Hop til indhold

Om at nyde de sidste dage


KimC
 Share

Recommended Posts

Det gør mig rigtig ondt at læse, Kim. Stakkels Happy og dig :bighug::cry:

Sender jer de varmeste tanker. Puha, det er altid så enormt svært at sige farvel! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha - det er den værste beslutning at skulle tage. Man ved det er den rigtige, men det gør så ondt i hjertet at tage den :(

Håber I får en god sidste tid sammen og så vil han vente på dig i himlen. Min tanke er, at man i himlen ikke har samme fornemmelse af tid, så før han ved af det, så er du hos ham igen, selvom der her på jorden går mange mange år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter en søndag formiddag hvor Happy stadig kunne lege lidt i havenm gik det pludselig ned ad bakke.

Natten var lang, hvor han lå i min seng og skulle nusses. Af sted til dyrlægen straks her til morgen.

Resultatet fra biopsien var kommet, og på baggrund af det, fik han lov til at få fred.

Han vidste godt hvad vi skulle. Jeg ville have kørt ham i min røde vogn, den var også med, men Happy mobiliserede de sidste kræfter og gik de 2½ kilometer i pænt tempo. ca ti minutter over ni stoppede hans hjerte.

 

Her er det første billed af Happy, taget på færgen på vej hjemefter fra Fyn

f002.jpg

 

 

Og her et sidste billed, taget da solen et splitsekund brød gennem skydækket, vi er kun ca 3 minutters gang fra dyrlægen.

p3120030.jpg

 

 

Nu er det overstået, alt hvad jeg har her er et tomt halsbånd og en tot hår. Selvfølgelig er jeg ked af det. Men på en måde også lettet, fordi det nagende spørgsmål nu er besvaret, og det uundgåelige overstået.

Nu har jeg jo stadig 4 hunde som unægtelig er blevet forsømt noget i den sidste tid. Jeg skal også have indhentet en nats søvn. Så der er nok at tage fat på. Og skal jeg være helt ærlig, så var den sidste tid med Happy ikke speciel nem, fordi han var blevet eksluderet af min flok. Jeg var nødt til at holde ham totalt adskilt fra de andre, hvilket er meget besværligt, men viste sig at være en løsning som Happy var vældig glad for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er rigtig glad for at høre at han fik mobiliseret de sidste kræfter og selv kunne gå op til dyrlægen, det er sådan man skal sige farvel til denne verden, med hovedet højt løftet og taknemmelighed over at have været til :ae:

 

Mine tanker går til dig i denne tid, nu har Happy jo fået fred, og nu kommer så pludselig tiden til at mærke sine egne følelser, og det kan godt være rigtig svært :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound

Og skal jeg være helt ærlig, så var den sidste tid med Happy ikke speciel nem, fordi han var blevet eksluderet af min flok. Jeg var nødt til at holde ham totalt adskilt fra de andre, hvilket er meget besværligt, men viste sig at være en løsning som Happy var vældig glad for.

 

Først et farvel til en smuk hund, og så dyb respekt til dig for at gi' ham så værdig en afsked.

Og så bare en tanke ! mon de andre ekskluderede ham fra flokken fordi de kunne mærke at han var syg ? Leukæmi udvikler sig jo oftest over tid....måske endda lang tid !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Smukke smukke billeder og de signalerer virkelig en klog hund, som vidste hvad han ville til det sidste...

det gør mig meget meget ondt... Som en nævner, så er sygdommen nok skylden til at han ikke længere kunne bruges i flokken... Naturens sørgelige gang... Men jeg har stor respekt for, at du tog beslutningen og hjalp ham til at tage herfra med stor værdighed.. For sådan skal vi alle have lov at komme herfra i mine øjne... :hjerte:

Mine tanker går til jer i denne svære tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

For pokker hvor er det bare svært at læse om en anden hundeejers afsked med deres bedste ven:megaked:

 

Må Happy hvile i fred og hygge sig helt vildt på den anden side:lun:

 

Mange varme tanker til dig Kim:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...