Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

Hmm blå neglelak, giga ring, løst krøllet hår og følges med stella og måske hundensven... Bum... Og ja hf på hånden selvfølgelig :mrgreen: Så tror jeg, at folk kan kende mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SØLVPAPIRSHAT!!!! :banan:

 

Ellers må vi jo få løvemor til at holde styr på os, og pege hinanden ud, for mon ikke vi alle slår vejen forbi de dersens løver..? :engel:

 

Tjae.. Jeg er jo ellers næsten altid i nærheden af kennel-lowchen (undtagen når jeg er faret vild...), men alligevel så møder jeg ikke ret mange fra hf på udstilling, undtagen når jeg hilser på folk der ikke er fra hf, selvom jeg har bildt mig ind, at de er..:oops:

 

Så man kan ikke vide sig sikker på at man falder over alle hf-folk ved kennel-lowchen..:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe og du skulle jo så gerne gå sammen med en krøltop! Hvor nederste halvdel er bleget og øverste kommunefarvet... hmm helt sikkert i kondi sko og med æblekinder!!!

 

Jeg tænkte også om man skulle gøre noget smart, så vi kan genkende andre herinde fra... Ville så vildt gerne hilse på iso!!! :lun:

Og løverne kommer jeg nok forbi og stopper i lommen :engel:

Hmm jeg bærer en pæn og nydelig ring blandet guld og hvidguld med sten i!!! Men altså hvem f***en går og holder øje med folks hænder :sjov:

Hvis alle nu købte en løve...Så ville I blive genkendt.. Det bliver jeg altid og jeg har en (fnis) løve

 

SØLVPAPIRSHAT!!!! :banan:

 

Ellers må vi jo få løvemor til at holde styr på os, og pege hinanden ud, for mon ikke vi alle slår vejen forbi de dersens løver..? :engel:

Er du sindsyg?? :shock:

JEg kan ikke genkende nogen overhovedet..JEg kan ikke engang se forskel på de 3 dyrlæger der er på min klinik..Jo når de står ved siden af hinanden.. Og de ligner ikke engang hinanden..Jeg kan genkende mine hunde og måske Rams..Kom og lån en løve så kan jeg nok pege jer ud :mrgreen:

Jeg havde så meget gjort det!

 

Ja, men lilla sløjfe i håret er også en mulighed?

 

Skriggul t-shirt med et "HF" på maven, burde også kunne bruges? :P Så er i bare en masse HF-Påskekyllinger :klap:

:mrgreen:

Tjae.. Jeg er jo ellers næsten altid i nærheden af kennel-lowchen (undtagen når jeg er faret vild...), men alligevel så møder jeg ikke ret mange fra hf på udstilling, undtagen når jeg hilser på folk der ikke er fra hf, selvom jeg har bildt mig ind, at de er..:oops:

 

Så man kan ikke vide sig sikker på at man falder over alle hf-folk ved kennel-lowchen..:genert:

JA eller når vi skal pakke alt vores udstillingslort ned..Så indtræffer der altid en ubændig lyst til at shoppe i boderne :evil:

og væk var Rams...

Til gengæld gør du ikke så godt et førstehånds indtryk som mig :stupid:

Fox: se hvem jeg har med..Kan du se hvem det er?

Kennellowchen: Hej... Er det din far, Fox? :stupid::damn::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe... Ja jeg kan godt se for mig, hvordan man kan kende HF folkene på at rende og studere folks hænder... Så mødes man ved at knalde hovederne sammen i stedet :lol:

 

Haha, så hvis folk ser lidende ud og tager sig til hovedet så er det en HFèr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Jeg er jo ellers næsten altid i nærheden af kennel-lowchen (undtagen når jeg er faret vild...), men alligevel så møder jeg ikke ret mange fra hf på udstilling, undtagen når jeg hilser på folk der ikke er fra hf, selvom jeg har bildt mig ind, at de er..:oops:

 

Så man kan ikke vide sig sikker på at man falder over alle hf-folk ved kennel-lowchen..:genert:

 

 

:sjov: Marie - hun var fra HF - det var bare ikke Dorte og Aslan du hilste på - men derimod Humle og ejer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, skal vi ikke gøre noget for at kunne genkende hinanden?? Som i Vejen, hvor vi aftalte at ha' sølvpapirshatte på??

