Hop til indhold

Johna træner plads


Amocca
 Share

Recommended Posts

Og jeg ved godt, at jeg på ingen måder er konsekekvent nok i kriteriet for hvordan den plads skal se ud, men jeg er bare så let at imponere og synes hun er såååååå sød når hun prøver at mosle den lille mås ind :lun: og hvor ringe er jeg lige til at starte med det "forkerte" ben hele tiden? :vedikke: sjovt, som man ikke opdager den slags selv mens man gør det...

 

Er godt klar over 3 minutter er laaaang tid at glo på en hundehvalp der går i cirkler, men hvis det bliver for kedeligt, så gå lige helt hen til slutningen hvor jeg lukker Karla ind igen (det er iøvrigt hende der klager sig et par gange i løbet af videoen :lol: )...

 

[video=youtube;_AnErI-_qgM]

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flot! :5up:

Det er lidt pudsigt, at så snart de har lært plads, kommer der en periode hvor det er svært at få dem til at sidde lige foran - det er i hvert fald min erfaring, og passer meget godt med hvad jeg ser på din video. Numsen vil gerne lige dreje ind :lol:

 

ja præcis... :lol: hvorimod Karla, som jo er "tricks-hund" mestendels, stadig mener at udgangsposition for alle øvelser er "sit foran"... Johna mener, at udgangspunktet er at dreje nummeren ind ligemeget hvor man er placeret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...