Hop til indhold

Hundebørn vs. menneskebørn


Potemis
 Share

Recommended Posts

Sådan nogle lagkager kan man jo bare lave til sig selv, sine venner og familie. Mine veninder og jeg er da ret vilde med at lave "hævnere" på hinanden. Det betyder, at man laver en eller anden kageting, f.eks. cheesecake med frugthalløj og andet godt tilbehør, i mængder grænsende til det vamle, og så er man sej, hvis man kan overgå det med noget ENDNU lækrere og mere vammelt næste gang vi hygger.

PP's to do liste: få sig selv inviteret med til kagedag hos Joey-Salome...

 

Jeps ... det har du ret i. Og det ville også være FEDT at lære sit eget barn en hel masse og slæbe dem rundt på udstillinger og sådan, ligesom jeg selv blev, og hvilket jeg er totalt taknemmelig og glad for i dag. Det er en af fordelene på min "få-børn-pro-liste", hehe.

Ah ... du arbejder ikke. Så er det også noget andet. Det skrev jeg om i mit indlæg. Jeg kan ikke økonomisk få børn og lade være med at arbejde, så jeg skal være fuldtidsarbejdende mor, hvis jeg skal. Med mindre jeg liiiiiige vinder i Lotto, og det er jo virkelig også sandsynligt, haha. Der er en ret stor forskel der.

 

Det kan ikke betale sig for mig økonomisk at arbejde, ellers gjorde jeg det skam! Forholdene herovre er lidt anderledes end derhjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 444
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome
Uha min mor er pædagog og arbejder i en børnehave , hvor kommunen har bestemt af børnene INGEN sukker må få. Det er helt ude i hampen. De må ikke få syltetøj, yogurth, ketchup, remolade, mayonnaise, havregrød eller øllegrød med sukker, ingen kage, alt med sukker er utænkelig. Også på fødselsdage. De har ikke madpakke med, da der er madordning i børnehaven og hende de har ansat er helt forskruet og kan ikke lave andet end spelt og durum boller og sukkerfri dit og dat. Min mor kan nogle gange ikke lide maden, så det er intet under at ungerne ikke kan.

 

Min mor havde så inviteret sin " stue" med hjem på gården hvor hun bor. Og der havde de så fået hjemmebagt kage og saftevand til stort ramaskrig fra lederen i børnehaven.

 

Det er jo vanvid. Tænk at man ikke engang længere kan give sin børn en madpakke med.

 

Dengang jeg gik i børnehave gav min mor mig hver fredag en lille yogurt med til madpakken og en halv rugbrød med pålægchokolde. Den slags må forældrene ikke engang give deres børn i dag. Skræmmende.

 

Så fodrer du bare børnene med noget cola og rigtig kagemand.

 

Det var dog forfærdeligt. Jeg er forfalden til at tro, at hysteri omkring helse medfører stress og frygt, som man så får cancer eller blodpropper af.

Jeg får lyst til at citere min yndlingskomiker Dylan Moran, hvor han snakker om, at verden er kommet et mærkeligt sted hen, når ens søn pludselig kigger op på én og spørger: "Daddy, is this organic?" - Han går helt banjo over, hvor langt ude det der sundhedshysseri er kommet. Kan ikke huske det hele, men det er noget i retning af: "WHAT??? Shut up and eat your food. I was raised on Angel Delights, and I turned out fine! We didn´t have food unless it was neon!!" Hahahahahaha. Jesus, altså. Slaaaap dog af. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Lige mit input nr. 2. Min største bekymring ved folk der vælger ikke at få børn er at det betyder at etniske danskere hurtigere bliver en minoritet i landet. Alle beregninger viser at det kommer til at ske som udviklingen er nu, da indvandrene simpelthen får væsentligt flere børn samt at der kommer flere og flere af dem og danskerne får færre og færre. For nogle er denne udvikling måske ikke et problem. Men jeg synes da personligt at det bliver lidt trist når den tid kommer.

