Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Same here :( han er altid så mut og stille, bruger stadig sut, siger aldrig noget og hans øjne fortæller alt om hele hans verden. Jeg får våde øjne, blot ved tanken!

 

 

 

Bah! Britta er sgu da lige så slem, bare 30 år ældre!!!!

Hvordan er MS måske blevet sådan?

 

Mor Britta og Malou Stella udspyder ren gylle, og står og sviner hinanden til foran den stakkels lille dreng. De er inkonsekvente og elendige rollemodeller.

Jeg bliver så ked af det, helt dybt indeni, hver gang jeg ser stakkels Tino.

 

Jeg synes godt nok også at Britta er.. ja... Ikke en specielt god rollemodel.. Men hun er der trods alt, og hun passer jo drengen helt okay.. Men hun er jo lige så elendig som Malou Stella når det kommer til at drengen er indelukket og mut at se på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Seeeee mor.... min fugl.....

 

Årh jeg glemmer bare ikke det afsnit... Gud hvor var det bare frygteligt hvordan hun fejede ham af.... Der lå hans fugl, død.. Og hun siger "Ej min læder jakke, den må kunne reddes"...

 

Ej hvor var det bare trist... Stakkels dreng at hun ikke lige gav ham en fortrøsning udover at "det skal du ikke kigge på"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt nok også at Britta er.. ja... Ikke en specielt god rollemodel.. Men hun er der trods alt, og hun passer jo drengen helt okay.. Men hun er jo lige så elendig som Malou Stella når det kommer til at drengen er indelukket og mut at se på...

 

Jeg er nig, Britta er nok ikke den bedste rollemodel. Men hun er trods alt meget kærlig og stabil - såvel fysisk som mentalt. Hun er der altid, når der er behov for det og hun elsker Tino.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nu meget godt lide klovnen - synes hun virker som en god mor, men overskud til sine børn:hjerte:. Det er ikke mange, som ville gå på cafe med sine 2 små børn helt selv. Men hun klarer det flot!

 

At hun ligner noget, som har stukket hovedet ned i en maler-bøtte, det er jo en anden sag.

 

ja jeg synes også hun er ok minus make-uppen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan også godt lide Line, hun er sku dejlig frisk :-)

 

"Tak, skat, vi 2 ser bare skide godt ud" :mrgreen:

 

Kan ikke så godt lide hende Camilla F mere, synes det er lidt til grin....:genert:

 

jeg synes virkelig også hun burde stoppe og og holde mund! Jeg aner ikke om han har behandlet hende så skidt som hun siger, men hun burde nok komme videre og koncentrere sig om at få et samarbejde op at køre omkring sønnen fremfor at svine exen til i samtlige danske medier

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes virkelig også hun burde stoppe og og holde mund! Jeg aner ikke om han har behandlet hende så skidt som hun siger, men hun burde nok komme videre og koncentrere sig om at få et samarbejde op at køre omkring sønnen fremfor at svine exen til i samtlige danske medier

 

Præcis! Det virker bare sådan lidt for meget at hun skal fortælle historier og detajler i tv, og på diverse internetsider og åbenbart også i blade og aviser. Altså stop nu og lad det være mellem jer alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kun lige zappet ind, og jeg indrømmer gerne at jeg kan være ret så dømmende.

 

men jeg forstår altså ikke, hvorfor man med et barn på kun to måneder, tænker på dating og dating, frem for at tænke på børnene og børnene?..

det er trodsalt en hel del vigtigere at fokusere på det barn, som jo ikke skal passes lige foreløbig, end at fokusere på at finde noget fremmed...

 

Ja, bare mine 5 cent.

 

Og jeg synes også at Camilla og Christian skal tage at blive lidt mere modne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nu meget godt lide klovnen - synes hun virker som en god mor, men overskud til sine børn:hjerte:. Det er ikke mange, som ville gå på cafe med sine 2 små børn helt selv. Men hun klarer det flot!

 

At hun ligner noget, som har stukket hovedet ned i en maler-bøtte, det er jo en anden sag.

 

Ja make-up er hun ikke fantastisk til, og hun har ikke meget situations fornemmelse :lol: Men synes nu også at det som gør hende interessant er hele hendes unikke "person", hvor f.eks. Malou Stella jo kun er interessant fordi hun er en skandale...

 

Camilla F. er jeg rigtig ked af se på den måde... Jeg har altid syns hun virkede som en fornuftig kvinde og mor, men synes IKKE forældre på den måde skal skændes så deres børn skal se det... Og i det hele taget er det bare barnligt at skændes offentligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kun lige zappet ind, og jeg indrømmer gerne at jeg kan være ret så dømmende.

 

men jeg forstår altså ikke, hvorfor man med et barn på kun to måneder, tænker på dating og dating, frem for at tænke på børnene og børnene?..

det er trodsalt en hel del vigtigere at fokusere på det barn, som jo ikke skal passes lige foreløbig, end at fokusere på at finde noget fremmed...

 

Ja, bare mine 5 cent.

 

Og jeg synes også at Camilla og Christian skal tage at blive lidt mere modne!

