Hop til indhold

Arrghh!! (tand)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Lagde mærke til da vi var kommet ud af bilen til en dejlig gåtur, hele familien, at Sally ikke var glad for sin halti. Hun gik sådan og smaskede, og det lød som om hun tyggede på en sten! :???: Drt var så en af de store kindtænder, som næsten er faldet ud! :shock:

Vi gik en meget kort tur, og kørte direkte til dyrlægen. Sally har fået en smertestillende/antibiotika sprøjte, og skal opereres i morgen, den sad lige netop så fast at hun ikke kunne trække den ud med fingrene.

Vi har SLET ikke mærket noget på hende hele dagen! :???:

feb21st053.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg aner ikke hvordan det er sket :shock: Martin siger hun havde et sammenstød med Charles den anden dag (altså bogstaveligt talt, fik ikke stoppet i tide), men det var før weekenden, og hun havde helt sikkert ikke ondt søndag, da brugte jeg jo også haltien. Det kan også have været når hun og Woody har givet den gas herinde i leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringede for lidt siden, de var ved at lappe sammen... men hun var da stadig i live. Jeg GLEMTE (:damn:) at fortælle dem at hun var sindssygt lang tid om at komme sig ovenpå bedøvelsen da hun blev steriliseret for et år siden! Nå, men hun overlevede jo også dengang... argghh hvor dumt af mig. Men der er nok alligevel ikke meget de kan gøre ved det, hun får den "lette" bedøvelse + opvågningssprøjte, og alligevel reagerede hun ret meget sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er schæfercollien hjemme :hjerte: Uuuuhh hvor er hun træt, men hun kunne selv gå til/fra bilen denne gang. Hun har også fået fjernet en mikroskopisk knude fra venstre skulder, som jeg fandt i forgårs. Fik tanden med hjem :mrgreen:

Hun er en populær patient, som gladeligt deler krammere ud tl alt personale, inden de "bevistløser" hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...