Hop til indhold

Det er hårdt at blive far


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Puha, om jeg må bede :shock:

 

For dælen I drømmer ikke om en aften jeg har haft! Min dejlige kæreste blev helt vildt underlig i eftermiddags - ja, mere underlig end hun ellers har været det sidste stykke tid.. Hun blev ved med at lægge sig under sengen? Tossede kvindedyr, det sagde jeg også til hende.. Jeg kiggede under sengen for at se, hvad det dog var dernede som var så spændende at hun ikke engang ville lege lidt med mig.. Støv? :hmm:

 

Menneskemor sagde hun ikke skulle ligge der under sengen, og de gik en lille tur - uden mig! Så skulle vi have aftensmad :ivrig: .. Men Jessie? Hun ville slet ikke have noget.. Tak Jessie :mums:

 

Så sagde Jessie til mig, at nu skulle vi altså være forældre! Så nu skulle jeg vise mig som den store og gode mand jeg er.. Så det gjorde jeg da :cool:

 

Men altså, jeg blev sat i kravlegården, åbenbart går man i vejen? :vedikke: Men jeg sagde et rungende vov da døren åbnede sig - mig dygtig :banan:

 

Jeg er moderne mand og med til fødslen

IMG_1657.jpg

 

Hende den unge kom ind af døren, hun må gerne være her :mrgreen: I forvejen sad menneske mor og lillesøster og hyggede sig.

 

Pludselig begyndte Jessie at pruste mere end hun havde gjort ellers, og så pressede hun.. Ej det var altså hårdt for mig, jeg blev helt træt, så jeg blev nød til at lægge mig ned og bare følge med med halvt åbne øjne..

 

Så sagde menneskemor, nu kommer den! Og så kom min første datter til verden :lun: Nøøj altså, må jeg lige blære mig? Hun er sååå fin.. Hun er helt sort og så har hun hvide sokker på.. "Lille" fin putte pige på 177 g

IMG_1668.jpg

 

Så synes jeg nu ellers at det blev lidt hårdere.. Fordi nummer to var altså lidt lang tid om at komme ud.. Puha, jeg blev helt svedt.. Men så, lige pludselig, så kom hun.. Blop sagde det, og så lå der en stoor pige, 219 g.. Men hun lå helt stille og sagde slet ikke noget.. Jeg blev lidt bekymret, men menneskepigen gav hende møs på hele næsen næsten og vupti så var der gang i hende også :hjerte: Smuk smuk pige, helt gylden, altså jeg kan da bare det der, hva? :klap:

 

IMG_1674.jpg

 

Så var det altså lige før jeg gik i brædderne, en ung prins skal have sin skønhedssøvn.. Men næh du, sagde Jessie, du må lige holde dig vågen lidt endnu.. Og hvad gør man ikke for sin dame? Jeg var da helt på! (med lukkede øjne, men jeg var vågen!)

 

Jeg synes der gik lang tid, men så skete der lissom noget igen.. Og denne gang gik det lidt hurtigere.. Svuuup, så lå der en lille fin gylden parti-colour baby på 203 g - også en lille pige :lun:

 

Nu ligger lillemor og mine piger og hviler sig, jeg er altså gået lidt for mig selv, jeg synes det var vældig hårdt det her.. Jeg gik ud til Mille og fortalte hende nyhederne og hun blev også helt glad :mrgreen:

 

Lillemor og babies

IMG_1690.jpg

 

Og hvad kan man sige?

 

Rigtige mænd får piger :mrgreen:

 

Velkommen til verden babies - Freddie :vuf:

IMG_1691.jpg

 

-MiniBillen

IMG_1643.jpg

IMG_1654.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen :-P

 

I går var en helt fantastisk dag. Det startede om morgenen - Jessie ville ikke have sin mad, hvilket er yderst usædvanligt for hende madøreret - hun gemte sig alle mulige og umulige steder, kastede op, tp. faldt og som dagen gik var jeg ikke i tvivl om, at nu ville fødslen gå i gang :banan:

 

Gennem hele dagen havde jeg kontakt til Janni, som stod kun til min rådighed følte jeg - tusind tak Janni, du er en engel :5up:

 

