Hop til indhold

Mobil design


Administrator
 Share

Recommended Posts

I dag er der lagt et nyt design online her på HF, et mobildesign.

 

Det er selvfølgelig tiltænkt dem der ikke kan anvende vores APP, men kan bruges af alle.

 

Ligesom APPén, kan like og tak heller ikke anvendes her, og jeg kan ikke sige p.t. mere om hvornår det bliver muligt.

 

Håber I kan bruge det, jeg ved der er flere der har ventet på det, nu er det her ;-)

 

Ps. mobilen burde selv vælge dette design som standard, men ellers kan det vælges i bunden af siden.

(Hvis man ikke ønsker at anvende dette mobildesign, og mobilen selv har valgt det, kan man klikke på linket i bunden af mobildesignet: Fuld side, så kommer man tilbage det almindelige fuld design)

Link til indlæg
Del på andre sites

det er muligvis mig der har overset en knap. Men jeg kunne godt bruge noget så jeg kan komme tilbage til oversigten. Hvis jeg fx har læst en lang tråd så sidder jeg og klikker mig tilbage gennem alle siderne :vedikke:

 

og så hænger der et gammelt multiquote fast i alt og intet tråden. Det dukker op hver gang jeg vil skrive noget, hvordan slipper jeg af med det?

 

men det er stadig 1000 x bedre end appen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver lige det der mobil design for første gang via iphonen. Kan man komme på "nye indlæg" eller skal man selv vælge en tråd?

 

Jeg er på "forum"

 

Nå, fik trykket på "fuld side" nede i bunden. Men så skal jeg zoome ind for at se noget:hmm:

 

Sikkert det, I hele tiden har snakket om.. Sorry, jeg er lettere tungnem:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er muligvis mig der har overset en knap. Men jeg kunne godt bruge noget så jeg kan komme tilbage til oversigten. Hvis jeg fx har læst en lang tråd så sidder jeg og klikker mig tilbage gennem alle siderne :vedikke:

 

og så hænger der et gammelt multiquote fast i alt og intet tråden. Det dukker op hver gang jeg vil skrive noget, hvordan slipper jeg af med det?

 

men det er stadig 1000 x bedre end appen :5up:

 

Det med citatet var det der skete for mig igår, du skal gå tilbage til det quotede citat og fjerne fluebenet ved multiquote, så forsvinder det :-D

 

Jeg trykker altid på den blå firkant med de 9 felter og herefter på nyt for at komme tilbage til oversigten...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min viser hele tiden fuld side, jeg kan ikke se mobildesignet? :vedikke: Hvor er det i trykker, så den kommer på mobilsiden?

 

Allernederst i venstre hjørne hvor den står indstillet til HF style kan du vælge mobildesign :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...