Hop til indhold

Fønix og telepati


Petrine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay, det er nok også bare fordi jeg kender Winnie godt efterhånden og både hende og Anne- marie er sådan nogle hjertevarme kvinder der gør hvad de kan for at hjælpe os med dyrene og så får jeg det sådan lidt, øv, hvis folk bare kontakter hende for at finde ud af om hun bluffer eller ej. Men det kan jeg jo så også forstå at du ikke gør. Håber du får hjælp til din hund :)

Jeg vil ikke sige jeg ikke tror på det. For efter at have set programmer som Ånderne vender tilbage og hørt flere fortælle lignende historier, samt læst om alle jeres historier herinde, så er jeg da blevet mere overbevist om at der nok er mere mellem himmel og jord. Meeen derfor er jeg stadig en smule skeptisk, men det kan hun forhåbentlig fjerne ;-)

 

Får dog desværre ikke hjælp til Sitto, nok nærmere kun mig selv, Sitto blev aflivet forrige år - men der er nogle spørgsmål som jeg ikke kan få opklaret ang hendes hvalpetid - så det her er eneste chance for at få vished, derfor prøver jeg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
650 kr - men det var ikke noget jeg selv bad om! Det var noget hun selv tilbød!

 

Det var da ikke dårligt.

 

Tror nu ikke jeg har behov for en læsning af Kaia pt. Hun er jo bare en glad lille pige.... Men Bamse derimod, har jo lidt bagage jeg godt kunne tænke mig at vide mere om :hmm:

Det kan da i hvertfald ikke skade! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik relativt hurtigt Casper overtalt til at kontakte Anne-Marie.

 

Mit spørgsmål til Ninja lyder på hvad der er sket eller har gjort at hun er så utryg overfor fremmede (mænd især!).

 

Hvorfor hun føler behov for at gø så meget og længe når der kommer gæster.

 

Jeg håber vi kan få noget klarhed over grunden, så vi derfra kan hjælpe hende så godt i situationerne som vi nu kan.

 

 

 

Jeg tror sagtens der findes mennesker som har flere 'sanser' end os andre, eller som har udviklet dem bedre. Casper er skeptisk men er villig til at blive overbevist :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det er nok også bare fordi jeg kender Winnie godt efterhånden og både hende og Anne- marie er sådan nogle hjertevarme kvinder der gør hvad de kan for at hjælpe os med dyrene og så får jeg det sådan lidt, øv, hvis folk bare kontakter hende for at finde ud af om hun bluffer eller ej. Men det kan jeg jo så også forstå at du ikke gør. Håber du får hjælp til din hund :)

 

Det var ikke 'bare' for at se om hun bluffer, men der er så vanvittigt mange rundt omkring, som kan noget og så bare ikke kan en dyt alligevel, så jeg havde brug for et eller andet håndgribeligt, jeg tror nemlig også der findes nogle, som googler og krydrer det lidt, hvis du møder en tilfældig på gaden som siger 'kan du låne mig 100 kroner, jeg er millionær men mangler lige til en togbillet' stoler du så blindt på folk? Jeg er skeptisk og mistroisk :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke afklaret omkring hvad jeg tror og ikke tror omkring den slags, og jeg er da også ganske nysgerrig omkring de mennesker der påstår at besidde de ever. Men faktum er desværre at der findes mange, mange fupmagere derude. Folk der googler, facebooker og snyder sig til info. Og dem ville jeg til hver en tid forsøge at gardere mig imod, ved fx. ikke at fortælle hundens navn, såfremt det er specielt.

 

Man behøver ikke ligefrem at være et google-geni for at finde frem til enddog meget specifikke informationer om folk og fæ.

Når jeg googler Sitto, kommer dette op som nummer 4: Sitto - www.sittoogdino.dk

Det tog mig nok 2,5 sekunder at trykke S-I-T-T-O på google, 5 sekunder at sætte fokus på søgeresultat nummer 4, 1 sekund at klikke på resultatet og et par minutter at læse forsidehistorien.

På under 3 minutter er jeg RET godt dækket ind ;)

 

Hvis man Skriver dexter husky kristina er det første der kommer frem alt om min Dexter... Jeg ville nok aldrig helt stole på det, men det er også fordi jeg tvivler på hun ville kunne sige noget som jeg ikke på en eller anden måde have nævnt herinde...

