Hop til indhold

Undskyld Dansk Flygtningehjælp!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Ak ja - når det på nogen måde kan gå galt, så skal det da også bare gå galt :stupid:

 

Jeg var ude at gå en lille tur med Cicero, og i mit ulidelige letsind gik jeg hjemmefra uden at låse døren, fordi jeg regnede med at sønnen havde styr på det derhjemme.

Det havde han ikke - han var gået op på sit værelse hvor han sad og spillede Eve Online med sit headset på :genert:

 

Da der så - netop i løbet af de 8 1/2 minutter jeg var væk - kom en indsamler fra Dansk Flygtningehjælp og bankede på, påtog Vinnie sig - hjælpsom som hun er - at åbne døren, og give et par store "WROUF WROUF" til indsamlingen :shock:

 

Det jeg ser og hører, er Vinnie der gøer, og en dame med noget hvidt i hænderne, som i skarpt trav kommer rundt om hjørnet ud fra vores vænge.

 

Det min søn ser, er nogen der banker på døren, men da han kommer ned, er der kun Vinnie, som står for enden af vores havegang og glor med en åben dør bag sig.

 

Det positive ved situationen er at Vinnie blev på vores egen grund i stedet for at jagte damen. Men jeg håber ikke at indsamleren har fået ar på sjælen :oops:

Jeg ledte efter hende bagefter, for at sige undskyld, men fandt hende ikke.

 

Skylden var min - jeg brød min egen regel: ALTID låse døren! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:sjov:

 

Godt hun i det mindste nøjedes med at følge den stakkels kvinde ud på gaden igen :mrgreen:

 

Vi kunne godt have brugt Vinnie hvor vi boede tidligere - Så kunne vi være sluppet for at gå i flyverskjul hver søndag, når folk og fæ synes der skulle samles ind til mere eller mindre gode formål :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

haha...fik vist lavet noget lignende i dag...Pablo larmede og skabte sig i dag fordi nogen kom...jeg ville lukke ham ind i værelset og sagde "Fat det nu...GÅ SÅ!"...og da jeg så åbnede døren var indsamleren væk, der gik ihvertfald en med en indsamlingsbøsse nede på gaden...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha...fik vist lavet noget lignende i dag...Pablo larmede og skabte sig i dag fordi nogen kom...jeg ville lukke ham ind i værelset og sagde "Fat det nu...GÅ SÅ!"...og da jeg så åbnede døren var indsamleren væk, der gik ihvertfald en med en indsamlingsbøsse nede på gaden...:oops:

 

Åh-åh! Det var et lidt uheldigt sammentræf :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe stakkels dame :lol: Men en dygtig Vinnie da!

 

Har forresten også fået et pizzabud der er PANISK angst for hunde. Han hvinede faktisk en lille smule.. altså hundene var lukket inde, men de ville meget, meget gerne ud og tale med ham (især Motor, han forguuuuuder pizzaer). Jeg overvejede et splitsekund om jeg sådan kunne sige noget for at berolige den bævrende mand, ala de bider ikke, men holdt mig til bare at holde på døren så den ikke gik op i mens Vooodoo hoppede og dansede op af den og skreg som en besat :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har forresten også fået et pizzabud der er PANISK angst for hunde. Han hvinede faktisk en lille smule.. altså hundene var lukket inde, men de ville meget, meget gerne ud og tale med ham (især Motor, han forguuuuuder pizzaer). Jeg overvejede et splitsekund om jeg sådan kunne sige noget for at berolige den bævrende mand, ala de bider ikke, men holdt mig til bare at holde på døren så den ikke gik op i mens Vooodoo hoppede og dansede op af den og skreg som en besat :oops:

 

Vores pizzabude er heller ikke ligefrem modige ;-) Vi har lavet den aftale at de sætter maden for enden af havegangen, og skynder sig at køre igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Stakkels dame, hun har fået et mega chok :lol:

 

 

Du må lære Vinnie at det kun er Jehovas Vidner hun skal lave det nummer med :engel:

 

Hvis Umulia kunne lære hende det, kunne hun blive rig af at leje hende ud på timebasis :5up::klap:

 

 

haha...fik vist lavet noget lignende i dag...Pablo larmede og skabte sig i dag fordi nogen kom...jeg ville lukke ham ind i værelset og sagde "Fat det nu...GÅ SÅ!"...og da jeg så åbnede døren var indsamleren væk, der gik ihvertfald en med en indsamlingsbøsse nede på gaden...:oops:

 

Håber ikke at I bor i samme område så det er samme indsamler? :shock: For så skal Dansk Flygtningehjælp nok ud og finde en ny tror jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe sådan noget skulle ha været filmet, ej stakkels dame jo sikkert ikke sjovt for hende men for dælen nogle sjove billeder man får inde i hovedet :-) her kommer der aldrig nogle indsamlere men haven ligner også Fort Knox, de eneste der tør vove sig igennem og op til døren det er en flok drenge de kommer trofrast hvert år til fastelavn og vil se se hundene lave tricks i starten var de 3 sidste år var de 5 så de slæber flere og flere med sig hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...