Hop til indhold

Billedtråd april 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Prøver lige om jeg kan via app'en

 

Så ringe syntes jeg nu ikke at det er.. :hmm: Alle mine billeder det sidste stykke tid, både her i tråden, i AOI, i boligtråden og på FB, er taget med Iphone 4S, så der kan du selv bedømme om du syntes at de er så meget bedre -men altså, nu er jeg selvfølgelig ikke den store kanonfotograf :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ringe syntes jeg nu ikke at det er.. :hmm: Alle mine billeder det sidste stykke tid, både her i tråden, i AOI, i boligtråden og på FB, er taget med Iphone 4S, så der kan du selv bedømme om du syntes at de er så meget bedre -men altså, nu er jeg selvfølgelig ikke den store kanonfotograf :engel::mrgreen:

 

Må jeg da lige se på, når jeg kommer hjem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Spiste hun det helt? Eller har hun gravet det ned? Siger ikke noget, mindes bare Petrine, der gravede en æbleskive op hos mine forældre, et par måneder efter vi havde været der tiil æbleskiver :engel: velduft! Men Pixie ser ihvertfald begejstret ud :banan:

 

Efter et par timer overlod hun det til cujo, hun havde spist alt kød osv. fra det. Men så kom naboen ud i haven med sine gæster og så fløj hunde hen for at hilse og så var cujo hurtigst bagefter og knuste knoglerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Det er også bare så unfair ... når man først har leget med et rigtig godt spejlreflekskamera, så bliver man forvænt med, at hvert eneste pelshår er skarpt, at man af og til kan se sit eget spejlbillede i hundens øjne, når man zoomer helt ind og at lyset bare er fantastisk (hvis man da har fået indstillet rigtigt) og så videre og så videre.

Mit lille, nemme hverdagskamera og mit mobikamera kan da også godt tage ok billeder. Men det er bare ikke det samme. Suk. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores sejlrefleks kam blev jo stjålet, men selvom det var en letvægtsmodel, så synes jeg det var et frygtelig tungt og stort kamera at slæbe med sig rundt. (Jeg blev så desværre heller aldrig rigtig dygtig til at betjene det).

 

Idag nyder jeg vores kompakt kamera, for det er med overalt. Jeg synes det tager næsten lige så gode billeder, som jeg kunne præstere med spejlrefleksen. (Pånær action billeder selvfølgelig).

 

Smilla idag med præmier.

P1020314-2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sørgelige billeder fra mine forældre, på vej ned til Sicilien i november var de på en campingplads, hvor der var to hvalpe, nu er mine forældre på vej nordpå igen og er forbi samme plads, hvalpene er nu blevet store og knap så nuttede og flyttet ned på stranden :cry: min mor kan efterhånden en del eder og forbandelser på italiensk, dog virker det ikke som om italienerne er klar over hvad min mor forbander dem for :roll:

 

Og så er der Bastarden, som har fundet sin helt egen plads i klapvognen + Fønix med hans elskede gnaveben (han har fået en kæmpepakke af Tyson)

 

FønixBen.jpg

EllaVogn.jpg

Idioter.JPG

ItalienskeIdioter.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Bastarden er heldig. :hjerte: Tror han har fundet sig en god beskyttet plads dernede. Og så er der jo ikke længere ned/ op end at man selv kan bestemme, hvornår man vi stige af/ på.

:mrgreen: Og Fønix på en pude med køkkentern. :lun::lun:

Åh nej, hvor er det et trist billede af strandhundene/ stakkels tiggerhunde. De har det godt nok ikke let.:cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på tur med Luxen, har flere billeder men ikke redigeret endnu, synes det her blev godt!

 

[ATTACH=CONFIG]83753[/ATTACH]

 

Waauuw!Luxen er smuk og rigtig godt billede:5up:

Mht. pelsen så tænkte jeg jeg faktisk netop at farverne var gode, især pelsen - hvid uden noget udbrændt. Og en samojed er vel så hvid som sådan en nu kan være og ikke hvid som en kogevask, tænker jeg.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...