 

Jeg er fristet til at bruge et medie, men det skulle være for at høre om hvad "Dexter vil"... Hvordan han trives, og om han overhovedet har brug for at få en lillebror.. Dexter ser jo ud til at have det super fantastisk, men hvad hvis han slet ikke er så balanceret og rolig som han kommer til udtryk som :vedikke: Men igen.. Jeg ville blive SÅ ked af hvis jeg fik at vide han havde det skidt... Men på den anden side ville jeg bare tænke "ja ja" hvis hun sagde at alt var godt...

 

Jeg ved det ikke :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

fordi jeg tvivler på hun ville kunne sige noget som jeg ikke på en eller anden måde have nævnt herinde...

 

Fnis, jeg havde holdt det totalt hemmeligt, at Zamzam og Fønix har boet sammen i over et år, men det sagde Fønix så ikke en dyt om :roll: nu jeg tænker over det, Fønix sagde heller ikke, at han er vildt glad for mig (godt jeg er selvglad og ikke i tvivl om, han synes jeg er verdens dejligste) - jeg er glad for jeg brugte dæknavne, har googlet Fønix virkeligt intensivt uden at finde noget som helst, så .... han er ikke google-bar!

 

Uh, mængderabat, det kan blive noget af en omgang, mangler 3 hunde og en kat :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette, jeg skrev selv ned men hun vil gerne sende det, hvis man vil have det.

 

Ja medmindre man har klæbehukommelse, så skriv det ned i mens.

Anne marie sender ikke noget bagefter, men hos Winnie, får man det hele på en lang mail inkl hilsen, gode råd og links til forskellige dyrlæger eller behandlingere hvis det er nødvendigt.

 

Nu bliver jeg da endnu mere forvirret:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror helt sikkert, at der er en del fupmagere derude. Og jeg tror også, at der er en del, der har lidt evner, men ikke nok, men som selv tror, at de kan fortælle mere, end de kan, fordi de fornemmer en lille smule. Så er det op til en selv at vurdere, om man tror på, at en given person kan det, h*n siger, at h*n kan.

 

Min ex-kollega, som jeg nævnte tidligere, er jeg helt overbevist om kan noget helt særligt. Han tjener ikke noget på det, har tvært imod brugt en masse tid helt gratis på at lave readings for mig. Han har fortalt mange flere ting, end de eksempler jeg nævnte, som han umuligt kunne finde nogle steder på nettet eller have hørt andre, bl.a. en meget afgørende og personlig ting der skete for mig for en del år siden. Da han nævnte det, brød jeg grædende sammen, mest af chok over at han kunne vide det, tror jeg. Og alt muligt andet, bl.a. noget meget personligt, der skete for min mor, da jeg var lille, og som ingen andre end min far, min søster og jeg kender til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg ikke hun ville få noget ud af, og det kan man jo også høre på de andres historier hun ikke gør. Det ville da også tage hende en krig at finde.

 

Ej, jeg ville gå ind i det med åbent sind uden at tænke hun fupper osv. Nogle har bare de evner, det tror jeg på. ;-)

Den krig kunne nu overstås ret hurtigt - hvis hun bruger en søgefunktion lidt fornuftigt. Og er hundens navn usædvanligt, kommer der nok ting op, som kan give et fingerpeg om et eller andet.

 

Det er godt at gå ind i noget nyt med et åbent sind, men en sund skepsis må være følgesvenden, hvis man ikke vil tages ved næsen. Det er i hvert fald helt klart min indstilling til det meste i denne verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den krig kunne nu overstås ret hurtigt - hvis hun bruger en søgefunktion lidt fornuftigt. Og er hundens navn usædvanligt, kommer der nok ting op, som kan give et fingerpeg om et eller andet.

 

Det er godt at gå ind i noget nyt med et åbent sind, men en sund skepsis må være følgesvenden, hvis man ikke vil tages ved næsen. Det er i hvert fald helt klart min indstilling til det meste i denne verden.

