Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det der grønne noget som ikke er blomkål :lol:

 

Hehe ja, og fuldkornshvedemel må klart være det bedste :lol: hende den såkaldte sunhedsvenindr er vist ikke den bedste rådgiver på kostområdet... Og så kan jeg ikke fordrage gåstole, det ser ud til at han bruger pænt meget tid i den :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

nej, tænkte det samme. For pokker de siger nogle mærkelige ting.

En gribsk? sagsbehandler

Medicin...... eringsfejl.

At ønske at få et barn mere midt i en uddannelse, så man lige kan få en pause.

Men de prøver da på hver deres måde at klare sig igennem tilværelsen.

 

Stakkels Nadia i øvrigt. Livet er godt nok hårdt ved hende. Det hun gennemlever, er der bare ingen der fortjener.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Altså, hvordan har hende Nanna råd til at bo i hus? Ser oven i købet pænt og nyt ud.....?! Men hun er på kontanthjælp:vedikke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og har narko-handler kæreste:oops:

 

Hun skrev på et eller anden forum at den koster mener det var lige under 8000 kr... Og så får hun omkring 3000 kr. i boligsikring eller boligstøtte eller hvad det hedder... Jeg mener det var deromkring i hvertfald... Huset var i hvert fald RIGTIG billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun skrev på et eller anden forum at den koster mener det var lige under 8000 kr... Og så får hun omkring 3000 kr. i boligsikring eller boligstøtte eller hvad det hedder... Jeg mener det var deromkring i hvertfald... Huset var i hvert fald RIGTIG billigt!

 

Men!!!! Det er bare så forkert!!!! At man som enlig mor på kontanthjælp har råd til en federe bolig end en offentlig ansat (groft sagt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Men!!!! Det er bare så forkert!!!! At man som enlig mor på kontanthjælp har råd til en federe bolig end en offentlig ansat (groft sagt).

 

Det er mange penge at få i boligstøtte...

Jeg beregnede lige forskellen... Hvis jeg bor alene kan jeg få 963 kr.

 

hvis jeg har et barn kan jeg få3.385 kr i boligsikring, for en toværelses lejlighed på 70 m2.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan købe adgang på kanal 4.... Det gør jeg :lol:

 

Har tidligere købt adgang til tv2 play.. men min internet svinger så meget at jeg får dårlige nerver! ... og så har jeg vist i forvejen rigeligt med udgifter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Altså, hvordan har hende Nanna råd til at bo i hus? Ser oven i købet pænt og nyt ud.....?! Men hun er på kontanthjælp:vedikke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og har narko-handler kæreste:oops:

ja det fatter jeg også hat af. En masse tilskud gør det åbenbart. Får lange patter af at vores samfund er skruet sådan sammen....
Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være det var nyt, men det lå jo også på Lars tyndskids mark, hvis jeg husker rigtigt?

 

Ikke at det gør reglerne bedre..

Tilsyneladende ikke længe ude end at hun ret nemt kan komme ind til byen. Og det var jo ikke sådan en faldefærdig rønne uden naboer, men et lille villakvarter. Og sådanne steder plejer byggegrunde at være ok dyre:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tilsyneladende ikke længe ude end at hun ret nemt kan komme ind til byen. Og det var jo ikke sådan en faldefærdig rønne uden naboer, men et lille villakvarter. Og sådanne steder plejer byggegrunde at være ok dyre:vedikke:

Tror at Anja vil kunne svare på priserne omkring Borup;-) Mon ikke hendes bolig koster omkring de 6-8000kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...