Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus

I weekenden har vi været i sommerhus med to vennepar, Duffy var med og er simpelthen bare så let at have med :hjerte: Vi gik en tur på stranden, Duffy synes det var et kæmpe hit med sand og vand og rendte rundt nogenlunde sådan her :ivrig: Desværre havde vi ikke kameraet med på gåtur...

 

Duffy lever virkelig op til at være en selskabshund, skal helst være med hvor det sker, og så længe hun bare er sammen med os, så tilpasser hun sig bare så fint :-D

 

P3030097.JPG

 

Duffy spiller bezzerwizzer:

P3030113.JPG

 

Og så blev det Duffys tur til at svare:

P3030119.JPG

 

Det her tæppe må da være til mig:

P3030140.JPG

 

Duffy tog sin mors stol og der ligger man vist helt godt:

P3040159.JPG

 

P3040158.JPG

 

:hjerte:

P3040166.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan da lige få nogle af de allerbedste skud af Ayo fra gårsdagens besøg hos tornadoerne :lun:

 

DSC_0679.jpg

 

DSC_0722.jpg

 

DSC_0680.jpg

 

DSC_0685.jpg

 

Fuld-fart-fremad-hund :hjerte:

 

Og den dygtige fotograf er Miss Menelli :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
:lun: :lun:Nååååååå Simba gør Duffy fin. Ikke til at stå for. Det er let at se, at de begge hygger sig med det - og det er da en ren kærlighedserklæring fra Simbas side.:hjerte:

 

Tak, jeg synes også det er super sødt :hjerte: Simba vil ofte gerne gøre Duffy fin, det er bare ikke altid hun gider at blive fin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Albert
Øh, Albert er enorm sød, men en Prins Albert er altså en piercing i de mandlige kønsorganer... :genert:

 

Hæ Hæ.. Nemlig..

 

Prins Albert er han blevet døbt, da hans.. "duttelidut" er rimelig frembrugsende.. så det går lidt som en .. måske syg joke her hjemme :lol:

 

Egentlig ville jeg gerne at han skulle hedde Navigon... men jeg er i tvivl om, hvorvidt man kan ændre navn på en "voksen" hund.. og han havde sit navn da vi fik ham hjem :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ Hæ.. Nemlig.. Prins Albert er han blevet døbt, da hans.. "duttelidut" er rimelig frembrugsende.. så det går lidt som en .. måske syg joke her hjemme :lol:Egentlig ville jeg gerne at han skulle hedde Navigon... men jeg er i tvivl om, hvorvidt man kan ændre navn på en "voksen" hund.. og han havde sit navn da vi fik ham hjem :cool:
Du vil sagtens kunne ændre hans navn, men Navigon er da vist ikke lige det nemmeste at stå og kalde på gåture:genert: Det siges også at det er bedst med 2 stavelser:-D

 

Og så er det ikke alle, der ved, hvad en prins Albert er:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ Hæ.. Nemlig..

 

Prins Albert er han blevet døbt, da hans.. "duttelidut" er rimelig frembrugsende.. så det går lidt som en .. måske syg joke her hjemme :lol:

 

Egentlig ville jeg gerne at han skulle hedde Navigon... men jeg er i tvivl om, hvorvidt man kan ændre navn på en "voksen" hund.. og han havde sit navn da vi fik ham hjem :cool:

 

Oooookay, god joke :lol:

Skulle bare lige være sikker på, at du/I vidste hvad det også var, så i ikke stod uforstående og kaldte ham det, nede i parken :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Albert
Oooookay, god joke :lol:

Skulle bare lige være sikker på, at du/I vidste hvad det også var, så i ikke stod uforstående og kaldte ham det, nede i parken :sjov:

 

Der ville nok være nogen der ville tænke.. hmm...:hmm:hvorfor kalder hun dog sit stakkels dyr for det... hihi

 

Men heldigvis er det kun noget der er blevet brugt her på siden.. og så mellem min mand og jeg.. vores unger på 7 og 9 er nok lidt for små til at vide, hvad Prins Albert også kan være...

 

Men trods alt.. så er han altså min lille prins... :vuf: med eller uden pircing :-)

Redigeret af Albert
lidt stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...