Om eftermiddagen fik jeg gjort fødestuen klar, jeg havde besluttet mig for at jeg gerne ville have fødslen foregik i vores seng, da jeg så kunne være ved Jessie men hun samtidig ikke følte sig trængt op i en krog og desuden havde hun sovet i den det meste af sin drægtighed :engel:

 

Gennem dagen, når jeg ikke var i samme rum som hende, klynkede hun og var meget ynkelig at høre på :oops:

 

Da jeg havde gjort det hele klar, var det som om det gik lidt i stå og vi gik så en tur. Bare i hendes tempo sagde Janni, men hold da op damen havde travlt, og da hun havde besørget - klynkede hun lidt og så vendte hun næsen hjemad og ind under sengen igen :fornaermet:

 

Hun kom ind i stuen, mens vi spiste og tænkte, at det måske bare var falsk alarm, så jeg tænkte jeg ville tage et bad, men for en sikkerheds skyld, satte jeg Jessie op i weekendsengen. Mens jeg stod derinde begyndte hun at slikke sig meget ihærdigt og blev ved i ca. 5 min uden pause. Hm det bad må vente, tænkte jeg og løftede hende op i vores seng, der var foret med voksdug og lagen og håndklæder og der var rigtig lækkert. Jeg bemærkede "boblen", lagde hende på sengen og så blev der meget vådt og hun begyndte at gispe :-D

 

Jeg ringede til Mini, som skulle agere jordmoder, da hun har været med til flere hundefødsler, så Mini afleverede Charlie hos Tine (tusind tak Tine :-D) og kom hjem til os. Inde i soveværelset var Mini, vores 11-årige datter, jeg selv og Freddie. Han havde ligget i sengen hos os, men da hun så småt begyndte at presse, lagde vi ham i weekendsengen, hvor han fulgte med :blink:

 

Så sad vi ellers og hyggede os og roste Jessie og nussede hende en smule mellem presseveerne, men ellers klarede hun sig selv :klap:De 2 første hvalpe skulle hjælpes lidt i gang, og her var Mini simpelthen fantastisk - det var dejligt både at have hende med, fordi hun har prøvet det før, men det bedste var nu at dele oplevelsen med begge mine døtre :hjerte:

 

Både Alfa-far og teenager knægt kunne ikke klare det, de ville hellere informeres løbende, så det var ligesom i gamle dage :mrgreen:

 

Da vi havde ordnet seng og puttet Jessie og drukket en kop kaffe, blev vi enige om at gå til køjs 04.00 men hver gang der kom et piv, måtte jeg lige op og se om alt var vel, så det var ikke megen søvn i nat :blink:

 

Dagen i dag har været super - Jessie er en fantastisk mor, hun accepterer vi tager hvalpene og vejer dem og giver lille nus, men hun følger hver en bevægelse og går der mere end 30 sek. stiller hun sig på bagbenene og så får hun baby ned igen, hvor den så bliver puttet ind til hende og bliver slikket og holdt varm :hjerte:

 

Det var en kæmpe oplevelse og jeg glæder mig til at følge de 3 smukke prinsesser :lun::lun::lun:

 

Vi forsøgte her til aften at tage nogle flere billeder, men de blev ikke så gode, så jeg prøver igen i morgen og så skal I nok spammes med billeder :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie og babies har det godt allesammen :lun:

 

Jessie spiser godt - mums der er jo heldagsbuffet :mums:

 

Babierne tager også rigtig fint på den sorte vejde 177 gr. ved fødslen og nu 219 gr., den gyldne 219 gr. ved fødslen og nu 278 gr. (ja hun ligner sin mor :blink:) og pari colour vejede 209 gr. og nu 235 gr., så de trives :banan:

 

Da Jessie skulle ud her, lånte vi babyerne, så vil gerne præsentere prinsesserne :hjerte:

 

IMG_1729.jpg

 

og så forsøgte vi at tage profilbilleder, men hold da op det var ikke nemt :lun:

 

IMG_1736.jpg

 

Og lidt flere :hjerte:

 

IMG_1737.jpg

IMG_1713.jpg

IMG_1714.jpg

IMG_1724.jpg

IMG_1725.jpg

IMG_1730.jpg

IMG_1731.jpg

IMG_1732.jpg

IMG_1733.jpg

IMG_1734.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...