 

Selvfølgelig må man være skeptisk - eller lade være med at tro på det, det er jo op til en selv. Jeg lagde bare ikke teksten herind for at opfordre folk til at ringe til hende og være kryptiske for at se om hun snyder, det synes jeg var en lidt mærkelig drejning. Hun var en sød og venlig kvinde, ikke hendes "fejl" hvis folk ikke tror på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig må man være skeptisk - eller lade være med at tro på det, det er jo op til en selv. Jeg lagde bare ikke teksten herind for at opfordre folk til at ringe til hende og være kryptiske for at se om hun snyder, det synes jeg var en lidt mærkelig drejning. Hun var en sød og venlig kvinde, ikke hendes "fejl" hvis folk ikke tror på hende.

 

Hvis jeg prøver, så er det ikke for at tjekke om hun snyder, men når jeg ikke med egne øjne/ører har set/hørt hvad hun kan så vil jeg alligevel være skeptisk, ikke fordi jeg ikke tror på hun kan noget, men bare fordi det jo ikke er noget jeg lige er vant til. Dvs. jeg tror på hun kan noget, ellers ville jeg jo slet ikke overveje selv at prøve. Men er det egentlig så underligt at tage sine fordholdsregler for at sikre sig det er rigtigt :vedikke:

 

Ok ved ikke om det overhovedet gir mening, prøver bare at skrive, at jeg tror på hun kan noget og kunne virkelig godt tænke mig at prøve det med Molly, men på den anden side er der noget i mig der vil være sikker på det ikke er fup :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke 'bare' for at se om hun bluffer, men der er så vanvittigt mange rundt omkring, som kan noget og så bare ikke kan en dyt alligevel, så jeg havde brug for et eller andet håndgribeligt, jeg tror nemlig også der findes nogle, som googler og krydrer det lidt, hvis du møder en tilfældig på gaden som siger 'kan du låne mig 100 kroner, jeg er millionær men mangler lige til en togbillet' stoler du så blindt på folk? Jeg er skeptisk og mistroisk :engel:

 

 

Nej jeg er ikke dum. Hellere ikke naiv, men jeg synes bare jeg har oplevet så meget i mit liv omkring mine dyr og følelser og fornemmelser, så har ikke en eneste grund til at tro at det ikke skulle kunne lade sig gøre. Men der er masser, virkelig masser af mennesker som ikke kan en dyt af det de udgiver sig for at kan. Jeg tror man kan finde de første 30 clarvoiyanter som ikke kan snakke det mindste med afdøde eller dyr eller noget som helst andet.

 

Jeg tror på hypnose, HVIS det forgår på den måde at man giver sig tid til at grave i underbevidstheden og er åben. Kender i det der program på zulu der hedder " arg det gjorde jeg bare ikke" jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, det program forkommer mig SÅ meget at være det rene fup, man kan næsten se hvor falsk de er.

 

Så jo der er mange ting jeg ikke tror på. Men telepati er ikke en af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så virkede min mail endelig igen ! :roll:

 

Anne-Marie har svaret, mandag d. 12/12 kl. 18 .. Glæder mig allerede.

 

Billede af Ninja samt fødselsdato er fremsendt, samt 3 spørgsmål hun gerne på kommunikere videre til Ninja. Så krydser vi fingre for at vi får nogle brugbare svar ud af det.

 

Gør vi ikke det, så er det heldigvis 'kun' 400kr. Jeg forstår sagtens at de ikke kan garantere for at man hører det man gerne vil høre, men det skal da helt sikkert prøves!

 

Kunne I andre mærke på hunden da hun 'kontaktede' den ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg er bestemt også skeptisk - Ikke overfor konceptet telepati, men overfor den enkelte.

 

Det ændre så ikke på, at det her da skal prøves.

Jeg tror ikke jeg kan få noget at vide, som vil komme voldsomt bagpå mig - Jeg har en rimelig direkte linje ind i Bamses sind i forvejen, og omvendt.

Jaja, kald mig bare små-mærkelig, men jeg har sgu' en forbindelse til den hund, som jeg aldrig har haft med noget andet dyr før. :oops:

 

Kan blive helt skræmt, når han engang imellem ligger og tænker "højt" og jeg nærmest får sådan et mentalt puf :engel:

 

Men jeg tror alligevel det kunne være sjovt at se hvad jeg får at vide og om jeg måske kan have overset nogle ting, have taget helt fejl eller bare blive bekræftet i noget af det jeg tænker i forvejen.

400 kr. er bare det der ville være gået til alt muligt andet hygsomt, så hvis jeg kan få en sjov/spændende/interessant oplevelse ud af det, så dropper jeg gerne det andet hygsomme denne måned :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...