 

Hahahaha, Jeeeesus. Hva faen ... Glistrup, er det dig? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så får I lige min historie. Jeg har altid drømt og mand og børn, helst 2 eller 3 stk. Men boede da jeg var i 20erne med en mand der havde børn og ikke ønskede flere. Da det sluttede havde jeg et par forhold og så da der var en jeg egenlig godt kunne tænke mig at bo med, så blev jeg gravid. det var ikke planlagt og vi havde ikke talt børn. Den dag vi havde sidste kærestemøde, mødtes vi på en cafe i jan 1977 . han var lidt underlig og jeg tænkte, han slår op nu. Jeg havde samme dag afleveret en urinprøve på apoteket og skulle ringe inden lukketid. Gik til cafetlf og ringede, ja den var positiv. Jeg gik tilbage og sagde intet. Han slog ikke op , men antydelige sådan lidt at vi skulle slutte.

Så jeg blev enlig mor ca 2 mdr henne i graviditeten, hvor sjovt og trygt. Jeg ville ikke abort, tænk hvis dette var det eneste barn jeg ville få.

Men det var mega hårdt og jeg blev de første år meget isoleret. Min hest var død og nu sad jeg hjemme og hjemme og hjemme. Tiderne var også¨nok anderledes, man så jo ned på sådan en svigtet kvinde.Jeg havde godt arbejde og ejerlejlighed, men måtte ned på 30 timer for at kunne fungerer, det var hårdt.

Jeg gik først i hundene , da min datter var 6 år fordi en kollega havde en hund med på arbejde der skulle aflives samme dag, så ham tog jeg.

Alle har en risiko for at blive aleneopdrager og forsørger,og jeg ved ikke om det er det værd. Selvfølgelig vil jeg da ikke undvære min datter for noget ,men mine bedste år, hvor man er stort set rigtig voksen , altså 30 erne, de forsvandt i arbejde og forsørgelse. Jeg har så selvfølgelig kendt mænd, men aldrig turde have fællesøkonomi med dem, ville ikke miste bofæl og skulle ud af mit hjem. Man er jo noget ansvarlig for sine handlinger.Og børns opvækst, som jo er dyrere end man lige forstiller sig.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha, Jeeeesus. Hva faen ... Glistrup, er det dig? :shock:

 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at du forholdte dig til faktum, i stedet for at lave sjov med det. Det er meget skægt at folk altid bliver voldsomt ophidsede, laver sjov osv. når man forelægger dem sine holdninger til emnet. Det åndsvage er bare at de kommer med disse opstød uden måde at forholde sig til emnet. Sidder man 1-on-1 med sådan en person og rent faktisk tvinger dem til at forholde sig til de statistiske fakta ender de som oftest med at indse at det rent faktisk er en ret skræmmende udvikling der er i gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha min mor er pædagog og arbejder i en børnehave , hvor kommunen har bestemt af børnene INGEN sukker må få. Det er helt ude i hampen. De må ikke få syltetøj, yogurth, ketchup, remolade, mayonnaise, havregrød eller øllegrød med sukker, ingen kage, alt med sukker er utænkelig. Også på fødselsdage. De har ikke madpakke med, da der er madordning i børnehaven og hende de har ansat er helt forskruet og kan ikke lave andet end spelt og durum boller og sukkerfri dit og dat. Min mor kan nogle gange ikke lide maden, så det er intet under at ungerne ikke kan.

 

Min mor havde så inviteret sin " stue" med hjem på gården hvor hun bor. Og der havde de så fået hjemmebagt kage og saftevand til stort ramaskrig fra lederen i børnehaven.

 

Det er jo vanvid. Tænk at man ikke engang længere kan give sin børn en madpakke med.

 

Dengang jeg gik i børnehave gav min mor mig hver fredag en lille yogurt med til madpakken og en halv rugbrød med pålægchokolde. Den slags må forældrene ikke engang give deres børn i dag. Skræmmende.

 

Så fodrer du bare børnene med noget cola og rigtig kagemand.

