Hop til indhold

Grandeleg!


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

fantastiske billeder som altid og sikke nogle udtryk de har :lun: Det er bare farligt at se dine billeder, for hvor bliver man forelsket i de store basser :hjerte: Bliver altid så glad, når du har lagt billeder op Hopsa, for de er altid gudesmukke....

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige hunde og billeder!

 

Hvordan så gråmulen egentlig ud som ung? For han ser så flot ud med den tydelige, store grå 'hjelm', men han så garanteret helt anderledes ud som ung?

 

NNØØJJJ, Synes ham gråmulen ser fantatisk ud... har du et billed af ham som yngre :blink:

 

fantastiske billeder som altid og sikke nogle udtryk de har :lun: Det er bare farligt at se dine billeder, for hvor bliver man forelsket i de store basser :hjerte: Bliver altid så glad, når du har lagt billeder op Hopsa, for de er altid gudesmukke....

 

Tusind tak, det var rigtig sødt af dig :bighug: Og tak til alle jer andre osse...

 

Morfar er i et vældigt humør for tiden, han nyder det lune vejr og skifter mellem fuld gas med ungersvenden og total afslapning inde i dobbeltsengen ;-)

 

Jeg fandt lidt billeder fra hans yngre dage:

 

ca. 20 mdr.

Stranden.jpg

 

Sammen med hans mor

Hammershus20.jpg

 

ca. 20 mdr.

203.jpg

 

2½ år og netop blevet dansk, svensk og norsk champion

06a.jpg

 

Og her er han tæt ved 9 år ;-)

a1IMG_1111.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh de er så smukke... Og hvor er morfaren bare SMUK, og han er da også bare rigtig livsglad at se på, er 9 år ikke rigtig gammel for en GD?

 

Og så må jeg altså bare sige... Gud hvor jeg ELSKER at alt deres hud bare virker til at "daske rundt" når de leger :lun: Fantastisk smukke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en forandring der sker ift den store grå mule de får. Hvor var/er han bare flot. Og jeg har ellers aldrig rigtigt været vild med den brindle farve, lige meget hvilken race, der har båret den. Men han bærer den med stil!

 

Er det dig, der udstiller ham på billedet? for så ved vi nu, hvordan du nogenlunde ser ud, når vi falder over dig på udstillinger;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh de er så smukke... Og hvor er morfaren bare SMUK, og han er da også bare rigtig livsglad at se på, er 9 år ikke rigtig gammel for en GD?

Tak Shii!

9 år er en ret pæn alder, måde for racen men nok mest for farvevarianten. Som oftest er de ældste vi se i de andre varianter (sort/harle/blå) men det afhænger jo meget af linjen.

Ham her er efter en amerikansk hanhund der har temmelig meget afkom i skandinavien, og jeg synes gennemgående jeg ser en høj levealder der.

Hans mor er af skandinavisk afstamning og både hun og hendes forældre blev gamle, så jeg tror egentlig at jeg har været smadder heldig at få raget nogle sunde linjer til mig :-)

 

Sikke en forandring der sker ift den store grå mule de får. Hvor var/er han bare flot. Og jeg har ellers aldrig rigtigt været vild med den brindle farve, lige meget hvilken race, der har båret den. Men han bærer den med stil!

 

Er det dig, der udstiller ham på billedet? for så ved vi nu, hvordan du nogenlunde ser ud, når vi falder over dig på udstillinger;-)

Tak, jeg faldt pladask for en stribet tæve for mange år siden og besluttede at jeg måtte eje sådan en en dag. Den gang syntes jeg at de gule var jævnt kedelige, men det er jeg nu alligevel kommet efter ;-)

Og ja, det er altid mig der stiller mine hunde, det er godt nok mange år siden billedet blev taget, men jeg har vist egentlig ikke forandret mig det store..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så er unge Duke blevet introduceret til Onkel Harald og som det fremgår var der begejstring hos begge drenge :mrgreen: løb, løb, LØB!

 

Harald er eminent til at tage imod gæster, han sørger altid for at have noget legetøj med og han gør meget ud af at invitere gæsten til at lege med ham så ikke der sidder stress og usikkerhed i kroppen på nogle af dem :5up:

 

a1IMG_3156.jpg

 

a1IMG_3225.jpg

 

a1IMG_3248.jpg

 

aIMG_3107.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Så er unge Duke blevet introduceret til Onkel Harald og som det fremgår var der begejstring hos begge drenge :mrgreen: løb, løb, LØB!

 

Harald er eminent til at tage imod gæster, han sørger altid for at have noget legetøj med og han gør meget ud af at invitere gæsten til at lege med ham så ikke der sidder stress og usikkerhed i kroppen på nogle af dem :5up:

 

a1IMG_3156.jpg

 

a1IMG_3225.jpg

 

a1IMG_3248.jpg

 

aIMG_3107.jpg

Ååååh:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige så elegante som granderne er i ringen, lige så uelegante er de altså når de leger. Der er jo ben, øre og mundflapper ud over det hele :sjov:

Men kæft hvor er de dejlige :lun: Og det er nogle smukke billeder :hjerte:

 

Hahaha tak skal du ha' :-)

Ja der er anderledes fart over feltet når der er fri leg ;-)

Specielt på de unge hunde der stadig har overskudshud er det lissom om huden bare altid kommer senere i mål end resten af hunden :mrgreen:

Onken Harald (den mørkeste af de gule) er meget mere stram i skindet og fast i kroppen, men han er jo osse fuldvoksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...