Hop til indhold

En slædehunds (meget lange) beretning


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

:lol: Dét ved jeg ikke! Gætter på 8..... glæder mig til du har prøvet dig frem og fundet svaret.

 

Ja, og hvis de er af myslas slags, så kommer man kun fremad så længe det går ned af bakke, haha

 

Sheila har jeg til gengæld tit sagt burde have været alaskan husky, da hun var ung kunne hun jo løbe og løbe og løbe i en evighed uden at blive træt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hold da op, det lyder som om at I er blevet hooked, på det der slæde kørsel :-D, dejlig historie og smukke billeder.

 

Det har vi vist været siden vi besluttede os for at vi skulle have slædehund, man skal bare vente så længe på det hele - så skal de lige være udgroede og nåhja, så skal man da egentlig helst have 2 :mrgreen: Men det var fantastisk at være sammen med andre som var lige så bidt som os og som kunne fortælle en masse røvere.

 

 

Haha jeg lavede også et flot stunt, var ude og køre og en af hundene skulle på toilet, Voodoo går så om på den forkerte side så snoren sidder forkert, jeg går hen og får det rettet til... så begynder de at løbe, jeg kaster mig efter slæden, rammer forkert og lander med fjæset i sneen. Åh nej, tænker man jo så, når man ser sine hunde galopere afsted. VENTE brølede jeg, og sørme om ikke de så stoppede og ventede :lol: Så følte jeg mig lidt fjollet. Og Anders havde set det hele, jeg har hørt meget for mit vældigt uelegante hop :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: blev I angrebet af en vred lemming! Er stadig imponeret, det ser endda ret ubesværet ud

 

Nej ingen lemminger, findes de i Sverige? Vi så ikke en eneste elg, vildt skuffede. Der kom en sur papilion i mod os.. ej gas høhø.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vidunderligt og endnu mere vidunderlige vovser :hjerte:

 

 

Du må sige hvis du får brug for personlig skiinstuktør til næste gang :mrgreen::engel:

 

Jeg skal bare slet ikke ud på nogen som helst ski, ej tunge ting man kan stå på, det er lige mig - tak ellers :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøj, misundelsen vælter op i mig! Hold kæft hvor ser det bare idyllisk og fedt ud! Ligner ren oplevelse! Har I ikke nærmest været høje på adrenalin og smuk natur, hele turen???

 

Det ser bare SÅ fedt ud! Får straks lyst til at anskaffe mig en flok sammyer og komme i gang (disaster much??).

 

Jeg glæder mig godt nok til I skal ud på sådan noget igen, og fortælle og vise billeder! Daamn, det ser fedt ud!

 

og fortællingen virkede overhovedet ikke lang - slugte det hele!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog en fornøjelse at se hunde brugt til det de er skabt til!

Der er jo slet ingen tvivl om at de har en fantastisk oplevelse. Super billeder af hvad der lyder til at være en uforglemmelig tur :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Mine" drenge :hjerte:

 

Sikke en fantastisk tur - det ser så skønt ud. Meget misundelsesværdigt.

 

Hvordan klarede du kulden?

 

Klarede den forbavsende godt - tak til merino ulds undertøj, uldbukser, 2*mega varme termosokker, din mors aflagte uldsweater mm :lol: Og så bevægede vi os en del og når man først har fået varmen, så bliver den faktisk ret godt.

 

Vi må håbe på sne i DK til næste vinter, så skal du altså prøve en tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Klarede den forbavsende godt - tak til merino ulds undertøj, uldbukser, 2*mega varme termosokker, din mors aflagte uldsweater mm :lol: Og så bevægede vi os en del og når man først har fået varmen, så bliver den faktisk ret godt.

 

Vi må håbe på sne i DK til næste vinter, så skal du altså prøve en tur.

 

:bighug:

 

(så går jeg i gang med projekt af med noget vægt, så de kære drenge også kan trække mig :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:bighug:

 

(så går jeg i gang med projekt af med noget vægt, så de kære drenge også kan trække mig :oops:)

 

Haha ej, du vejer vist ikke mere end Anders og ham kan de sagtens trække. Man hjælper til ved bakker o.l.

 

Hvorfor tog I hjem?

 

Jeg ville være blevet der forever :lun:

 

(ihvertfald til min røv var frossen)

 

Det havde vi virkelig også lyst til, men Anders skal på arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor lækkert... Sidder her i stuen og bliver helt misundelig.. Godt Carlo ikke har læst tråden :engel: Han er gået kold efter 6 km's cykeltur.

Ville mega gerne kunne komme ud og trække for alvor med ham, men SU og en lejebolig med restriktioner for antal af hunde er nok ikke den bedste forudsætning.. Og så tror jeg manden ville glo totalt åndssvagt på mig, han ville slet ikke gide det.. Jo hvis han ku fiske et sted..

Så ville ikke komme afsted med mindre man havde nogen at følges med..

Mødte du Marie-Louise fra Kennel Jurak? De var nemlig oppe og udstille og løbe med deres og et par af Carlos kuldsøskende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...