Hop til indhold

Billedtråd april 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 297
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Som altid, dejlige billeder af snuskebasserne :hjerte:...de strutter simpelthen af så meget livsglæde, at man bliver helt glad :lun::-D

 

533229_10150716317579586_565689585_9329480_143983089_n.jpg

 

Tusind tak :kys: - jaeh, de er nogle lykke-smittere, er de. :lun:

Og så kan jeg simpelthen ikke blive træt af at stene-kigge på Buster, når han fistrer rundt og logrer - prøv at se hans hale! Det er så vildt. Det der tynde pjask med 5-6 cm lang pels på som den var, da han kom, er ved at udvikle sig til en kæmpe-fane-busk. Tænker hele tiden "nå, NU bliver den nok ikke større eller mere langhåret." Men det bliver den. Skal love for, der er én, der suuuuuger omega-olie og andet godt til sig og at det kommer ud synligt ... man skulle da tro, han drak substral i stedet for vand :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :kys: - jaeh, de er nogle lykke-smittere, er de. :lun:

Og så kan jeg simpelthen ikke blive træt af at stene-kigge på Buster, når han fistrer rundt og logrer - prøv at se hans hale! Det er så vildt. Det der tynde pjask med 5-6 cm lang pels på som den var, da han kom, er ved at udvikle sig til en kæmpe-fane-busk. Tænker hele tiden "nå, NU bliver den nok ikke større eller mere langhåret." Men det bliver den. Skal love for, der er én, der suuuuuger omega-olie og andet godt til sig og at det kommer ud synligt ... man skulle da tro, han drak substral i stedet for vand :-D.

 

Kærlighed og god mad gør underværker :-D...og han har virkelig udviklet sig til en flot hundedreng, den lækre Buster :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Kærlighed og god mad gør underværker :-D...og han har virkelig udviklet sig til en flot hundedreng, den lækre Buster :hjerte:

 

Ja, det gør det virkelig. Han har jo altid været flot ... men alligevel. Det er så fedt at se dem blive så flotte, sunde og lækre, som de overhovedet kan. :lun:

Det siger lidt om, hvor meget det betyder for dem ikke at mangle noget, hvor vigtigt det er, at de har et hjem og nogen, som passer godt på dem. Åh, hvor jeg bare ville ønske, der ikke var så mange, mange hunde, der skulle mangle det, altså. Det kan jeg aldrig helt lade være med at tænke på, når jeg ser på Buster og Charlie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt blandet fra april...

 

En potelig bukse-hilsen

1af58614.jpg

 

Misja venter (u)tålmodigt på vores selskab

01122e90.jpg

 

Misja-grå-mule nød en solstråle inde i stuen

ba05c6d5.jpg

 

Og straks skulle menneske forstyrre med mobilen

3c5fa639.jpg

 

Min lille dejlige grå-mule slapper helt af

89b5c8c9.jpg

 

Så grå er hun efterhånden blevet :lun:

c8e054ab.jpg

 

Fine grå poter der ligger meget damet over kors (pinlig afsløring, de trænger vist både til klipning og studsning :oops:)

3478b31e.jpg

 

Okay nu er jeg ved at være irterne, synes grå-mulen

877fadac.jpg

 

Og sådan ser mulen ud når man ligger lige nede under den :lun:

78dce932.jpg

 

Nu er grå-mulen sur, jeg generede hendes solstråle-søvn :mrgreen:

0299afec.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt blandet fra april...

 

En potelig bukse-hilsen

1af58614.jpg

 

Misja venter (u)tålmodigt på vores selskab

01122e90.jpg

 

Misja-grå-mule nød en solstråle inde i stuen

ba05c6d5.jpg

 

Og straks skulle menneske forstyrre med mobilen

3c5fa639.jpg

 

Min lille dejlige grå-mule slapper helt af

89b5c8c9.jpg

 

Så grå er hun efterhånden blevet :lun:

c8e054ab.jpg

 

Fine grå poter der ligger meget damet over kors :lol:

3478b31e.jpg

 

Okay nu er jeg ved at være irterne, synes grå-mulen

877fadac.jpg

 

Og sådan ser mulen ud når man ligger lige nede under den :lun:

78dce932.jpg

 

Nu er grå-mulen sur, jeg generede hendes solstråle-søvn :mrgreen:

0299afec.jpg

 

:hjerte:

Smukke Mitte

:hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

SUK! Det var dog utroligt! Skulle bare lige afprøve en blå neglelak og det var så på den ene tå...må finde acetone NU! Alle kigger åbenbart på mine tæer :oops:

 

 

Tænkte først..."Ej det må være nordmanden der har stødt imod et bordben eller lign. Nej vendt lige? :hmm: Har hun alligevel været så snedig at give HAM neglelak på??? Ej ej, EJ dét ku Petrinemor IKKE finde på. Jamen, det kan da heller ikk være hende...???"

 

Undskyld!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte først..."Ej det må være nordmanden der har stødt imod et bordben eller lign. Nej vendt lige? :hmm: Har hun alligevel været så snedig at give HAM neglelak på??? Ej ej, EJ dét ku Petrinemor IKKE finde på. Jamen, det kan da heller ikk være hende...???"

 

Undskyld!

 

Det kunne jo også være at Petrine havde besøg at en.. ven :slem::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er FANDME lækker Riesenfan!!!

 

Men lige et dumt spørgsmål, hvad gør den sidste øvelse? Altså "hvad skal den gøre godt for"? :oops:

det er en øvelse i IPO-programmets del i bidearbejdet. her skal man gå en "bevogtende men kontrolleret frived fod = rygtransport ..af figgen indtil denne vender om og "overfalder" os (= Loke siger" Yes nu må jeg tage ham :blink: )

)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Bastarden, efter 4 timers intensiv dansetræning

 

[ATTACH=CONFIG]82048[/ATTACH]

 

 

Hun er bare så kær, jeg er helt vild med hende:lun: Og noget så sød til agility træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...