Hop til indhold

DKK udstilling i Fredericia d. 11.-12. feb. 2012


Recommended Posts

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det mener jeg jo også. Men en på min facebook skriver, at de ikke smitter, når de er i behandling, meeen alligevel.. Vi bliver bare hjemme. Så smitter vi helt sikkert ikke nogen

 

Det eneste kendskab jeg har til øjenbetændelse er på mennesker og der ved jeg at med det samme de er i lægelig behandling, så smitter de ikke... børn må komme i institution så længe de er i behandling....

Kan du ikk smide Luna af ved en ven/familie og så selv tage afsted...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste kendskab jeg har til øjenbetændelse er på mennesker og der ved jeg at med det samme de er i lægelig behandling, så smitter de ikke... børn må komme i institution så længe de er i behandling....

Kan du ikk smide Luna af ved en ven/familie og så selv tage afsted...?

 

Nej, jeg har ikke rigtig nogle steder, hvor hun kan være så mange timer, sådan indenfor rimelighedens grænser kl 7 en lørdag morgen:genert:

 

Men det er okay, jeg venter bare til sommer, så kommer jeg til det jyske:-D I miniput-bil:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Uh så kig hen til mastiff'erne - er sikker på Mini også kommer:blink:

 

Det skal jeg gøre - Er ret sikker på de kigger forbi!

 

Dem der vil hilse, må selv lige holde øje med Kaia - Hun er ikke så nem at tage fejl af.

For jeg er en idiot til at finde ud af hvem der er hvem :oops:

 

Men vi bider ikke og vil maaaajet gerne snakke og hilse på HF hunde (og deres ejere) :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jeg gøre - Er ret sikker på de kigger forbi!

 

Dem der vil hilse, må selv lige holde øje med Kaia - Hun er ikke så nem at tage fejl af.

For jeg er en idiot til at finde ud af hvem der er hvem :oops:

 

Men vi bider ikke og vil maaaajet gerne snakke og hilse på HF hunde (og deres ejere) :klap:

 

:mrgreen: tjek din karma - der er telefonnummer til dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jeg gøre - Er ret sikker på de kigger forbi!

 

Dem der vil hilse, må selv lige holde øje med Kaia - Hun er ikke så nem at tage fejl af.

For jeg er en idiot til at finde ud af hvem der er hvem :oops:

 

Men vi bider ikke og vil maaaajet gerne snakke og hilse på HF hunde (og deres ejere) :klap:

 

Du må meget gerne kigge forbi de små løver, for jeg vil rigtig gerne se en kaia blanding i virkeligheden!

Jeg er nok den eneste i 20'erne med med laaangt lyst hår og en løve i snoren.. så på det kan jeg nok genkendes..

 

Jeg er også en hat til at genkende folk.. så hvis nogle ser mig dernede er i hjertelig velkomne til at hilse på mig..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg du skulle gøre :-) Så kan du ved selvsyn se M&M's i ringen sammen med den faaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrligeeeeeeeeeeeeeeeeee dommer ;-)

 

 

Eller nå at køre hende GODT op forinden!!! Vi dobbelthandler den bare for vildt, når det er tid til dommerpilleri, så opdager hun aldrig han er der ;).

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller nå at køre hende GODT op forinden!!! Vi dobbelthandler den bare for vildt, når det er tid til dommerpilleri, så opdager hun aldrig han er der ;).

 

 

Derfor er det godt at have en lettere retarderet hund, der ikke så hurtigt opfanger nogle ting.. Havde engang en dommer der var lynhurtig på fingrene..! Fingrene var simpelthen über alles på Dexter på én gang! Den eneste grund til at Dexter ikke blev sur var, at han blev så forvirret at han slet ikke kunne nå at reagere.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Derfor er det godt at have en lettere retarderet hund, der ikke så hurtigt opfanger nogle ting.. Havde engang en dommer der var lynhurtig på fingrene..! Fingrene var simpelthen über alles på Dexter på én gang! Den eneste grund til at Dexter ikke blev sur var, at han blev så forvirret at han slet ikke kunne nå at reagere.. ;-)

 

Hvis det havde været mig, var jeg blevet pænt sur...! For dommeren stod nærmest og rodede ham i munden og på bollerne på én gang! Hvem har dog lyst til at finde sig i det??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.......I det hele taget var jeg nok allerede blevet pænt sur, hvis det var mig, og dommeren så rent faktisk fandt nogle boller på mig!:shock:

(Dette tegner til at blive en freaky nattevagt når humoren allederede har nået dette punkt...!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det havde været mig, var jeg blevet pænt sur...! For dommeren stod nærmest og rodede ham i munden og på bollerne på én gang! Hvem har dog lyst til at finde sig i det??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.......I det hele taget var jeg nok allerede blevet pænt sur, hvis det var mig, og dommeren så rent faktisk fandt nogle boller på mig!:shock:

(Dette tegner til at blive en freaky nattevagt når humoren allederede har nået dette punkt...!)

Hvis det var en lækker dommer måtte han da gerne tjekke mig for boller..og helst rigtig længe :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...