det må jeg så bare affinde mig med. Og naturligvis har du som alle andre herinde ret til at kommentere, hvad du har lyst til, så der er ingen grund til at indikere noget andet ved at skrive "eller hvad?", som om jeg kunne tænke mig at hindre dig i det.

 

Jeg er netop IKKE til forbud, medmindre noget decideret skader andre. Og det hører tant & fjas ikke ind under.

 

TS bragte selv på banen at folk går pga det

Nej, det er en mistolkning, for det skrev TS ikke. Hun skrev: "Sagen er, at jeg ved at der efterhånden er en del brugere der kigger sig om efter et nyt sted at slå deres folder, fordi de ikke mener at HF er specifik nok mere".

 

Der er altså IKKE tale om, som du skriver, at folk går. Der er iflg. TS en del brugere, der kigger sig om efter et nyt sted at være. Kanhænde du opfatter min korrektion som pedanteri, men rent sprogligt er det to vidt forskellige tilstande.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan så undre mig der ikke er flere herindefra på en tidligere brugers forum, der faktisk er ren hygge. Så hyggeligt at der ikke sker meget andet

 

Det kan da ikke stå for min regning! Jeg skrev bare hvad jeg selv ville gøre, kan ikke være ansvarlig for hvad andre mennesker gør eller har gjort!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes HF er en super dejlig blanding af hunderelateret stof og OT.

 

Der er vel ingen tvivl om, at vi alle fandt herind pga. vores fælles interesse for hunde, og den forsvinder jo aldrig, bare fordi der bliver talt om andre ting i livet. Jeg synes, det er naturligt, at efterhånden som man lærer hinanden at kende, bliver der talt om andre ting, og så lærer man hinanden endnu bedre at kende, og venskaber opstår. Det er da super. Jeg føler jeg har fundet mange venner her, og skulle have mødt mange af dem i sidste måned, hvis jeg ikke havde været uheldig og få en skade.

 

Jeg ville være slemt ked af det, hvis AOI tråden ikke var her. Jo, jeg ville sikkert stadig komme her, men nok ikke i så stort omfang - og det ville være mindre hyggeligt. Hvis der KUN var tråde om hunde, ville det føles mere koldt/fjernt og anonymt på en eller anden måde.

 

AOI trådene indeholder jo også MASSER af hundestof og hundebilleder og hundespørgsmål og hundebekymringer og hundeglædesudbrud - tit tror jeg bare det er sådan, at man ikke føler, det er "stort" nok til at få sin egen tråd, så er det let lige at smide det i AOI.

 

Og jeg er aldrig stødt på et forum der udelukkende holder sig til hovedemnet. Kigger f.eks. af og til på heste-nettet, og jeg tror da nok, der er flere hundetråde der, end der er hestetråde her.

 

Jeg følger også slavisk gravid/babytrådene - ikke fordi det er eller nogensinde har været relevant for mig, men det er jo noget fantastisk stort der sker i livet hos mennesker jeg holder af (selvom jeg endnu ikke har mødt dem) - og så kan det jo også sagtens relatere til deres hundehold.

 

Før opgraderingen, stod der noget i toppen af siden ala "Danmarks hyggeligste hundeforum" - det kan jeg kun tilslutte mig, jeg er SÅ glad for at jeg fandt herind, og jeg håber intet ændrer sig.

 

Og lige til sidst - det kan godt virke som om mange er her for hyggens/OT's skyld, men jeg synes da, at når nogen har et alvorligt problem/spørgsmål, så smider alle alt hvad de har i hænderne og forsøger at hjælpe/trøste eller hvad der nu er brug for.

 

Der er ingen der har anfægtet alt-og-intet-tråden, tværtimod, bare så vi lige har det på plads. Af en eller anden grund, så bliver diskussioner herinde altid sort/hvide, sådan alt-eller-intet-agtige :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da ikke stå for min regning! Jeg skrev bare hvad jeg selv ville gøre, kan ikke være ansvarlig for hvad andre mennesker gør eller har gjort!

 

Arh skal vi nu ikke lige klappe hesten - Jeg skrev:

Det kan så undre mig der ikke er flere herindefra på en tidligere brugers forum, der faktisk er ren hygge. Så hyggeligt at der ikke sker meget andet

 

Det er ikke at lægge noget ansvar på dig, hvordan kan du opfatte det sådan?

Vi udveksler vel bare meninger? :vedikke: Du skriver din og jeg min

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var forklaring nok, men du kunne jo så have skrevet en PM :mrgreen: Jeg har det også rigtig skidt med det nye HF, men pm popper op midt på skærmen, eller det gør på min skærm :)

 

Til Ascha? Det kunne ikke nytte, for der har ikke poppet noget op på min skærm før i går, så jeg ved ikke om der lige er blevet rettet noget eller om det kun gælder dem som kommer mens man er online? Men uanset hvad, så synes jeg egentlig ikke at jeg har begået en kæmpe brøde ved at oprette en "hold Nollike vågen"-tråd om natten på en hverdag? :vedikke:

 

Men stadig kan personer fravælge gravid 1 og 2, hvor gravid del 1 forøvrigt vidst ikke har været brugt siden del 2 kom (det ved jeg ikke om du har lagt mærke til?), de kan KUN fravælge i om alt intet hvis de vælger at putte samtlige som kunne finde på at skrive noget om børn, på ignore.

 

Måske det ville være det fornuftige valg i din verden, men ikke i min!

