Hop til indhold

Billedtråd april 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Lidt tilfældigt Taiki-spam:

 

 

Taiki elsker små huller som næsen lige kan trutte ned i. Så stikker kun kinderne og ørerne frem. "Se mor, et hul som min næse liiiiige akkurat passer ned i! Yay!".

[ATTACH=CONFIG]82442[/ATTACH]

 

Taiki ser lige tingene an på græsplænen.

[ATTACH=CONFIG]82443[/ATTACH]

 

Først ville Taiki ikke vide af sin nye sækkeseng. Så en morgen fangede jeg ham sådan her. Den bruges engang imellem. Jeg tror lige, den kræver lidt tilvænning med de krøyerkugler.

[ATTACH=CONFIG]82444[/ATTACH]

 

Taiki ligger og sover i sofaen oven på mine ben, klods op af min kæreste som spiller computer. For det meste vil Taiki gerne sove selv, men så lige pludselig bliver han meget puttesyg, og det er han selvf. velkommen til. :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]82446[/ATTACH]

 

Et gammelt billede af Taiki i sin kurv, man kan se at han er blevet mere spids i ansigtet, men stadig har sine folder, især i panden. Han er en hund med tusind ansigtsudtryk!

[ATTACH=CONFIG]82447[/ATTACH]

 

Efter et bad bliver han som regel altid puttet i et tæppe, så han ikke bliver kold.

[ATTACH=CONFIG]82448[/ATTACH]

 

Dette billede er også fra sofaen hvor han sover på mine ben, mens min kæreste nusser ham. Han elsker at få opmærksomhed fra os begge to på én gang.

[ATTACH=CONFIG]82449[/ATTACH]

 

Hvis man ikke lige har et hul til at dutte sin næse ned i, kan en plastikspand også bruges til formålet. Desværre sad den fast og jeg havde så travlt med at grine af Taiki Spandhoved, at jeg hverken fik hjulpet ham eller taget billede af det. Til sidst blev han dog helt vild, så jeg skyndte mig at hjælpe ham fri, hvorefter han gravede spanden halvt ned for "så kunne den vist lære det".

 

Her inden spandhoved-momentet.

[ATTACH=CONFIG]82445[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82441[/ATTACH]

 

Han er bare SÅ dejlig. :hjerte: :lun:

Hahaha, sjaw med spanden. Buster kan også godt lide at stikke næsen i hvad som helst - i dag var han ved at sidde fast i et hegn, hvor hullerne var præcis samme størrelse som hans snude. Tossehunde :roll::lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 297
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næh, Charlie har heller ikke trukket i sin snor ever, dengang han overhovedet gik i snor, haha, så det var såmænd ikke så meget det for hans vedkommende. Er bare obs på den slags spænder (og så er de ikke de kønneste i verden). Det er de heldigvis også på internatet, så de bruger ikke sådan nogle til hunde, som kan finde på at hive. Jeg lavede nogle halsbånd og snore til dem på internatet selv også - og der var det de "gammeldags" metalspænder, så de fik begge slags.

Ja, ved godt Ayo går i sele (følger jo glad med i hendes bedrifter og voksen sig stor og fin her i billedtrådene :lun:), og jeg synes også, det er en god ide at hundetegnet altid sidder i et halsbånd, som de har på også når de ikke går tur. Bare sådan for at være mere sikker - livrem og seler er nu altid godt, når det kommer til hunde :mrgreen:.

Voksen sig stor? Jotak, jeg synes tiden er fløjet afsted! Så sent som i dag sad jeg og kiggede hvalpebilleder af hende - og det er jo ikke længe siden! :shock: Når folk har snakket om at deres hvalpe vokser aaalt for stærkt, har jeg altid tænkt; jaja, men det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, i går jo sammen med dem hver dag. Så står man her med sin egen første hvalp, og synes hun har vokset sig helt vildt stor uden jeg overhovedet har opdaget det! :lol:

 

Og ja, livrem og seler er godt når det kommer til vores kære hunde. Vi må jo sikre dem alt hvad vi kan! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiih, det firkløver altså. Charlie og Buster siger, at de vil på campingferie i Slagelse-området til sommer, så vi kan komme og lege med jeres vappere! :lun: :banan:

 

Jamen du og drengene, skal være så hjertelig velkommen :-D, Tulle og Bella vil ihvertfald nyde det, sikkert også Obie, men Rex er lidt forbeholden overfor andre nye hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jamen du og drengene, skal være så hjertelig velkommen :-D, Tulle og Bella vil ihvertfald nyde det, sikkert også Obie, men Rex er lidt forbeholden overfor andre nye hunde.

