Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gud hvor skægt med Karla :hjerte: Izzie gør totalt det samme :klap: har bare aldrig vist hvorfor, så blev man vist lidt klogere :lol:

 

Det er samtlige venlige signaler i en stor sammensurium... siden til, bagenden til, venlige ører, lav venlig logren, slikken / snudepuf, jeg ska' gi' dig ska' jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys:

Og æv æv vil gerne se flere svømmeglade spaniels. Husk kamera næste gang :)

 

Ja han ligner også en sæl, særlig pga hans farve og når han så bliver våd, bliver han rigtig mørk og hans lange sorte ører, man kan da tage helt fejl. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Åååårhh, svømme-Smilla :hjerte:. Nuiijj, hendes små poter nede i vandet som hundesvømmer :lun:.

Sikke en skøn dag I har haft - hvor er hun bare også sød hjemme i den dejlige dyne. Og sikke noget lækkert vand, helt klart og rent. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg havde citeret en masse, men kun to citater overlevede+ :vedikke:

 

Men i hverttilfældeogså helt vild med Charlies stritører

 

 

Haha, synes virkelig de hvide pelsklumper ligner hinanden, på trods af massiv motor-voodoo spam, tvivler jeg på at kunne genkende dem blandt andre samoer :mrgreen:

 

Jeg kan godt :lun:

 

 

[ATTACH=CONFIG]80808[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80809[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80810[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80811[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80812[/ATTACH] Brødrene Løvemund leger - dem med en hund er Lakridsen

 

Hvalpe? :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvalpe? :hjerte:

Øhm er ikke sikker på jeg forstår kommentaren men hvis det betyder at de er barnlige så JA :mrgreen:

...selvom Loke er noget mere voksen og følsom:blink: end lille lorte-Lakrids :slem: 2 hjerneceller og 3 bolde i haven og så var de motioneret mens jeg måtte sidde herinde og knokle

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til Dog Day Afternoon i dag - det er en fundraiser for den lokale afdeling af SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to Animals). Man betaler for at gå en samlet tur rundt i parken, og så er der masser af boder, musik, mad og drikke. Der var masser og masser af hunde, og rigtig mange forskellige rescues var også repræsenteret.

 

Først lidt fra gåturen:

 

DSCN0102.jpg

 

 

DSCN0116.jpg

 

DSCN0117.jpg

 

 

Hunde fra den lokale greyhound rescue:

 

DSCN0122.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og lidt flere billeder...

 

Golden rescue gruppen:

 

DSCN0124.jpg

 

Vores rescue - her er det Bruno og Marigny der er klar til at blive adopteret

DSCN0126.jpg

 

 

Den lokale boxer rescue (med en enkelt spion fra myndegrupen)

DSCN0128.jpg

 

 

Og så min nye bedste ven, Parniere, fra Pit Bull rescue. Blev slikket så grundigt i hele fjæset at jeg ikke behøver bad foreløbigt... :mrgreen:

DSCN0129.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er samtlige venlige signaler i en stor sammensurium... siden til, bagenden til, venlige ører, lav venlig logren, slikken / snudepuf, jeg ska' gi' dig ska' jeg...

 

 

Gad vide om det ligger til racen :hmm: sys der er rigtig mange ting Karla gør som Izzie også gør. Kan se hende i mange af de billeder du viser af Karla pigen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om det ligger til racen :hmm: sys der er rigtig mange ting Karla gør som Izzie også gør. Kan se hende i mange af de billeder du viser af Karla pigen :hjerte:

 

Jeg tror mere det har at gøre med sindet... Mine svigerforældres lab/border mix opfører sig også sådan - omend endnu mere underdanigt i sit kropssprog...

 

Hos Karla er jeg ret sikker på, at det kommer fra, at hun er en meget meget høflig hund. Hun går i store buer, vender altid siden til, springer aldrig i fjæset på nogen osv. Men hendes umiddelbare glæde ved at se dette menneske gør, at hun opfører sig på en utrolig "uhøflig" måde - hun springer frem imod dem... i samme stund ved hun jo godt, at det kan virke truende (det er det næppe eftersom hun jo ligesom en en lille pishund i knæhøjde), så derfor kyler hun samtlige dæmpende signaler ind, så alle kan forstå, at hun - på trods af sin frembrusende uhøflige adfærd - på ingen måder er en trussel...

 

Hos Ella (border /lab mix) bunder det helt sikkert i en ekstrem usikkerhed overfor alt og alle, som gør at hun altid fremviser en milliard dæmpende signaler - nærmest altid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Øhm er ikke sikker på jeg forstår kommentaren men hvis det betyder at de er barnlige så JA :mrgreen:

...selvom Loke er noget mere voksen og følsom:blink: end lille lorte-Lakrids :slem: 2 hjerneceller og 3 bolde i haven og så var de motioneret mens jeg måtte sidde herinde og knokle

 

Ja det var det jeg mente...det var vist meget klodset formuleret :lol:

 

 

Doberfan: Åh alle de dejlige hunde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt, nogle gange gad jeg virkelig godt have en sofahund :lun:

 

Han gider heller ikke så tit - så jeg nyder, når han gider ligge på tæppet i sofaen.