 

Nu går debatten vel på antallet af OT-tråde i forhold til hunderelaterede tråde ude på oversigten? Ikke på om man vælger fra eller sætter på ignorer? I øvrigt ligger brug af ignorer-knappen meget langt væk i min bevidsthed, faktisk så langt at jeg aldrig har brugt den. Jeg kan ikke se formålet, dem som irriterer mig skriver jo uanset om jeg kan se det eller ej, så det kniber lidt for mig at se pointen medmindre det er helt på børnehavestadiet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder jeg at overvejer om dig og nollike nogen sinde læser hvad jeg skriver.

 

HVER gang der har været problemer herinde, har jeg holdt på lugten og bageriet.

 

Men ja, det fortæller jo så hvor meget i læser og husker det jeg skriver :mrgreen:

 

Hvis det alligevel altid er det du skriver, kan du så ikke gøre mig en tjeneste at lave et standardsvar som du poster hver gang? Så slipper jeg for at lade mig irritere over den manglende pli der ligger i, som det første, at kaste den i hovedet på en anden bruger som starter en debat om noget hun har tænkt over ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Nej, det er en mistolkning, for det skrev TS ikke. Hun skrev: "Sagen er, at jeg ved at der efterhånden er en del brugere der kigger sig om efter et nyt sted at slå deres folder, fordi de ikke mener at HF er specifik nok mere".

 

Der er altså IKKE tale om, som du skriver, at folk går. Der er iflg. TS en del brugere, der kigger sig om efter et nyt sted at være. Kanhænde du opfatter min korrektion som pedanteri, men rent sprogligt er det to vidt forskellige tilstande.

 

Jeg bøjer mg i støvet... Du har ret... Jeg kunne ikke tolke ud af TS sætning at der ikke var nogle der var gået endnu. Deraf min brøler med at folk rent faktisk går... :lol:

 

For mig er det sådan lidt hip som hap om folk går eller overvejer at gå. Det står dem frit for :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor gør denne tråd mig trist!

 

Vi kan alle blive enige om at det her er et HUNDEforum, uanset hvad folk er her for, så ER det altså bare sådan! Selvfølgelig skal der være snak om andet, det kan slet ikke undgåes, men som Ninjamor også så fint siger så er der barenogle tråde som kommer til at virke som små "klubber".... Tråde hvor hvis man ikke priotere at følge med, så er man tabt, og kan lige så godt lade være... Sådan er det jo bare, men folk må bare indse at der er "grupper", og sådan vil det jo altid være, nogen har mere tilfælles end andre...

 

Om der er en inderkreds? Det tror jeg ikke, jeg tror der er nogle folk som "råber mere højt end andre", men det gør dem i mine øjne ikke til en inderkreds.. Bare endnu en af de grupper af mennesker der er her på forum...

 

Jeg synes tråden har udviklet sig lidt til at være noget mudderkast, og en "dem som er for hyggesnak og dem som bare vil afskaffe det!" og der er jo netop ingen som vil afskaffe hyggesnakken, bare nogle som gerne vil have fokus tilbage på vores HUNDE, ikke på babyer, heste, katte osv....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Til Ascha? Det kunne ikke nytte, for der har ikke poppet noget op på min skærm før i går, så jeg ved ikke om der lige er blevet rettet noget eller om det kun gælder dem som kommer mens man er online? Men uanset hvad, så synes jeg egentlig ikke at jeg har begået en kæmpe brøde ved at oprette en "hold Nollike vågen"-tråd om natten på en hverdag? :vedikke:

 

 

 

Nu går debatten vel på antallet af OT-tråde i forhold til hunderelaterede tråde ude på oversigten? Ikke på om man vælger fra eller sætter på ignorer? I øvrigt ligger brug af ignorer-knappen meget langt væk i min bevidsthed, faktisk så langt at jeg aldrig har brugt den. Jeg kan ikke se formålet, dem som irriterer mig skriver jo uanset om jeg kan se det eller ej, så det kniber lidt for mig at se pointen medmindre det er helt på børnehavestadiet :vedikke:

 

Jamen jeg har heller ikke et problem med at du lavede den tråd, jeg brokker mig ikke over trådene. MEN set i forhold til at DU mener det er problem, så undre jeg mig bare over at du så ikke valgte at skrive en pm :vedikke:

For min skyld må du lave alle de offtopic tråde du vil, jeg plejer som regel at nyde dine off topic tråde :mrgreen:

 

Nu nævner jeg de tråde fordi du nævnede dem, og at der er flere der nævner at det er et problem at der er TRE tråde, hvor af den ene er inaktiv :mrgreen:

og en kattetråd hvor nogle HF'er deler fælles interesse om katte, sådan jeg slipper for at læse om dem.

Eller en hestetråd, som jeg har endnu mindre interesse for, og jeg ville faktisk være pænt ked af det hvis OAI blev spammet med heste.

Men jeg mener at dem der deler den lidenskab, skal have lov til. Og skulle jeg få lyst til at gå ind og se på hestebilleder, ja så hopper jeg ind i den tråd.

 

Og nej, jeg vil ikke lave et standard svar, slet ikke om pli. Jeg har skrevet pænt i den her tråd. At så nogle mener at det ikke er i orden at jeg har mening, det er så til deres egen regning. Jeg har ikke kaædt andre navne, eller skrevet ord som skrid, eller angrebet folk på deres homoner. Som visse andre i den her tråd har!!!!

 

Men i kan jo altid foreslå en ny regel, Aslan må ikke have en mening :drille:

(den sidste må gerne læses som gas, men jeg bestemmer jo ikke hvordan folk vil tolke mine indlæg)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...