Hop til indhold

Agilitytræning fælles - Vinter 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke helt om det bliver Dita igen... Vil gerne have noget der holder længere... De blev trods alt købt i Juli...

 

Du kan ikke klage?

Men kan du fortælle mig, hvilken størrelse du har taget dem i?

 

Hvad er en god, billig pris for sådan et par?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad hedder jeres Dita-modeller, og har I taget en hel størrelse større end I plejer?

 

Jeg har Turf Light og Turf Challenge. Grunden til at jeg har valgt dem er, at de har de små "dutter", og at "dutterne" går op på siderne. Andre modeller har større dutter, og de går ikke op på siderne.

 

Mine fødder er lidt svære, jeg har egentlig 38 i længden, men da jeg har brede fødder og høj vrist, bruger jeg nogle gange helt op til 39. I Dita har jeg 38 2/3. Så det passer vel med at de er 2/3 strl. større end hvad længden af min fod egentlig er... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hedder jeres Dita-modeller, og har I taget en hel størrelse større end I plejer?

 

Dem jeg havde før var en Turf Junior... De nye er Pro Kid. Og nej, mine er str. 38... Jeg bruger 37-38 i sko normalt. Hvis dine fødder ikke er alt for store, så køb børnemodellerne, de er langt billigere, da der ikke er moms på børnesko og børnetøj i england...

 

Jeg ved ikke helt om det bliver Dita igen... Vil gerne have noget der holder længere... De blev trods alt købt i Juli...

 

Mine de første blev også løbet i stykker i løbet af alt for kort tid. Folk siger at salomon skoene er super holdbare, men de sidder elendigt på mine fusser, så endte med Dita igen...

 

Ajmen der er jo også grænser for hvor meget et par sko kan opveje for... :drille::lol:

 

:lol: god pointe!

Link til indlæg
Del på andre sites

De har nogle i sort, som måske er min størrelse (bruger som regel str. 36, nogle gange større, så tænker jeg skal gå efter str. 37). Men jeg vil gerne ha' nogen i pink... Har fundet de her til 360kr. (på Amazon) Ser de okay ud? Det ser ud til at knopperne er ret små og går lidt ud på siden også. [ATTACH=CONFIG]74806[/ATTACH]

 

Wuhuuu shoe-sister... Det er dem jeg har! Har bestemt at Karlas nye ag-halsbånd og skal være pink, så vi matcher :mrgreen: nu ville du nok ønske at du også havde en pigehund, hva? :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har nogle i sort, som måske er min størrelse (bruger som regel str. 36, nogle gange større, så tænker jeg skal gå efter str. 37). Men jeg vil gerne ha' nogen i pink... Har fundet de her til 360kr. (på Amazon) Ser de okay ud? Det ser ud til at knopperne er ret små og går lidt ud på siden også. [ATTACH=CONFIG]74806[/ATTACH]

 

Det er de her jeg har

[ATTACH=CONFIG]74809[/ATTACH]

Selv om knobberne ikke er så store står man fast alligevel... Tror det skyldes at der er så mange af dem...

 

Både LL's og Camilses har de små dutter som går op på siderne, som jeg synes er skidegode. Man står virkelig godt fast med dem. Camilses er Turf Light, som jeg også har. 360,- er viiirkelig knaldhamrende billigt, så go for it LL!

Link til indlæg
Del på andre sites

Wuhuuu shoe-sister... Det er dem jeg har! Har bestemt at Karlas nye ag-halsbånd og skal være pink, så vi matcher :mrgreen: nu ville du nok ønske at du også havde en pigehund, hva? :drille:

 

De er da også virkelig fine! Louie er også fin i pink..... Muahahaha.

 

Men synes ikke det lyder så godt, at du falder. Jeg falder virkelig hele tiden til træning... Men ikke til stævner, for der har jeg fodboldstøvler på. Gider bare ikke slæbe dem med til træning og de er svære at cykle med. Men de her kan man jo sagtens tage på hjemmefra.

 

360 kr. inkl. forsendelse fra England. Det er da lige til at klare.

Link til indlæg
Del på andre sites

De er da også virkelig fine! Louie er også fin i pink..... Muahahaha.

 

Men synes ikke det lyder så godt, at du falder. Jeg falder virkelig hele tiden til træning... Men ikke til stævner, for der har jeg fodboldstøvler på. Gider bare ikke slæbe dem med til træning og de er svære at cykle med. Men de her kan man jo sagtens tage på hjemmefra.

 

360 kr. inkl. forsendelse fra England. Det er da lige til at klare.

 

Hvis det kan være en trøst så falder jeg mindre når jeg har ag sko på end normalt :lol: men altså, du skal ikke sammenligne dig selv med mig... Jeg er et af verdens mest klodsede mennesker... Har udfrittet min mor vedr. Om hun drak mens hun ventede mig :lol: hun blev yderst fornærmet og mindede mig om, at jeg blev evalueret til specialskole for superintelligente børn da jeg var lille... Så hun nægtede at tage ansvar for klodaetheden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det kan være en trøst så falder jeg mindre når jeg har ag sko på end normalt :lol: men altså, du skal ikke sammenligne dig selv med mig... Jeg er et af verdens mest klodsede mennesker... Har udfrittet min mor vedr. Om hun drak mens hun ventede mig :lol: hun blev yderst fornærmet og mindede mig om, at jeg blev evalueret til specialskole for superintelligente børn da jeg var lille... Så hun nægtede at tage ansvar for klodaetheden :lol:

 

Jeg er generelt også meget klodset. Sådan noget med at vende sig om og vade direkte ind i en dørkarm f.eks. Det gør jeg tit... Slår mig selv i hovedet, når jeg skal tage strømper på eller sådan noget. Det må hænge sammen med den høje intelligens :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er generelt også meget klodset. Sådan noget med at vende sig om og vade direkte ind i en dørkarm f.eks. Det gør jeg tit... Slår mig selv i hovedet, når jeg skal tage strømper på eller sådan noget. Det må hænge sammen med den høje intelligens :blink:

 

Ej det kan altså ikke passe, for jeg er ikke ret klodset..? :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Frk Smilla, jeg har ventet tålmodigt på at høre hvordan det gik jer i tirsdags til fart og motivation.... har du lyst til at dele? :-D

 

Selvfølgelig vil jeg det, jeg havde helt overset din besked (undskyld - og tak for interessen!:-)). Det gik rigtig rigtig fint og manden var træt i både krop og hoved bagefter. Godt tegn! :lol: Der var kun 4 på holdet fordi der var en del, der pjækkede(?) pga vejret formentlig. :blink: Så på lille-hund-hold var der kun Smilla og Pjevsen. Der blev trænet bagkryds og det var noget med, at hvis vi tager ugens bane og siger rækkefølgen hedder 1-2-5-4. Så skulle handler stoppe op lige efter spring 2 (ved højre springstøtte), lade hunden passere, og løbe bag hunden direkte over til venstre springstøtte på spring 5.

Altså i stedet for at lave den traditionelle ''L-form''. Tror det var for at træne fremdrift og mere flow (?). Kan det ikke godt passe?

 

http://spilop.files.wordpress.com/2012/01/beg1.gif

 

Det var rigtig spændende at gå i dybden med. Og vi glæder os helt vildt til næste gang. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig vil jeg det, jeg havde helt overset din besked (undskyld - og tak for interessen!:-)). Det gik rigtig rigtig fint og manden var træt i både krop og hoved bagefter. Godt tegn! :lol: Der var kun 4 på holdet fordi der var en del, der pjækkede(?) pga vejret formentlig. :blink: Så på lille-hund-hold var der kun Smilla og Pjevsen. Der blev trænet bagkryds og det var noget med, at hvis vi tager ugens bane og siger rækkefølgen hedder 1-2-5-4. Så skulle handler stoppe op lige efter spring 2 (ved højre springstøtte), lade hunden passere, og løbe bag hunden direkte over til venstre springstøtte på spring 5.

Altså i stedet for at lave den traditionelle ''L-form''. Tror det var for at træne fremdrift og mere flow (?). Kan det ikke godt passe?

 

http://spilop.files.wordpress.com/2012/01/beg1.gif

 

Det var rigtig spændende at gå i dybden med. Og vi glæder os helt vildt til næste gang. :banan:

 

Jeps, sådan udføres et bagkryds. På en lige diagonal linie... L-form er ikke acceptabelt bagkryds, med mindre man vil have tæv af sanne :lol: linien ligger fra springstøtte til springstøtte... Ingen svinkeærinder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, sådan udføres et bagkryds. På en lige diagonal linie... L-form er ikke acceptabelt bagkryds, med mindre man vil have tæv af sanne :lol: linien ligger fra springstøtte til springstøtte... Ingen svinkeærinder ;-)

 

 

He he, se det var vigtig info. Tror hun får sin sag for med manden. Han er ret 'flagrende' på banen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig vil jeg det, jeg havde helt overset din besked (undskyld - og tak for interessen!:-)). Det gik rigtig rigtig fint og manden var træt i både krop og hoved bagefter. Godt tegn! :lol: Der var kun 4 på holdet fordi der var en del, der pjækkede(?) pga vejret formentlig. :blink: Så på lille-hund-hold var der kun Smilla og Pjevsen. Der blev trænet bagkryds og det var noget med, at hvis vi tager ugens bane og siger rækkefølgen hedder 1-2-5-4. Så skulle handler stoppe op lige efter spring 2 (ved højre springstøtte), lade hunden passere, og løbe bag hunden direkte over til venstre springstøtte på spring 5.

Altså i stedet for at lave den traditionelle ''L-form''. Tror det var for at træne fremdrift og mere flow (?). Kan det ikke godt passe?

 

http://spilop.files.wordpress.com/2012/01/beg1.gif

 

Det var rigtig spændende at gå i dybden med. Og vi glæder os helt vildt til næste gang. :banan:

 

Jeg elsker fart og motivation - og det gør Karla i den grad også! Selvom hun jo egentlig ikke er en fart og motivationshund, så tager jeg stadig kurserne så ofte jeg kan komme afsted med det, bare for at hun kan få lov at løbe banerne. :lun: Hvis jeg havde tiden, så ville jeg også tage tirsdagsholdet med hende... men ak.

 

Her er Karla efter en hel dags arbejde i 25-30 grader - på ag-seminar sidste sommer... selvom hun har arbejdet i timevis og er pænt træt, så kan hun stadig løbe stærkt når hun får lov at løbe fartbaner :hjerte:

[video=youtube_share;9Q23QMJBxPc]

 

Vi får jo heldigvis lov at løbe fartbaner af og til, netop for at holde motivationen i top på linket her, ses Karla og jeg - og mange andre hunde - på fart & motivationskursus mellem jul og nytår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...