Uh, jeg synes den børnehave lyder fantastisk :hjerte: Hvor mon den befinder sig henne i verden? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg synes den børnehave lyder fantastisk :hjerte: Hvor mon den befinder sig henne i verden? :mrgreen:

 

Ja jeg synes egentlig også at den lyder ganske fantastisk. Boede jeg i Danmark ville jeg gå langt for at få min søn placeret der. Det er lidt sjovt at folk herinde går uendeligt meget op i hvad deres hunde får at spise, og IKKE får at spise. Vi fodrer udenlukkende hvad der er bedst for hunden, rent videnskabeligt. Men når det kommer til vores børn er det åbenbart i orden at fylde dem med lort. "Æhh bææ buu, det er jo synd hvis han ikke må få cola og kage". Vågn nu op mennesker. Der er en grund til at statistikken for livsstilssygdomme er eksploderet til astronomiske proportioner. Begynd dog at tage ansvar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg synes den børnehave lyder fantastisk :hjerte: Hvor mon den befinder sig henne i verden? :mrgreen:

 

Jeg synes ikke det er fantastisk fordi det er ekstremt og jeg kan ikke lide ekstremer.

Jeg synes ikke børn skal fodres med sukker til daglig. Men at bruge en klat syltetøj på sin ostemad, og at spise en lille yogurth til mellemmåltid, det gør næppe at der indetræffer en katastrofe.

At de får spelt og grovbrød er også godt i stedet for hvedebrød.

 

og hjemmebagt kage og et glas saftevand, hvad er der nu galt i det ? Feks til fødselsdag. Hvis man har fødselsdag og gerne ville dele en kage ud eller en flødebølle, så sker der da intet ved det. Men nu kan man så få lov at dele en gulerod ud.

 

Ej jeg synes simpelthen det er for langt ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes egentlig også at den lyder ganske fantastisk. Boede jeg i Danmark ville jeg gå langt for at få min søn placeret der. Det er lidt sjovt at folk herinde går uendeligt meget op i hvad deres hunde får at spise, og IKKE får at spise. Vi fodrer udenlukkende hvad der er bedst for hunden, rent videnskabeligt. Men når det kommer til vores børn er det åbenbart i orden at fylde dem med lort. "Æhh bææ buu, det er jo synd hvis han ikke må få cola og kage". Vågn nu op mennesker. Der er en grund til at statistikken for livsstilssygdomme er eksploderet til astronomiske proportioner. Begynd dog at tage ansvar.

My soul mate!? :hjerte: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, det er lidt OK at børnenes kost er under lup. Mit barnebarn , nu netop 2 år har jo en stor del af sin indtag af mad i institutionen Min datter har også sukkerforskrækkelse. Og jeg er glad for, at hun går op i hans kost og forsøger at give ham gode vaner. Men hvis en fødselsdag skal fejret altid kun med frugt, synes jeg det kapper over til det firkantede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes egentlig også at den lyder ganske fantastisk. Boede jeg i Danmark ville jeg gå langt for at få min søn placeret der. Det er lidt sjovt at folk herinde går uendeligt meget op i hvad deres hunde får at spise, og IKKE får at spise. Vi fodrer udenlukkende hvad der er bedst for hunden, rent videnskabeligt. Men når det kommer til vores børn er det åbenbart i orden at fylde dem med lort. "Æhh bææ buu, det er jo synd hvis han ikke må få cola og kage". Vågn nu op mennesker. Der er en grund til at statistikken for livsstilssygdomme er eksploderet til astronomiske proportioner. Begynd dog at tage ansvar.

 

Jeg giver Jonas helt ret. Det er ikke længe siden, at en herinde blev rasende, fordi hendes hund fik et stykke kage. Men børn må da gerne få kage og søde sager.

Det er så ikke kun børn, der får alt det usunde slik og sodavand, voksne indtager det også i store mængder, og det ses også tydeligt på befolkningen desværre.

 

Så det er dejligt at høre om en fornuftig børnehave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver Jonas helt ret. Det er ikke længe siden, at en herinde blev rasende, fordi hendes hund fik et stykke kage. Men børn må da gerne få kage og søde sager.

Det er så ikke kun børn, der får alt det usunde slik og sodavand, voksne indtager det også i store mængder, og det ses også tydeligt på befolkningen desværre.

 

Så det er dejligt at høre om en fornuftig børnehave.

