Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

I dag har hundene fået hvert sit Nylabone. Vinnie var som altid førstevælger, og valgte det hårde: Kb Nylabone Durable, Giant - Hurtig levering!

Efter 10 minutter lignede det et bombekrater - ved ikke om det er meningen :vedikke:

 

Cicero fik så det bløde: Kb Nylabone Flexible, Giant - Hurtig levering! men han var ikke lige så interesseret i det som jeg havde håbet. De blev især købt for hans skyld, pga. hans enorme tygge/gumle-behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maggie fik det her

Breeders neopren Sort hundehalsbånd med halvkvæl - 8 str

 

Og Liva i army

Breeders neopren Army hundehalsbånd med halvkvæl - 8 str

 

Maggie manglede et halsbånd, som passer nu. Jeg har et nome, som liiige er lidt for stort lige nu - og Liva skal ikke snydes.

 

 

De ser gode ud de halvkvæl, og ikke mindst billige. Størrelserne, er det når halsbåndet er løst eller stramt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tyggereb med gummibold i den ene ende, sådan en kaste ting

 

Åh - sådan en havde Charlie også engang. Han har leget med den én gang, så gad han ikke den mere. Nu er den sendt til internatet i Spanien sammen med en masse andre legeting, tæpper, tyggeben og hvad ved jeg i den store hjælpepakke, jeg lavede for ikke så længe siden. Håber en anden hund har glæde af den nu. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser gode ud de halvkvæl, og ikke mindst billige. Størrelserne, er det når halsbåndet er løst eller stramt?

 

Det tænkte jeg også, da jeg var derinde og kigge. Turde ikke bestille noget, for jeg fatter hat af deres mål :genert:

 

Jeg måler lige, når jeg kommer hjem fra arbejde.

 

Maggies passer fint, men Livas er lidt lille.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Maggie fik det her

Breeders neopren Sort hundehalsbånd med halvkvæl - 8 str

 

Og Liva i army

Breeders neopren Army hundehalsbånd med halvkvæl - 8 str

 

Maggie manglede et halsbånd, som passer nu. Jeg har et nome, som liiige er lidt for stort lige nu - og Liva skal ikke snydes.

 

Har selv sådan et til Bamse - De er sindssygt gode til den pris :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har købt et Nome halsbånd og en sporsele til Kaia:

 

DSC_0621.jpg

 

Og selen:

 

niggelohfollowlight.jpg

 

Og så sådan et par til mig seeelv :klap:

 

11.jpg

 

Og så skal jeg vist heller ikke bruge flere penge før til marts :engel:

DSC_0009.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Marie Svane
:engel:

 

[ATTACH=CONFIG]77147[/ATTACH]

 

Den der har jeg også købt til Vanilie, hun eeeelsker den :klap: !!! Og hun er nok blevet liiidt for god til den :hmm: Så må snart finde en ny, som er lidt svære

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt sådan et hurtta pro dækken til Dunja. Desværre havde de det ikke hjemme i brunt. Det ville have set godt ud. Men det var lidt akut da hun gik og frøs, så købte det bare i gråt/sort.

 

tpopona.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der har jeg også købt til Vanilie, hun eeeelsker den :klap: !!! Og hun er nok blevet liiidt for god til den :hmm: Så må snart finde en ny, som er lidt svære

 

Jeg burde næsten have returneret det, det var alt for nemt til Charlie, begge spil.. Pt ligger det hjemme hos mine forældre, hendes hunde synes ikke det var helt nemt :lol: Freddie gav helt op og lå bare og kiggede på det hehe :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nu Charlie var helt sørgmodig over, at hans mor køber mange bamser til hundefætter Marx, og han ikke har fået nye på det sidste, så ... nu bliver han nok glad, for i dag kommer jeg hjem med en Alfons til ham og Buster. :mrgreen:

 

TEDDY-14973-1.jpg

 

(De havde den også i kæmpe - over 1 meter. Nøjjj, den var fin. Jeg stod lige og overvejede lidt, om man ikke bare skulle få sig sådan en i stedet for at få børn en dag, hahahah :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
:shock: Man må da ikke bide i Alfons Å!

 

Hihihi ... årh. Hvis man nu ikke bider ret hårdt? Og bare sådan rusker ham lidt? Og også slikker på ham og sover med ham om natten? Så må man da gååååt. Charlie elsker ham ... må lige få taget et billede af ham med Alfons, hihihi. Buster syntes ikke, han var interessant lige først. Men Charlie, han er bare glaaad :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...