Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Sidste julegaver til vapserne - efter frisbee-stjæle-halløjet i går blev jeg ekstra glad for, at jeg har købt to mere af de der frisbee´er, som de elsker så højt. Charlie har fået slidt et par stykker af den model op efterhånden, så de gør gavn under alle omstændigheder. Desværre kan man ikke længere få den i de irske farver, så vi må nøjes med nogle, mor ikke synes er heeeelt så fikse. Men drengene er nok ligeglade :mrgreen:

 

7660_1.JPG28b0_1.JPG

 

 

Og en and, nu vi ikke kan få de der sangfugle med lyd, som ser ud til at være udgået af Trixies sortiment, ævs.

800443104149C.jpg

Og flere af de gode kyllinge-gnaskeben fra Lukullus:

 

205834_luk_kauknochen_huhn2_2.jpg

 

Og så en julegave, som på en måde lidt til vapserne også, idet den da skal bruges, når jeg er ude med dem - ja, jeg tror såmænd, vi skal lege, at jeg får den af Charlie og Buster, haha. Gode St. Moritz-vinter-travestøvler til hundeture i mudder, sne, regn og kulde fra Hi-Tec:

 

 

Hitec_Stmoritz_Junior_Black.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg fandt for et par dage siden den her abe bamse som ligner den Zita er så vild med, den gamle har ligget vinteren over i kolonihaven så nu kan den ikke skrige mere :megaked: ( hun fik den af kolonihave naboen og hun kunne ikke huske hvor den er fra) Nå men ny skrig abe er bestilt idag håber den er ligeså god som den gamle er :mrgreen:

a0100ed6744d18fa4d1491a64f4ddaf4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Gemalen kom hjem i denne uge med en pose raa okseknogler fra slagteren, en pose rawhide chips og en hel industrikasse m. store hundekiks fra Kirklands, hvis ingredienser jeg har sagt god for:lol: (han er en af dem der kober i store portioner).

 

Jeg venter helt til den 24 med at kobe julegaver til vovserne, fordi det ender altid med jeg giver dem gaverne med det samme, ligesom de julebamser jeg kobte i begyndelsen af dec. Desuden har jeg luret at Petsmart saetter ALT deres julehalloj ned 50% d.24 - Det passer mig fint, saa kan jeg med god grund snolde lidt ekstra!

thumbnailCARJ39EK.jpg

thumbnailCA0F79HO.jpg

220px-Dog-biscuit[1].jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk :mrgreen: - og mht. det med gaver til resten af familien, så MÅ man jo lige tage det vigtigste først. Hæ. :lun:

 

Ja og det sjoveste.... Er totalt ideforladt når det kommer til julegaver til familien i år :(

Men det er jo altid fedt at købe ting til hundedyret :-) og der er jeg med sikkerhed IKKE ideforladt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en and, nu vi ikke kan få de der sangfugle med lyd, som ser ud til at være udgået af Trixies sortiment, ævs.

800443104149C.jpg

 

Sådan en der havde min svigerfar liggende i sofaen da vi var dernede (han samler på ænder) - Det første vi sagde var, at den snupper Goofy når han ser den og ganske rigtigt! Det må være dejligt at kunne have legetøj i huset, som ikke bliver smadret! Her har vi været nødt til at købe specielle bolde, som ikke kan gå i stykker efter Goofy er kommet til. En tennisbold overlever få sekunder. Og Valhronas elskede "Grisepjokke" (de der plastikgrise med "original lyd") døde også samme dag Goofy kom ind i familien! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja og det sjoveste.... Er totalt ideforladt når det kommer til julegaver til familien i år :(

Men det er jo altid fedt at købe ting til hundedyret :-) og der er jeg med sikkerhed IKKE ideforladt :D

 

Hunde ER altså også bare nemmere at finde alt muligt fedt til end bedsteforældre og onkler/tanter, som "jo har alt og ikke mangler noget" - for slet ikke at tale om, åh-åh. Fædre. Nu har jeg ikke min far mere, men min stedfar, han er altid en udfordring, pyh.