 

Jeg oplever det bestemt ikke, som om hun ikke, hun ikke tænker på sine børn - tværtimod virker hun meget omsorgsfuld. Hun virker på mig bare, som om hun også har overskud til at tænke på sig selv. Og det synes jeg da er super - at mange andre ikke har det samme overskud kun 2 mdr efter en fødsel, er jo en ærlig sag. Men det får mig bestemt ikke til at se skævt til hende - tværtimod:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg oplever det bestemt ikke, som om hun ikke, hun ikke tænker på sine børn - tværtimod virker hun meget omsorgsfuld. Hun virker på mig bare, som om hun også har overskud til at tænke på sig selv. Og det synes jeg da er super - at mange andre ikke har det samme overskud kun 2 mdr efter en fødsel, er jo en ærlig sag. Men det får mig bestemt ikke til at se skævt til hende - tværtimod:-D.

 

Tjah, jeg mener så bare at man bør vie det meste af sin tid til så smø børn, og ikke fokusere på så mange andre ting..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, jeg mener så bare at man bør vie det meste af sin tid til så smø børn, og ikke fokusere på så mange andre ting..

 

Fair nok:5up:. Jeg er så mere af den skole, som mener, at det ok også at have et liv, selvom man har fået børn. Selvom jeg fik et barn, så skulle der også være plads til, at jeg kan være mig. Hvis ikke jeg må have en kæreste eller andre ting, som gør mig glad, så mener jeg ikke, at jeg ville kunne være den bedste mor, som jeg kunne være, hvis jeg fik lov at være glad også. Jeg har stor respekt for dem, som mener, at deres børn er deres liv! Men jeg mener ikke, at man er en dårlig forældre, fordi man gerne vil andre ting også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fair nok:5up:. Jeg er så mere af den skole, som mener, at det ok også at have et liv, selvom man har fået børn. Selvom jeg fik et barn, så skulle der også være plads til, at jeg kan være mig. Hvis ikke jeg må have en kæreste eller andre ting, som gør mig glad, så mener jeg ikke, at jeg ville kunne være den bedste mor, som jeg kunne være, hvis jeg fik lov at være glad også. Jeg har stor respekt for dem, som mener, at deres børn er deres liv! Men jeg mener ikke, at man er en dårlig forældre, fordi man gerne vil andre ting også.

 

Det er jo heller ikke hvad jeg skriver.

 

Men små børn har som oftest ikke det store behov for at komme med ud at date, og vælger man at gøre det alligevel, så synes jeg ikke man prioriterer sit barn først.

Og de fortjener altid at blive prioriteret først..

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Fair nok:5up:. Jeg er så mere af den skole, som mener, at det ok også at have et liv, selvom man har fået børn. Selvom jeg fik et barn, så skulle der også være plads til, at jeg kan være mig. Hvis ikke jeg må have en kæreste eller andre ting, som gør mig glad, så mener jeg ikke, at jeg ville kunne være den bedste mor, som jeg kunne være, hvis jeg fik lov at være glad også. Jeg har stor respekt for dem, som mener, at deres børn er deres liv! Men jeg mener ikke, at man er en dårlig forældre, fordi man gerne vil andre ting også.

 

det er jeg sådan set helt enig med dig i. Jeg er dog også lidt med anja og mener at det virker meget voldsomt at sætte gang i det helt store dating apperat 2 måneder efter fødslen, særligt når man er enlig mor til 2. Der burde man måske bare nyde den lille ny. Men selvfølgelig skal der være plads til at få en kæreste og have et liv ved siden af børnene :-D

 

apparat :stupid: det eneste ord jeg ikke kan stave til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo heller ikke hvad jeg skriver.

 

Men små børn har som oftest ikke det store behov for at komme med ud at date, og vælger man at gøre det alligevel, så synes jeg ikke man prioriterer sit barn først.

Og de fortjener altid at blive prioriteret først..

 

En 2 mdr gammel baby har behov for at være sammen med sin mor, så hvis moderen tager på cafe med en veninde, så skal barnet jo med. Det vil jo ikke være at sige, at man ikke prioriterer sit barn højst, fordi man også kan snakke med en veninde samtidig. Og i Lines tilfælde så er hun jo til damer, så hun kan vel gå på en date, på samme måde som I mødre mødes med veninder eller mødregrupper på en cafe? En date behøves jo ikke være om aftenen til langt ud på natten. Så længe barnet er samme med sin mor, så er dens behov jo dækket ind. Man behøves jo ikke sidde og glo på sit afkom, imens den sover.

 

det er jeg sådan set helt enig med dig i. Jeg er dog også lidt med anja og mener at det virker meget voldsomt at sætte gang i det helt store dating apperat 2 måneder efter fødslen, særligt når man er enlig mor til 2. Der burde man måske bare nyde den lille ny. Men selvfølgelig skal der være plads til at få en kæreste og have et liv ved siden af børnene :-D

 

apparat :stupid: det eneste ord jeg ikke kan stave til!

 

Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke både kan nyde sin børn og have en kæreste? At date behøves jo ikke at være, at gå i byen til langt ude på natten, eller restaurantbesøg i mange timer. Men kan jo arrangeres hjemme hos en, når den store er lagt i seng, og den lilles behov kan blive dækket mest optimalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...