 

ta-daaa.jpg

 

:sjov:

 

Ved ikke om jeg ta'r Iso med, måske. I så fald skal man bare kigge efter en meget lille, sort/hvid bordercollie der ikke kan være stille... :engel:

 

Fungerer det ikke kun hvis der er mere end én der rent faktisk benytter sig af det? :fornaermet:

 

Lise, jeg skulle også lige til at sige. Dét virkede jo ikke ret godt sidst... Tilgengæld skal Korvis bare ha' Iso med! Det var sådan jeg genkendte hende - gik bare over og nussede Iso. Sådan uden at sige hvem jeg var :genert: På den måde mødte jeg Korvis, Petrine, Lise og Linda... :mrgreen:

 

Ville ønske jeg kunne komme med!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nuhj, i har mange gode ideer :sjov:

 

Satser dog stærkt på, at folk holder kæmpe meget udkig efter Kaia og går ud fra at den tykke af de to der er med på slæb bag hende, er mig :engel:

 

Ellers må min stakkels søster blive udstyret med lidt "pynt" i dagens anledning......

Kan jo ikke selv tillade mig det, for ikke at skræmme Kaia, vel?! :engel::oops::genert::mrgreen:

 

Alternativt må nogen lave deres egen improviserede HF stand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lise, jeg skulle også lige til at sige. Dét virkede jo ikke ret godt sidst... Tilgengæld skal Korvis bare ha' Iso med! Det var sådan jeg genkendte hende - gik bare over og nussede Iso. Sådan uden at sige hvem jeg var :genert: På den måde mødte jeg Korvis, Petrine, Lise og Linda... :mrgreen:

 

Ville ønske jeg kunne komme med!

Håber og tror da at det bli'r noget nemmere end i Vejen..! Det var bare så kæmpestort, og man skulle holde øje med baner, og selv løbe, og og og... Fredericia er alligevel mere overskueligt. Jamen jeg tror da at Iso kommer med, faktisk. Hun kunne trænge itl en på opleveren, efter at ha' gået hjemme med syg mor i lang tid. Så er der advaret om hysterisk overenergisk BC-tøs! :shock:

 

Uhhhh, måske jeg kan komme lørdag! Hvem kommer lørdag??!!

Jeg er der søndag... Øv...

Nuhj, i har mange gode ideer :sjov:

 

Satser dog stærkt på, at folk holder kæmpe meget udkig efter Kaia og går ud fra at den tykke af de to der er med på slæb bag hende, er mig :engel:

 

Ellers må min stakkels søster blive udstyret med lidt "pynt" i dagens anledning......

Kan jo ikke selv tillade mig det, for ikke at skræmme Kaia, vel?! :engel::oops::genert::mrgreen:

 

Alternativt må nogen lave deres egen improviserede HF stand :mrgreen:

Jamen skal vi gå og bukke os for at holde udkig efter små hunde, så kommer vi igen til at støde hovederne sammen - og så er det altså vigtigt at vi tuscher HF på den hånd vi holder os for hovedet med!!! :lol:

 

 

Kom lige i tanke om noget, inspireret af tråden om at sulte sin hund før konkurrence - jeg tror ikke Iso får mad i et par dage før Fredericis, hun fik så meget sidst, at hun kom til at lægge en lille pølle på gulvet derinde... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha korvis, Mysla blev også stopfodret med alverdens lækkerier at hun var tromletyk og mæt da hun kom hjem, hehe.

 

Jeg tror måske jeg har sheila med også.. Hun kommer så bare ikke med ind i hallen, men hun har godt af at komme lidt med ud og se på hunde sammen med Mysla. Eller faktisk er det Mysla der har godt af at komme ud og se på hunde i snor sammen med Sheila, hehe

 

Nogen der ved om det er korrekt at agility er udendørs i år?

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha korvis, Mysla blev også stopfodret med alverdens lækkerier at hun var tromletyk og mæt da hun kom hjem, hehe.

 

Jeg tror måske jeg har sheila med også.. Hun kommer så bare ikke med ind i hallen, men hun har godt af at komme lidt med ud og se på hunde sammen med Mysla. Eller faktisk er det Mysla der har godt af at komme ud og se på hunde i snor sammen med Sheila, hehe

 

Nogen der ved om det er korrekt at agility er udendørs i år?

 

I programmet står der agility i hal A, i "actionområdet". Hvis man ikke kan finde det, kan man sikkert bare spørge Iso, hun skal nok finde det omgående! :roll: Og så kan man jo kende mig, som hende der prøver at trække en meget lille sorthvid bordercollie baglæns VÆK fra agilitybanen... Og Iso er hende kompas-hunden, med snuden konstant pegende imod actionområdet... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer søndag med Boris er lokket med som selskabspapegøje og løvepromoter af Kennel-lowchen..

 

Så hold øje med en med en mørk løve i sele (ellers er han kronisk ved at kvæle sig selv på sådanne steder) med en permanent dårlig hårdag

-og løven er ikke nyklippet bagpå, for min trimmer er ikke kommet endnu:-/

 

Og jeg får garanteret en ekstra løve med på slæb, når jeg er med Kennel-lowchen... Er stadig ikke blevet enig med mig selv mht hvilken løve jeg vil insistere på, jeg vil gå med.. dem alle sammen kan jeg jo ikke styre på én gang:-p

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...