Med vapserne, der skal man jo bare slippes løs i den nærmeste dyrebutik i fem minutter og TADAA - så kan man nemt have favnen fuld af skatte, hvis man ikke styrer sig. Pænt meget nemmere end tiiiiimelang støven rundt i mystifistiske butikker for at finde et eller andet brugbart OG betænksomt til en mand, som ikke samler på noget, har alt (og jeg mener ALT, selvom han interesserer sig for tekniske dimser og dit og dat af kulturelt stuff, så har han altid selv fundet og købt alting inden man kan nå at opdage, at det findes, suk) og bare i det hele taget er glad, hvis han kan tusse rundt med en kaffekop og få lov at se sine to nyhedsudsendelser i fred. Fnis. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Og en and, nu vi ikke kan få de der sangfugle med lyd, som ser ud til at være udgået af Trixies sortiment, ævs.

800443104149C.jpg

 

Sådan en der havde min svigerfar liggende i sofaen da vi var dernede (han samler på ænder) - Det første vi sagde var, at den snupper Goofy når han ser den og ganske rigtigt! Det må være dejligt at kunne have legetøj i huset, som ikke bliver smadret! Her har vi været nødt til at købe specielle bolde, som ikke kan gå i stykker efter Goofy er kommet til. En tennisbold overlever få sekunder. Og Valhronas elskede "Grisepjokke" (de der plastikgrise med "original lyd") døde også samme dag Goofy kom ind i familien! :hmm:

 

Hehehe ... nårh, Goofy. Og nårh, stakkels Valrhona. :hjerte:

Sådan er det vist ofte med store hunde, har jeg fået fornemmelsen af. Min gode veninde, som har en hønsehundsblandingshund, ih, man vil så gerne give Nina ALT muligt fedt, men når man så ved, at efter to minutter, så er det en pulveriseret, iturevet las i tyve stumper, så går begejstringen for legetøj lidt af.

Så var det, jeg troede, jeg var genial og gav hende en Lucky Buck - et af de der rensdyrgevir-tyggeben, som er megahårde og stærke, for kødben er hun også kun fem minutter om. Og hvad gør vapsen? Misforstår totalt, at tingen er til at tygge i og anser den for at være en pind, som man da til nød kan bære lidt rundt på engang imellem, men ellers har den ingen synderlig interesse. :stupid:

 

Ja, det er sjaw og hygs med alt legetøjet - jeg er en sucker for bamser. Og lidt sådan en, som ligeså snart noget har et ansigt, mistænker at det måske også har lidt sjæl og følelser et sted i kapokken. Tror ikke rigtig jeg ville have den fede psyke til mange ugentlige bamsemord ... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi også købt julegaver....eller nej december gaver, for jeg har allerede givet ham det meste :engel:

Han har fået tørrede kalveribben :mums: det var et hit, så dem har vi straks bestilt flere af, han har fået en jule bandana så han kan være med til at sprede julestemningen :nar:

En masse bamser fra ikea, de holder ikke sååå længe men han elsker dem...havde fundet 2 julemus, en kæmpe fodbold, og en hånddukke der er et får... sikke en masse sjov vi har haft.

En ny aktivitets foder bold, da den gamle er blevet væk i flytningen :evil:

Så venter vi levering af følgende idag:

1 stk Hurrta vinterdækken

masser af lækkert Wolfblut foder i 2 smagsvarianter

Flere kalveribben

Kyllingehalse

Lammeben (er tiltænkt juleaften)

 

 

Hold da op, det er alligevel en del når man sådan skal remse det op :lun: Og tænk engang jeg har ikke fået købt en eneste julegave til min menneskefamilie endnu :hmm:

 

:hmm:hvor bestiller du Wolfblut foder - jeg kunne godt bruge dem med hest :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:hvor bestiller du Wolfblut foder - jeg kunne godt bruge dem med hest :rolleyes:

 

Jeg bestiller porcani.dk aner ikke om det er det billigste :confused: men de har 2kgs sække (og 15) og det passer fint vores behov, wideplain er også et HIT herhjemme.

