Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Ej hvor sjovt, synes slet ikke jeg kan huske at jeg har set hende med en cigaret ?

 

 

Tænk det var det første jeg lod mærke til ved hende :lol: Udenfor fødegangen eller var det svangregangen :hmm: hvor hun stod og pulsede løs :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ååh, jeg blev også lidt spydig. Hader mine tænder!

Ja, cola er skidt, det ved vi alle. Drikker det heller ikker herhjemme, drikker kun vand. Drikker cola hos mine forældre, og til "særlige begivenheder". Spiser meget lidt slik, børster morgen og aften. Gider ikke tandtråd for tiden, men i lange perioder bruger jeg. Dog har det aldrig virket, indtil jeg for et par år siden fik en ny tandlæge, som sleb mellem mine tænder med sådan noget sandpapir-agtigt, for jeg har så åndssvagt tætte tænder.

 

Har bare virkelig dårlige tænder, gider slet ikke forsøge at redde dem, satser på at få ny mund inden jeg er 30 eller sådan. Fra nu af får jeg revet kindtænderne ud, frem for at få ordnet huller og rodbehandlinger!!

 

og min søster kan gå lige så mange år uden tandlæge som mig, og ende ud med nul huller! SÅ snyd!

Sidste ting - har du prøvet de her:

GumSoftpicksPackage.jpg

 

PRØV DEM!

Vi kaster dem i nakken af alle der bevæger sig ned på vores klinik. :mrgreen: Det er verdens mest geniale opfindelse! Det kan erstatte den trælse tandtråd, og de renser pisse godt - og er vildt nemme at bruge. Vi bruger dem allesammen selv på klinikken, mig selv inkl. de er simpelthen fantastiske og det er SÅ nemt. Kør dem 4-5 gange frem og tilbage mellem hver mellemrum én gang om dagen - de renser fantastisk. Det er vildt godt til det der sidder mellem tænderne og mod tandkødsbetændelse. Vi ser vildt gode resultater på vores patienter - de kan virkelig gå fra at have skidt, skidt mundhygiejne (ikke at jeg siger du har det!!) - hvor det voldbløder og er fyldt med tandsten úber alles, og når vi ser dem 3 mdr senere er der knap nok noget at komme efter! :shock:

 

De kan købes på apoteket. Og sidder dine tænder tætte så skal det være de lysegrønne (som på billedet), ikke de mørkegrønne!

 

Red for guds skyld dine tænder - det er immervæk det bedste at have fremfor nogen som helst form for tanderstatning. Også selvom de er fyldt af fyldninger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste ting - har du prøvet de her:

GumSoftpicksPackage.jpg

 

PRØV DEM!

Vi kaster dem i nakken af alle der bevæger sig ned på vores klinik. :mrgreen: Det er verdens mest geniale opfindelse! Det kan erstatte den trælse tandtråd, og de renser pisse godt - og er vildt nemme at bruge. Vi bruger dem allesammen selv på klinikken, mig selv inkl. de er simpelthen fantastiske og det er SÅ nemt. Kør dem 4-5 gange frem og tilbage mellem hver mellemrum én gang om dagen - de renser fantastisk. Det er vildt godt til det der sidder mellem tænderne og mod tandkødsbetændelse. Vi ser vildt gode resultater på vores patienter - de kan virkelig gå fra at have skidt, skidt mundhygiejne (ikke at jeg siger du har det!!) - hvor det voldbløder og er fyldt med tandsten úber alles, og når vi ser dem 3 mdr senere er der knap nok noget at komme efter! :shock:

 

De kan købes på apoteket. Og sidder dine tænder tætte så skal det være de lysegrønne (som på billedet), ikke de mørkegrønne!

 

Red for guds skyld dine tænder - det er immervæk det bedste at have fremfor nogen som helst form for tanderstatning. Også selvom de er fyldt af fyldninger!

 

Jeg tror på ingen måde de der kan komme ned gennem mine mellemrum, men tak :)

Jeg kan bruge den tyndeste tandtråd imellem nogle af mine tænder, men det knækker for hveranden tand ca. Jeg har virkelig tætte tænder. Før jeg fik slebet, kunne tandlægerne ikke engang bruge tandtråd på mig (og hende min skoletandlæge forsøgte ellers med vold og magt!), men tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden børste ALTID tænder mindst to gange om dagen, men har grimmere tænder end NN, jeg kan sagtens gå i seng uden at børste tænder :oops: og har fine tænder (bortset fra medfødt gullig farve). Tror ikke man kan dømme ret meget ud fra tænder

 

Men manden ryger jo også, det gør du ikke, muligvis det er en del af forklaringen? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men manden ryger jo også, det gør du ikke, muligvis det er en del af forklaringen? :blink:

 

Drikker spandevis af cola, bruger aldrig tandtråd, gik ikke til tandlæge fra 18 til 40 år og har ikke de store planer om at gå til tandlæge igen før om yderligere 20 år, har meget begrænset antal huller. Og jo, snus og rygning gør intet godt for tænderne, men tror han er arveligt disponeret for klamme tænder (de er virkeligt klamme og ser ud som om han har orm i dem)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op - de spilder ikke tiden med at lære hinanden af kende, inden de gifter sig igen:-D. Hvorfor har de "unge" så travlt?