Om aftenen ligger han ude i entreen ved hoveddøren og gider ikke putte-hygge. Næh, herren gider kun når han vil lege eller gnave i vores fingre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

To af vores billeder fra turen i Frederiksberg Have i går er altså lidt ... ja, ligheden er jo næsten skræmmende, prøv at se her :shock::

 

536195_10150690105289586_565689585_9235973_167083614_n.jpg

 

544960_10150690106509586_565689585_9235981_1537289406_n.jpg

 

Det er det, jeg har sagt, lige siden den film kom ud ... vi burde få royalties af Disney. Frækt er det! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

To af vores billeder fra turen i Frederiksberg Have i går er altså lidt ... ja, ligheden er jo næsten skræmmende, prøv at se her :shock::

Det er det, jeg har sagt, lige siden den film kom ud ... vi burde få royalties af Disney. Frækt er det! :mrgreen:

 

Haha, det er da helt vildt. Næsen, benene, halen, ryggen, farverne, ørerne, kropsholdning..tjek tjek tjek :klap: :lol: Kender desværre ikke filmen og disney-hunden.. kun fra billederne vist herinde. :lun: Men vil gerne se den nu :).

Synes også selv jeg har hende her boede hjemme. (Forstår ikke hun skulle være cockerspaniel). Når du kontakter Disney, så indgiv venligst en klage fra mig også.:mrgreen:

P1000382.jpg

12670-1019x395crop0.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Haha, det er da helt vildt. Næsen, benene, halen, ryggen, farverne, ørerne, kropsholdning..tjek tjek tjek :klap: :lol: Kender desværre ikke filmen og disney-hunden.. kun fra billederne vist herinde. :lun: Men vil gerne se den nu :).

Synes også selv jeg har hende her boede hjemme. (Forstår ikke hun skulle være cockerspaniel). Når du kontakter Disney, så indgiv venligst en klage fra mig også.:mrgreen:

 

Hehehe - I know. Kan huske, da plakaterne kom op kort før filmens premiere (den hedder "Up" og er såååå sød - og udover hunden, så elsker jeg ideen om at havde man heliumballoner nok, så kunne et hus godt flyve :lun: - uanset hvad Mythbusters så siger!), der stoppede jeg bare og glanede. Filmen kom i oktober 2009, der havde jeg haft Charlie 4 måneder, meeeen - han havde jo levet i to år, så de HAR hugget ham til Dug, da de skulle lave filmen, det har de altså. Virtuelle internathundesnatchers, huh :fornaermet:. Det var virkelig mærkeligt, her havde man lige fået hund, og så var han i Hollywood uden at man havde anet noget om det :shock:.

 

Du har ret om Lady - de har altid sagt, at hun skulle være en amerikansk cocker spaniel, selvom hun mere ligner en engelsk, hvis endelig. Men hun ligner meget mere en cavalier, enig. Og hun ligner fuldstændigt Smilla, bortset fra at Smilla har helt hvidt (ubetydelig detalje), haha, hvor cute :kys:. Det er rigtig sjaw, når man ser de billeder ved siden af hinanden. Liiiiille, yndige hundepige.

Jaja, de er skruppelløse, de animatorer. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe - I know. Kan huske, da plakaterne kom op kort før filmens premiere (den hedder "Up" og er såååå sød - og udover hunden, så elsker jeg ideen om at havde man heliumballoner nok, så kunne et hus godt flyve :lun: - uanset hvad Mythbusters så siger!), der stoppede jeg bare og glanede. Filmen kom i oktober 2009, der havde jeg haft Charlie 4 måneder, meeeen - han havde jo levet i to år, så de HAR hugget ham til Dug, da de skulle lave filmen, det har de altså. Virtuelle internathundesnatchers, huh :fornaermet:. Det var virkelig mærkeligt, her havde man lige fået hund, og så var han i Hollywood uden at man havde anet noget om det :shock:.

 

Du har ret om Lady - de har altid sagt, at hun skulle være en amerikansk cocker spaniel, selvom hun mere ligner en engelsk, hvis endelig. Men hun ligner meget mere en cavalier, enig. Og hun ligner fuldstændigt Smilla, bortset fra at Smilla har helt hvidt (ubetydelig detalje), haha, hvor cute :kys:. Det er rigtig sjaw, når man ser de billeder ved siden af hinanden. Liiiiille, yndige hundepige.

Jaja, de er skruppelløse, de animatorer. :mrgreen:

 

Nårh, skægt sammenfald med upcoming af filmen og Charlies (Dugs) indflytning hos dig. Så kunne du da ikke andet end skynde dig at gå ind og se den. :kys:

 

Ja, det kunne måske ( til nød! :mrgreen:) være en amerikansk cocker. Det havde jeg ikke tænkt på - men selvfølgelig. Det ville passe med de lange øjenvipper. Men jeg tror ikke man kan få en rød og beige cocker. De vil nok også være rød/hvid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...