Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

CockerFreddy -ala Frække Freddy Fræk fik exellent og vandt åben klasse hanner med 8 stk i.

Og flot kritik, men ingen certer.

I bedste hanner med alle disse champion, blev vi ikke placeret , men jeg er supertilfreds, for åben klasse var efter min mening også med stor kvalitet.

Vi kommer ikke i morgen, kunne ikke finde kørelejlkighed .

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CockerFreddy -ala Frække Freddy Fræk fik exellent og vandt åben klasse hanner med 8 stk i.

Og flot kritik, men ingen certer.

I bedste hanner med alle disse champion, blev vi ikke placeret , men jeg er supertilfreds, for åben klasse var efter min mening også med stor kvalitet.

Vi kommer ikke i morgen, kunne ikke finde kørelejlkighed .

 

Hvis du kan være på Hvidovre St. kl. 8:15, så kan jeg samle dig op der? Mindes at du bor ude i Taastrup eller omegn? Alt efter hvor du bor derudeaf, kan jeg måske også godt samle op...

 

Har stationcar og der kan sagtens være 2 bernere i den :mrgreen: Og på bagsædet kan der sagtens være en klapstol.

 

Jeg ved dog ikke hvornår jeg tager hjem, så det kan godt blive en lang dag for jer...

 

Bare skriv en privat besked, hvis du er interesseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme... Og meget trætte..

Flo bedste hvalp i racen, så vi tog et smut omkring store ring. Der blev det dog ikke til mere, men hun var en super lille skat at have med.

I morgen kommer jeg og kigger, er nok mest omkring ring 15.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid

Min datter er også dybt forelsket. Vi stod og kiggede på border collier og puf sidder der en 5 mdr gammel tæve halv oppe på skødet af min 8 årige datter og kigger hengivent på hende og vil bare nusse og kramme.....vi taler lidt med opdrætter om hendes bc' ere og så nævner hun tilfældigt, at hun da har fået tævens kuldbror retur pga skilsmisse og han nu er til salg. Hva tror I jeg har hørt om de sidste mange timer???

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at tænke på - var der kø derover? Hørte nogle skrev at det var helt ad helvedes til i fredags grundet vejarbejde, så bliver lige nervøs for om man måske skal køre i ekstra god tid?

 

Vi var der ved 9.30 tiden idag. Der holdt en 4-5 biler før os, og der var ingen problemer med p-plads.

 

Det kan være, at det ikke er så slemt, hvis man kommer lidt senere på morgenen... jeg havde planlagt at være der kl. 8, men blev noget forsinket pga. kø, både på motorvejsafkørslen (pga. vejarbejde) og på vejen ned til dyrskuepladsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være, at det ikke er så slemt, hvis man kommer lidt senere på morgenen... jeg havde planlagt at være der kl. 8, men blev noget forsinket pga. kø, både på motorvejsafkørslen (pga. vejarbejde) og på vejen ned til dyrskuepladsen.

 

Tak - så kører jeg nok lidt før... Skal ikke risikere at komme for sent til babyer og hvalpe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et billede fra i dag. Min mor har taget billedet, og hun trykkede lige lidt for hurtigt, inden jeg nåede at rette Flo ind. Men skøn er hun :lun: (Altså Flo).. Har næsten lyst til at skrive hendes kritik, for den er så fin:oops:

 

DSC01118.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi lige kommet hjem

 

Sikken en dag..

 

Nr 2 reservedommer var lige sat på til morgen: Ole Staunskjær

Tænkte bare at nu blev fårene skillet fra bukkene..

 

Men jeg havde den flotteste buk.. :banan:

 

BIR med den flotteste kritik..

 

Meget velbygget han, med et herligt helhedsindtryk.

Velskåret hoved, med korrekt forhold skalle-næseparti.

Korrekt bid. Godt udtryk. Prima hals, front og overlinje. Velvinklet. Dejlig masse i kroppen.

Bevæger sig meget typisk. Tiptop farve og pels. Godt fremvist

 

Cody holdte på de sidste kræfter ( med lidt kamp fra frikadellerne) og blev nr 2 i gruppen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan gerne lide små löwchens :lun:

 

Jeg kunne ikke finde løvelejren :oops: Så kun en enkelt bar-numset hund....