 

 

Sjovt...sad faktisk og tænkte det samme igår da jeg sad og så genudsendelser med Hannah og Max :hmm: Hvorfor har de så travlt med at være voksne, finde den "eneste ene" og blive forlovede :vedikke:

 

 

Der er nogen der har fejlet et eller andet sted :hmm: Hannah tror at når man er et par så skal man råbe og skrige af hinanden og græde og overdramatisere alting :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste ting - har du prøvet de her:

GumSoftpicksPackage.jpg

 

PRØV DEM!

Vi kaster dem i nakken af alle der bevæger sig ned på vores klinik. :mrgreen: Det er verdens mest geniale opfindelse! Det kan erstatte den trælse tandtråd, og de renser pisse godt - og er vildt nemme at bruge. Vi bruger dem allesammen selv på klinikken, mig selv inkl. de er simpelthen fantastiske og det er SÅ nemt. Kør dem 4-5 gange frem og tilbage mellem hver mellemrum én gang om dagen - de renser fantastisk. Det er vildt godt til det der sidder mellem tænderne og mod tandkødsbetændelse. Vi ser vildt gode resultater på vores patienter - de kan virkelig gå fra at have skidt, skidt mundhygiejne (ikke at jeg siger du har det!!) - hvor det voldbløder og er fyldt med tandsten úber alles, og når vi ser dem 3 mdr senere er der knap nok noget at komme efter! :shock:

 

De kan købes på apoteket. Og sidder dine tænder tætte så skal det være de lysegrønne (som på billedet), ikke de mørkegrønne!

 

Red for guds skyld dine tænder - det er immervæk det bedste at have fremfor nogen som helst form for tanderstatning. Også selvom de er fyldt af fyldninger!

 

Se nu købte jeg jo en pakke sidst jeg var til tandlæge, fordi du anbefalede dem. Og så er de bare mega irriterende :damn: Mine tænder sidder for tæt bagerst og den bukker hvis den møder modstand :fornaermet: Tonki not imponeret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Se nu købte jeg jo en pakke sidst jeg var til tandlæge, fordi du anbefalede dem. Og så er de bare mega irriterende :damn: Mine tænder sidder for tæt bagerst og den bukker hvis den møder modstand :fornaermet: Tonki not imponeret!

Man skal lige læææære teknikken søde tonks :mrgreen: i starten vil de bukke indtil du lære hvor meget du kan presse. Det gjorde de også for mig i starten - det gør de for alle. Men giv dem lige en chance - når først du er vant til dem, er de helt fantastiske! Stå foran spejlet og brug dem de første par gange. :5up: De er altså VIRKELIG gode! Vi har patienter som har ok slem paradentose - vi smider et par æsker gum sticks i nakken af dem og kalder dem til tjek efter 3 mdr - og der er nærmest ingenting at finde. De renser SÅ godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ENDELIG luret hvorfor jeg ikke bryder mig om Natacha Nikita. Hun er bare ikke oprigtig! Da hun fik fjernet drengen var det krokodilletårer og alt det her med at få ham hjem igen, virker mere som hendes egen lyst til at vinde, ikke barnets tarv:hmm:

 

Jeg tror ikke ligefrem det er krokodilletåre, men jeg tror NN har så svært ved at kende forskel på op og ned og vide hvad der er virkelighed og ej og realistisk og ej, hun har ikke nogen selvindsigt eller forståelse for HVORFOR hun fik fjernet Remi. Jeg tror hun lever i en drømmeverden hvor hun simpelthen selv vitterlig ER overbevist om at grunden til at de tog Remi , udelukkende var for at genere hende og at det bare er et spørgsmål om tid før hun har ham hjemme igen. Jeg tror hun TROR det er sådan det hænger sammen. De tog Remi, uden grund ( i følge hende ) og nu gør de alt for at genere hende og forhindre hende i at se Remi og hendes vigtigste opgave er at VINDE over kommunen og få Remi hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror du har helt ret Stella.

 

Som man desværre ofte ser det, er det for dem en kamp MOD kommunen, og ikke en kamp om at lære at være den mor, de bør være.

 

Jeg er på ingen måde i tvivl om at NN nærer stor kærlighed til Remi, og vil ham det bedste i livet. Hun forstår bare ikke hvad det bedste er, eller hvordan hun giver ham det, og hvorfor hun ikke i stand til at sørge ordentligt for ham. Hun ser det slet ikke, og føler at kommunen har set sig sur på ham, og tror at hele anbringelsen skyldes at psykologen skrev noget forkert.

Hun forstår ikke at de har været et helt team af mennesker til at vurdere hendes situation og vurdere om han bør fjernes, og at det ikke blot er fordi de fysiske rammer halter en smule (hendes måde at bo på virker underlig) men mere fordi at de psykiske rammer halter, og hun har svært ved umiddelbart at rumme ham, og være tilstede rent følelesmæssigt.

 

 

I princippet burde hun jo arbejde med kommunen, for at finde en løsning og lære at være mor, frem for at flytte rundt og have ondt af sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...