 

Ja der er jo ganske enkelt ikke noget mere tragikomisk end en voksen person der i fulde alvor står intenst og passioneret og forklarer om hvorfor hun fodrer hendes hund BARF med den heeelt rette sammensætning af protein, kulhydrat, fedt og mikronæringsstoffer. Det er det hunden er skabt til, og meeeget bedre for den. Selv vejer vedkommende 40 kilo for meget og lever af affaldskost :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke det er fantastisk fordi det er ekstremt og jeg kan ikke lide ekstremer.

Jeg synes ikke børn skal fodres med sukker til daglig. Men at bruge en klat syltetøj på sin ostemad, og at spise en lille yogurth til mellemmåltid, det gør næppe at der indetræffer en katastrofe.

At de får spelt og grovbrød er også godt i stedet for hvedebrød.

 

og hjemmebagt kage og et glas saftevand, hvad er der nu galt i det ? Feks til fødselsdag. Hvis man har fødselsdag og gerne ville dele en kage ud eller en flødebølle, så sker der da intet ved det. Men nu kan man så få lov at dele en gulerod ud.

 

Ej jeg synes simpelthen det er for langt ude.

Det ER der faktisk noget galt i.

Jeg kunne skrive fra nu af og sådan cirka til jeg dør/mine fingre falder af, om livsstilssygdomme, cancer, allergi, diabetes og jeg skal komme efter dig :mrgreen: Lave en mindre afhandling om, HVAD der er i vejen med "en lille smule cola" eller "bare en flødebolle". Men jeg har på fornemmelsen at det vil falde for døve ører, i øvrigt har jeg også bedre ting at tage mig til :vedikke: Så jeg vil nøjes med at stille dig et enkelt spørgsmål...

Tror du det er normalt at mennesker er så syge? Og fede? Vi udvikler den ene sære sygdom efter den næste, autoimmune lidelser der får vores kroppe til at angribe sig selv. Er det "bare sådan det skal være"? Over 20% af den danske befolkning lider af en eller anden type allergi. Er det ikke et tegn på, at der er et eller andet der ikke er som det skal være?

Og hvorfor er kosten (sukker (som er ødelæggende for tarmfloraen, hvorfra 80% af vores immunsystem stammer), E-numre, mættet fedt) ikke et oplagt sted at kigge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Se jeg bliver helt deprimeret af at læse den her tråd.

 

Jeg har møgunger, snotunger, er utiltrækkende, halvkedelig, fed og kunne desuden bare tage mig sammen og spise sundt. Hvor svært kan det være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg synes den børnehave lyder fantastisk :hjerte: Hvor mon den befinder sig henne i verden? :mrgreen:

 

Tænk sig at man egentlig er imponeret over at høre om en børnehave der faktisk følger de regler de får udstukket på sukkerfronten?

 

Nå men, jeg er ikke særlig konsekvent. Mine hunde får lov at æde lakrids og vingummi. Og kage. Mens jeg givetvis ville være sindssyg omkring hvad eventuelle børn fik. Af frygt for de endte med samme skavanker som mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se jeg bliver helt deprimeret af at læse den her tråd.

 

Jeg har møgunger, snotunger, er utiltrækkende, halvkedelig, fed og kunne desuden bare tage mig sammen og spise sundt. Hvor svært kan det være?

 

Du skal nok komme langt i livet med den attitude :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ER der faktisk noget galt i.

Jeg kunne skrive fra nu af og sådan cirka til jeg dør/mine fingre falder af, om livsstilssygdomme, cancer, allergi, diabetes og jeg skal komme efter dig :mrgreen: Lave en mindre afhandling om, HVAD der er i vejen med "en lille smule cola" eller "bare en flødebolle". Men jeg har på fornemmelsen at det vil falde for døve ører, i øvrigt har jeg også bedre ting at tage mig til :vedikke: Så jeg vil nøjes med at stille dig et enkelt spørgsmål...

Tror du det er normalt at mennesker er så syge? Og fede? Vi udvikler den ene sære sygdom efter den næste, autoimmune lidelser der får vores kroppe til at angribe sig selv. Er det "bare sådan det skal være"? Over 20% af den danske befolkning lider af en eller anden type allergi. Er det ikke et tegn på, at der er et eller andet der ikke er som det skal være?

Og hvorfor er kosten (sukker (som er ødelæggende for tarmfloraen, hvorfra 80% af vores immunsystem stammer), E-numre, mættet fedt) ikke et oplagt sted at kigge?