 

Lige et billede fra i dag. Min mor har taget billedet, og hun trykkede lige lidt for hurtigt, inden jeg nåede at rette Flo ind. Men skøn er hun :lun: (Altså Flo).. Har næsten lyst til at skrive hendes kritik, for den er så fin:oops:

 

[ATTACH=CONFIG]84220[/ATTACH]

 

Det må man altså gerne...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi lige kommet hjem

 

Sikken en dag..

 

Nr 2 reservedommer var lige sat på til morgen: Ole Staunskjær

Tænkte bare at nu blev fårene skillet fra bukkene..

 

Men jeg havde den flotteste buk.. :banan:

 

BIR med den flotteste kritik..

 

Meget velbygget han, med et herligt helhedsindtryk.

Velskåret hoved, med korrekt forhold skalle-næseparti.

Korrekt bid. Godt udtryk. Prima hals, front og overlinje. Velvinklet. Dejlig masse i kroppen.

Bevæger sig meget typisk. Tiptop farve og pels. Godt fremvist

 

Cody holdte på de sidste kræfter ( med lidt kamp fra frikadellerne) og blev nr 2 i gruppen :banan:

 

:banan: :banan: :banan: Hvor er det fedt!! Var du mest glad for det markerede?? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: :banan: :banan: Hvor er det fedt!! Var du mest glad for det markerede?? :slem:

 

Nej, jeg er nok blevet for forvent :oops:

 

Næ, dejlig masse i kroppen, går lige i hjertet.

Cody er jo noget slankere end mange andre i de fedes klub, så fedt at vise at man ikke behøver veje 3-5 kg for meget for at vinde.

Tror også at det går rent ind hos allround dommere, med en slank gut

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg er nok blevet for forvent :oops:

 

Næ, dejlig masse i kroppen, går lige i hjertet.

Cody er jo noget slankere end mange andre i de fedes klub, så fedt at vise at man ikke behøver veje 3-5 kg for meget for at vinde.

Tror også at det går rent ind hos allround dommere, med en slank gut

 

Jeg joker bare.....:blink: så ikke så mange labber, men er glad for at høre hvis det er de slankere typer der bliver BIR. Synes godt nok at man ser liiiidt for mange kommode-labber....

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, så tror jeg at jeg vadede lige forbi Sonja og Tyson da jeg var på vej hjem... Lignede ihvertfald Tyson :-D

Så Sonja hvis du læser med, så be- eller afkræft lige om du gik forbi en lille bred dame med en laksefarvet hund :-D

 

Jeg så flere samojeder, lagde dog ikke mærke til, om en af dem var laksefarvet. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi lige kommet hjem

 

Sikken en dag..

 

Nr 2 reservedommer var lige sat på til morgen: Ole Staunskjær

Tænkte bare at nu blev fårene skillet fra bukkene..

 

Men jeg havde den flotteste buk.. :banan:

 

BIR med den flotteste kritik..

 

Meget velbygget han, med et herligt helhedsindtryk.

Velskåret hoved, med korrekt forhold skalle-næseparti.

Korrekt bid. Godt udtryk. Prima hals, front og overlinje. Velvinklet. Dejlig masse i kroppen.

Bevæger sig meget typisk. Tiptop farve og pels. Godt fremvist

 

Cody holdte på de sidste kræfter ( med lidt kamp fra frikadellerne) og blev nr 2 i gruppen :banan:

 

Haha jeg læste nede fra og så der stod "tip top farve og pels" og tænkte at så var det Ole der havde dømt jer ;-)

Det fremhævede er typiske Ole-udtryk.

 

Flot resultat, tillykke med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke finde løvelejren :oops: Så kun en enkelt bar-numset hund....

 

 

 

Det må man altså gerne...:blink:

 

Og løvelejren var faktisk relativt nem at finde - man skulle bare gå efter barnevognene! :mrgreen:

 

:slem:

Ja, det var liiiiige dig

 

Ja for satan!.. Dejlige dejlige hvalpe.. Jeg er helt solgt! Selvom de har bare numser :P høhø

 

 

Mini-me,

er du en lille pige?

Jeg tror jeg så dig, eller, jeg så en orange sammy.. men fik ikke jumpet ejeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...