Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forresten ... Er der en eller flere der måske kan "hunde-sitte" til Jutlandia Cup?

 

Jeg vil så gerne med som fuldtids-hjælper, men Dupond er ikke så god til at sidde i bur, hvilket han vil komme til en hel del.

 

Så jeg tænkte, at sad der nu nogen derude, som alligevel skulle med og måske kunne klare at lege og gå med ham banditten, så vil jeg gerne høre fra jer/dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det burde man blive ja - ellers er det jo ingen grund til at diske for at bruge for lang tid. Men hvis man ikke bliver sendt ud for at bruge for meget tid - så er der i mine øjne ingen grund til at diske efterfølgende for det. Ellers skal det jo hedde: når det rammer xx:xx tid, så er det ud og videre med næste hund. Ellers så synes jeg man ligeså godt kan nøjes med tidsstraf. :)

 

Det blev så håndhævet i dag, også for kl. 1 hundene.

 

Hugo Boss vandt i dag kl. 2 spring og kan nu kalde sig kl. 3 hund også i DKK (altså kun i spring) Prale video kommer senere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev så håndhævet i dag, også for kl. 1 hundene.

 

Hugo Boss vandt i dag kl. 2 spring og kan nu kalde sig kl. 3 hund også i DKK (altså kun i spring) Prale video kommer senere :banan:

 

HA! Vi har sgida set jer på live-stream... :drille: Ej, jeg så faktisk kun et halvt løb, efter at jeg opdagede at det var jer... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er spændt på om Tyson orker noget i går. Vi var til dogdancingkonkurrence i går aftes om kom sent i seng. Tyson ligner en, der synes, at det er alt, alt for tidligt at stå op. Og hvis der er lige så larmende i hallen som sidste år, er det nok begrænset, hvor meget han får hvilet i løbet af dagen. Han kommer også til at døje med en træt fører, 5 1/2 time er bare slet ikke nok søvn for mig. :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er spændt på om Tyson orker noget i går. Vi var til dogdancingkonkurrence i går aftes om kom sent i seng. Tyson ligner en, der synes, at det er alt, alt for tidligt at stå op. Og hvis der er lige så larmende i hallen som sidste år, er det nok begrænset, hvor meget han får hvilet i løbet af dagen. Han kommer også til at døje med en træt fører, 5 1/2 time er bare slet ikke nok søvn for mig. :gab:

 

:hmm::mrgreen:

 

Sally og jeg skal til vores første lille uofficielle konkurrence i dag... det kan gå to veje, virkelig skidt eller katastrofalt :lol: Jeg skal helt selv alene køre derop, det tager over en time, og på rimelig stor vej, dør måske lidt af skræk! Håber der ingen biler er, nu det er søndag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja og Tyson har fået deres sidste pind i spring :banan: Så nu skal de prøve kræfter med Klasse 2 i deres sidste løb.

 

Aina og Lumi løb deres bedste løb nogensinde med kun en enkelt fejl og en vægring! :banan: Men desværre disk pga. overskridelse af maxtid. Lort. Men den tæller IKKE som disk i vores bog!

 

Petrine løb hurtigt - især i dagens første løb, og gik lidt mindre i stå end normalt (hun fik dog også lavet balletøvelser frem og tilbage på balancen :lol:).

 

Louie har ondt :( i agility er det blevet til et disk, fordi han nægtede at tage posen, ca. en million gange. Og en 8. plads med en vægring (tunnel) og en fejl (slalomindgang).

 

I springløbet blev det rigtig tydeligt, at han har ondt. Han vægrede sig ved hvert spring, kom helt ned i fart og fik lige med nød og næppe trukket sig over. Han har også to gange i dag fået fejl, fordi han ikke har hoppet langt nok og ramt flyvet. Så vi dropper det sidste springløb. Øv, vi kunne ellers være rykket op :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor har i alle været gode!

 

Sonja tillykke med oprykningen, Aina tillykke med ikke-disk :mrgreen: og Pp tillykke med at sally var stor ... Men æv med lille loui :-(

 

Enig med Amoccen.

 

Boss tager 1 pladsen i sp 2, endda hans debut på gulvtæppe, han sejler lidt på første delen eller mægtig fyr.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sejt Aina. Tillykke med både det flotte resultat og Lumis fødselsdag. :hjerte:

 

Også tillykke til jer andre. Lyder som en god dag. :banan:

 

God bedring til Louie. :ae: Hvordan går det nu? Skal du have ham til noget kiropraktor lign? Han har da ikke haft problemer før, har han?

 

Han havde et styrt fra balancen i efteråret, hvor han var hos kiro og blive rettet, men ellers har der ikke været nogle problemer. Han faldt ned fra sengen en nat, hvor han trådte forkert på sin trappe. Det er ca. en måned siden. Håber det er derfor. For der har ikke været noget at se i hverdagen, og vi startede først træning op i onsdags (der troede jeg bare det var fordi det var koldt og sådan, at han ikke rigtig gad).

 

Så han må forbi en kiropraktor igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :D

 

Er lige kommet hjem, dumpet i sofaen og Lumi indtog straks sin yndlingsputteplads i sin dynehule ved mine fødder :D (yes yes jeg har en dyne fast i sofaen...hehe)

 

Det har været en SUPER hyggelig dag med lækre pølsehorn, chokoladekage, rådne fisk, sodavand og ikke mindst godt selskab :D :D :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :D

 

Er lige kommet hjem, dumpet i sofaen og Lumi indtog straks sin yndlingsputteplads i sin dynehule ved mine fødder :D (yes yes jeg har en dyne fast i sofaen...hehe)

 

Det har været en SUPER hyggelig dag med lækre pølsehorn, chokoladekage, rådne fisk, sodavand og ikke mindst godt selskab :D :D :D

 

Nææææææææ gik jeg glip af chokoladekage, trist godt jeg snart får en mellem hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...