Hop til indhold

Det bedste billed


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo en næsten umulig opgave det her... kun at vælge ét billede af Tyson, når han nu ser så fantastisk dejlig ud på alle billeder! :-)

 

Men faktisk tror jeg, at det er det her, der er mit yndlingsbillede, selvom det er taget af hans gamle ejere. Det er det billede, jeg fik øje på i annoncen for ham på dba.dk, og mit hjerte smeltede bare øjeblikkeligt! :lun:

Tyson.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke få det helt rigtige billede ind da den her com. ikke vil æde cd-er :???: men den her minder meget om det, så det må være det bedste billede af Dumle:

 

[ATTACH]2329[/ATTACH]

 

Det er taget af Frank (Dogue1) og jeg syntes bare det udstråler så meget Dumle :lol: For mig er der er energi, glæde, overstrømmende kærlighed og sjov på det billede og så er det taget på en "mark" som Dumle elsker at søge zigzag henover for at finde nye spændende lugte :lol::lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Ej for pokker. Det er jo faktisk rigtig svært, at skulle finde det bedste, for man synes jo ALLE er de bedste :mrgreen:

 

Nå men der er dog et, som jeg nok alligevel synes er lidt bedre end de andre. Ikke mindst fordi det er et godt skarpt billed, men også fordi det viser Buddy som han er, fræk, frækkere, frækkest. Og så hans tunge som bare hænger og dasker :-P

 

t_martinsen-albums-buddy-picture1413-a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæææyyy ... du har da vist ikke noget, at lade nogen høre for :pift:

 

Jeg tror faktisk at reglen er, at når man poster i den her tråd - så SKAL man også poste bedste-billedet ...

Jeg har ikke fået lagt mine billeder på min nye pc endnu.

Men Det bedste fra mine album på hunde forum kunne være dette.

 

dogue1-albums-tihi-eemmm-hej-jeg-hedder-lexus-hvad-hedder-i-picture262-mg-3552.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...