 

Du er så sød ... vi må da se om vi kan finde ud af noget, så :banan:. Charlie og Buster er eksperter i forbeholdne hunde, især Charlie har nogle hundevenner, som aldrig tør hilse på andre, fordi de er blevet bidt og sådan, og når de ser ham, så jubler de bare og vil lege. De kan simpelthen lugte på lang afstand, at Charlie er verdens roligste hyggehund, som selv er lidt forsigtig og bare vil passe på dem. Især en lille toypuddel, Sheila, hun bliver en helt anden hund, når hun møder Charlie og mig. Det er så skønt at se. Og både Charlie og Buster er gode til at give rum - hvis de kan mærke, at en hund er tilbageholdende, så lader de den bare helt i fred og lader den komme til dem. Så Rex ville ingen problemer have med at få lov at være i fred, hvis han foretrækker det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Voksen sig stor? Jotak, jeg synes tiden er fløjet afsted! Så sent som i dag sad jeg og kiggede hvalpebilleder af hende - og det er jo ikke længe siden! :shock: Når folk har snakket om at deres hvalpe vokser aaalt for stærkt, har jeg altid tænkt; jaja, men det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, i går jo sammen med dem hver dag. Så står man her med sin egen første hvalp, og synes hun har vokset sig helt vildt stor uden jeg overhovedet har opdaget det! :lol:

 

Og ja, livrem og seler er godt når det kommer til vores kære hunde. Vi må jo sikre dem alt hvad vi kan! :lun:

 

 

 

Jeg er nødt til at tvinge mig selv til ikke at kigge billeder af Taiki, fra da vi fik ham, for så bliver jeg nostalgisk og næsten ked af det, fordi han er blevet så stor og det betyder jo, at han hurtigere bliver gammel og dør. Nu er han f.eks. ½ år, så har jeg ham kun i ca. 14½ år endnu! Buhuuu! :stupid:

 

 

Så hellere nulre ham, nyde ham nu og elske ham. Det er så smart, at jo større han bliver, jo mere hjerterum får han inden i mig og jo mere kærlighed får jeg for ham, så dét vokser han aldrig ud af - modsat seler, halsbånd og hundevogne, heh.

 

 

Der er 2 billeder til sammenligning, før og nu:

 

taiki8uger 002.JPG

 

Taiki 22+23 uger 005bb.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Min kæreste og jeg er enige om, at Taiki har tabt sig og nu er helt perfekt. Hvad synes I? Ignorer linselus-fingeren på det ene billede, det skulle gå lidt stærkt for han gider ikke "stå" så længe af gangen. :engel:

 

Taiki er nu ½ år + 1 uge. :lun:

 

 

mms_img-328563996.jpg

 

mms_img-1381865802.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna har snuppet stolen og nyder solen i Ribe

[ATTACH=CONFIG]82614[/ATTACH]

 

Tøserne tager en skraber. De er så nemme at have med, det er bare så dejligt!

[ATTACH=CONFIG]82615[/ATTACH]

Skønne billeder. :lun:

De billeder får mig til at savne ag-stæver! :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova hygger i ugen inden operation

IMAG3372.jpg

 

Nova med den bedsteste bedste pivbold i verden

IMAG3388.jpg

 

 

Kender i det... man ligger sig godt til rette i sofaen med hovedpuder og dyne... går lige på toilet... og så er dette synet der møder en når man kommer ind igen... så kan man vel lære ikke at efterlade sin dyne.

IMAG3413.jpg

 

Nova med sit nøgne dårlige ben efter operation... klar til træning, gåtur, whatever, der skal bare ske noget! Hun har virkelig svært ved at forstå det der "slap af!" :(

men hygge på sofaen/i sengen kan hjælpe lidt på det. Så længe nogen gider varme en og nusse en på maven så går det hele nok, så skidt med man skal være i snor så frøken pyller er sikker på man ikke hopper ned.

IMAG3424.jpg

 

IMAG3423.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par billeder fra kurset i weekenden.

 

 

Spot er lige ved at omkomme - det er så fedt at alle kigger på ham, så det er lige før han bliver stresset over det!

DSC_0044.jpg

 

Christa kravler ned på gulvet for at vise et stillingsskifte og Spot benytter chancen.

DSC_0046.jpg

 

Snak med mig!

DSC_0047.jpg

 

Arh endelig gad hun at kysse mig på næsen!!

DSC_0049.jpg

 

 

DSC_0051.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par billeder fra kurset i weekenden.

 

 

Spot er lige ved at omkomme - det er så fedt at alle kigger på ham, så det er lige før han bliver stresset over det!

[ATTACH=CONFIG]82768[/ATTACH]

 

Christa kravler ned på gulvet for at vise et stillingsskifte og Spot benytter chancen.

[ATTACH=CONFIG]82769[/ATTACH]

 

Snak med mig!

[ATTACH=CONFIG]82770[/ATTACH]

 

Arh endelig gad hun at kysse mig på næsen!!

[ATTACH=CONFIG]82771[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]82772[/ATTACH]

 

:lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er meget omhyggelig med IKKE at se eller på nogen måde bemærke det der unævnelige, der ligger lige ved siden af. Og endnu mere omhyggelig med, at han ikke får den bedste plads, den er Petrines!

 

 

hahahah nøjagtig sådan opførte Karla sig i det første døgn overfor Johna "hvis jeg ikke kan se den, er den der ikke! Hvis jeg ikke kan se den, er den der ikke! Hvis jeg ikke kan se den..." :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, jeg havde ikke mutet den, Tyson, der ellers altid ignorerer lyde på tv og fra computeren, sprang straks hen og prøvede at finde ud af, hvor Petrine gemte sig inde i computeren. :lol:

Jeg havde heller ikke mutet den, kun skruet lidt ned - Ayo stoppede straks med at spise kødben og gik straks på jagt efter den larmende hund! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde heller ikke mutet den, kun skruet lidt ned - Ayo stoppede straks med at spise kødben og gik straks på jagt efter den larmende hund! :lol:

 

Også her havde jeg pludselig en hysterisk hund, der pev og gøede helt vildt og hoppede rundt ovenpå mig (og den bærbare..) :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...