Det er fint at tænke over, hvad man fodrer sine børn med. Selvfølgelig skal de ikke proppes med sukker eller klamme e-numre osv., men jeg synes altså også det bliver en smule ekstremt, hvis ens barn aldrig må en yoghurt eller et stykke kage til en børnefødselsdag eller lign. Det er jo ikke det ene stykke kage, der gør mennesker syge eller overvægtige.
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fint at tænke over, hvad man fodrer sine børn med. Selvfølgelig skal de ikke proppes med sukker eller klamme e-numre osv., men jeg synes altså også det bliver en smule ekstremt, hvis ens barn aldrig må en yoghurt eller et stykke kage til en børnefødselsdag eller lign. Det er jo ikke det ene stykke kage, der gør mennesker syge eller overvægtige.

 

Jeg tænker, og det er helt uden hold i videnskaben.. bare hvad jeg sådan kunne forestille mig.. at hvis man har holdt sit barn på nul-sukker, at det så rent faktisk ikke kræver mere end det der stykke kage til en fødselsdag for at fucke up i systemet. Og man så er ligevidt.

At det så er mere end almindeligt svært og en smule synd for barnet at være den eneste der ikke må få kage er en anden ting. Derfor lyder nul-sukker børnehaven fabelagtige. Hvis forældre så vil hælde sukker på barnet, har de jo hele weekenden til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker, og det er helt uden hold i videnskaben.. bare hvad jeg sådan kunne forestille mig.. at hvis man har holdt sit barn på nul-sukker, at det så rent faktisk ikke kræver mere end det der stykke kage til en fødselsdag for at fucke up i systemet. Og man så er ligevidt.

At det så er mere end almindeligt svært og en smule synd for barnet at være den eneste der ikke må få kage er en anden ting. Derfor lyder nul-sukker børnehaven fabelagtige. Hvis forældre så vil hælde sukker på barnet, har de jo hele weekenden til det.

Det er nok rigtigt, at børn der aldrig har fået sukker, er mere følsomme overfor det end børn, der får sukker engang imellem. Så på den måde er det fint med en børnehave med den politik, ja.

Men hygge er bare rigtig tit forbundet med sukker i en eller anden form i det her land og jeg tror altså, at det er ret svært at holde sit barn fra det - i hvert fald, når det bliver ældre og begynder at overnatte ude hos venner og veninder, tage i brugsen i frikvarterne i skolen og se alle de andre børn købe cola og slik, tage i biografen osv. Personligt ville jeg hellere lære mit barn (hvis jeg havde et) at spise sådan nogle ting med måde. For det er bare alle steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha min mor er pædagog og arbejder i en børnehave , hvor kommunen har bestemt af børnene INGEN sukker må få. Det er helt ude i hampen. De må ikke få syltetøj, yogurth, ketchup, remolade, mayonnaise, havregrød eller øllegrød med sukker, ingen kage, alt med sukker er utænkelig. Også på fødselsdage. De har ikke madpakke med, da der er madordning i børnehaven og hende de har ansat er helt forskruet og kan ikke lave andet end spelt og durum boller og sukkerfri dit og dat. Min mor kan nogle gange ikke lide maden, så det er intet under at ungerne ikke kan.

 

Min mor havde så inviteret sin " stue" med hjem på gården hvor hun bor. Og der havde de så fået hjemmebagt kage og saftevand til stort ramaskrig fra lederen i børnehaven.

 

Det er jo vanvid. Tænk at man ikke engang længere kan give sin børn en madpakke med.

 

Dengang jeg gik i børnehave gav min mor mig hver fredag en lille yogurt med til madpakken og en halv rugbrød med pålægchokolde. Den slags må forældrene ikke engang give deres børn i dag. Skræmmende.

 

Så fodrer du bare børnene med noget cola og rigtig kagemand.