Desuden så syntes jeg at de har et super levering system... Bestil om

Morgenen, få leveret næste dag, og endda med GLS i stedet for postdk, det er sq fedt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller porcani.dk aner ikke om det er det billigste :confused: men de har 2kgs sække (og 15) og det passer fint vores behov, wideplain er også et HIT herhjemme.

Desuden så syntes jeg at de har et super levering system... Bestil om

Morgenen, få leveret næste dag, og endda med GLS i stedet for postdk, det er sq fedt :D

 

Jeg fik leveret til en kiosk i nærheden, DET var vildt smart, ikke noget med at vente, bare tulle ned i døgnåben kiosk midt om natten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber via nettet i tyskland - der er rigtig mange penge at spare. Har lige købt 12 kg her tierspiesekarte.de Og de bruger fragtfirma DPD

 

tak tak - jeg er bare ikke så god til det der me at købe på net .. må igen med at få det lært

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe det skal jeg da gerne hjælpe dig med - kan også se du bor i Århus, så der er også mulighed for at bestille sammen, og dele portoen ;)

 

Hovsa ja .. havde ikke lige set du også bor i Århus .

Jeg vil rigtig gerne dele porto med dig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller porcani.dk aner ikke om det er det billigste :confused: men de har 2kgs sække (og 15) og det passer fint vores behov, wideplain er også et HIT herhjemme.

Desuden så syntes jeg at de har et super levering system... Bestil om

Morgenen, få leveret næste dag, og endda med GLS i stedet for postdk, det er sq fedt :D

 

Lige et OT spørgsmål, får man i original emballage fra porcani?

Har nemlig lige bestilt fra tierspiese og der var det bare i plastikposer hvilket jeg ikk sys er toppen, så vil gerne finde et andet sted til næste bestilling.. Og skal man være hjemme den dag de leverer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Så har jeg lige fået en Puppia sele hjem til Sille. Den er købt på ebay og kostede 114 kr, hvor den herhjemme koster min. 249,- Den er super fin og passer perfekt.

 

Ebay er det fedeste i verden :banan: :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et OT spørgsmål, får man i original emballage fra porcani?

Har nemlig lige bestilt fra tierspiese og der var det bare i plastikposer hvilket jeg ikk sys er toppen, så vil gerne finde et andet sted til næste bestilling.. Og skal man være hjemme den dag de leverer?

 

Jeg plejer og bestille WB her og der for du det i original emballage

 

Hundefutter Katzenfutter Trockenfutter - Versand Tiernahrung günstig

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde egentlig også købt nogle army støvler, men sælger skrev at dem de havde fået var i enorm dårlig kvalitet, så de mente ikke de kunne være bekendt at sælge dem. De spurgte om jeg ville have noget andet af det de havde, men det ville jeg ikke, så satte de pengene tilbage. Det var da fedt, de kunne jo have været ligeglade...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Har lige siddet og nørklet med nål og tråd...har jo som tidligere nævnt købt en ordentlig bunke hundeguf til Nemobassen, men var jo lidt forelsket i julesækken fra Olivers...så nu har jeg selv syet en sæk som Nemo får sin gave i...materialepris: fik et stykke gratis sækkelærred og lånte nål og tråd...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Misjas lysserøde diodelys halsbånd købt hos Porcani kom forleden og blev afprøvet ude på natturen i går, jeg skal da lige love for at det lyser op!!! :shock: :klap:

 

Selv med hendes store sorte krave kan det tydeligt ses fra alle sider, så selvom det egentlig ikke er en særlig pæn lysserød, så er jeg meget tilfreds med halsbåndet :5up: og så havde Porcani sendt en lille pose med tørrerede hønsefødder med pakken, dem spottede mitte med det samme og de smage vist :mums: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har posten været her :banan: med Gizmo´s nye netdækken fra Back on Track, og så har jeg også købt en BOT nakkevarmer til mig selv (har dårlig nakke og ryg) ;-)

 

Hmm . Bot lyder dejligt - men hvad er det ? Jeg har nemlig også døje med nakken

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...