 

Ja der kan man også være forskellig:slem: mine døtre er glade for 0 sukker politikken, det betyder at de ikke skal gætte på hvor meget der er stoppet i ungerne, så kan de nu og da selv forsøde børnenes liv,,,, de kan få kage når det serveres, en is,,, der er så også god grund til at passe lidt på, da der er type 2 diabetes i familien, og det er SÅÅÅ rart at ungerne ikke skal føle sig udenfor eller anderledes,, slik og sødesager kan man jo give der hjemme.

jeg er sikker på ungerne havde en fantastisk dag hos din mor:tillykke::klovn:

 

DEr er jo mange fødselsdage i en børnehave, har hørt om steder hvor man en gang i måneden, fejre alle dem som har fyldt år, det syntes jeg er en god ting!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Du skal nok komme langt i livet med den attitude :klap:

 

Tja det er meget muligt. Jeg læser bare mange fordømmende ting i tråden.

 

Jeg har det faktisk godt (eller det har jeg ikke, men det har intet med de ovenstående ting at gøre) - og jeg er kommet langt i livet. Jeg er voksen og erkender, at ikke alt er sort/hvidt.

 

Jeg tænker, og det er helt uden hold i videnskaben.. bare hvad jeg sådan kunne forestille mig.. at hvis man har holdt sit barn på nul-sukker, at det så rent faktisk ikke kræver mere end det der stykke kage til en fødselsdag for at fucke up i systemet. Og man så er ligevidt.

At det så er mere end almindeligt svært og en smule synd for barnet at være den eneste der ikke må få kage er en anden ting. Derfor lyder nul-sukker børnehaven fabelagtige. Hvis forældre så vil hælde sukker på barnet, har de jo hele weekenden til det.

 

Dét er synd - meget synd.

 

Det er nok rigtigt, at børn der aldrig har fået sukker, er mere følsomme overfor det end børn, der får sukker engang imellem. Så på den måde er det fint med en børnehave med den politik, ja.

Men hygge er bare rigtig tit forbundet med sukker i en eller anden form i det her land og jeg tror altså, at det er ret svært at holde sit barn fra det - i hvert fald, når det bliver ældre og begynder at overnatte ude hos venner og veninder, tage i brugsen i frikvarterne i skolen og se alle de andre børn købe cola og slik, tage i biografen osv. Personligt ville jeg hellere lære mit barn (hvis jeg havde et) at spise sådan nogle ting med måde. For det er bare alle steder.

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja det er meget muligt. Jeg læser bare mange fordømmende ting i tråden.

 

Der er ikke noget fordømmende ved at konstatere at man bliver fed og syg af at spise for meget sukker og andre usunde ting. Det er et faktum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Der er ikke noget fordømmende ved at konstatere at man bliver fed og syg af at spise for meget sukker og andre usunde ting. Det er et faktum.

 

Men det er meget let at sige, at man bare skal spise anderledes. Mennesket er oftest mere komplekst end det.

 

Ligesom jeg synes, det er fordømmende at stemple folk som kedelige, fordi de ikke interesserer sig for kunst eller går i teatret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ER der faktisk noget galt i.

Jeg kunne skrive fra nu af og sådan cirka til jeg dør/mine fingre falder af, om livsstilssygdomme, cancer, allergi, diabetes og jeg skal komme efter dig :mrgreen: Lave en mindre afhandling om, HVAD der er i vejen med "en lille smule cola" eller "bare en flødebolle". Men jeg har på fornemmelsen at det vil falde for døve ører, i øvrigt har jeg også bedre ting at tage mig til :vedikke: Så jeg vil nøjes med at stille dig et enkelt spørgsmål...

Tror du det er normalt at mennesker er så syge? Og fede? Vi udvikler den ene sære sygdom efter den næste, autoimmune lidelser der får vores kroppe til at angribe sig selv. Er det "bare sådan det skal være"? Over 20% af den danske befolkning lider af en eller anden type allergi. Er det ikke et tegn på, at der er et eller andet der ikke er som det skal være?

Og hvorfor er kosten (sukker (som er ødelæggende for tarmfloraen, hvorfra 80% af vores immunsystem stammer), E-numre, mættet fedt) ikke et oplagt sted at kigge?

 

:klovn:Ja og sådan en som mig, skulle ikke have børn:blink: jeg havde da ikke fået lov hvis jeg var hund, alt for meget arveligt haløj!

Men vi bliver nød til at passe bedre på os selv og naturen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...