Hop til indhold

Hej fra gal engelsk hund kvinde


Gæst MeggieMoo
 Share

Recommended Posts

Gæst MeggieMoo

Jeg er ked af min dansk er ikke godt.

 

Jeg er engelsk og bevægede mig og mine 7 hunde til Danmark i november med min danske mand.

 

Hundes...

 

MeggieMoo - greyhound, Harris og Poppy - greyhound x's (Harris is very stupid), Holly - border collie x working cocker spaniel, Charles - hairy mixture, now 13 years old, Sid - whippet x collie, getting old, with few teeth and only been with me 18 months

party sid.jpg

 

They are all rescue dogs, all lucky to be alive, especially my very special girl MeggieMoo who has now defied death 3 times.

 

And last but not least

Douglas - the monster puppy - 6 months old today!

 

DSC01081.jpg

 

Please be gentle and kind to the English woman with many dogs: Blink:

313765_158412684252242_100002505341118_282192_1605585929_n (220x350).jpg

DSC00998.jpg

DSC_2033.jpg

DSC_1475.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MeggieMoo
Hej og velkommen til:-D

 

I don't know how much danish you understand already?

 

Lovely doggies:lun:

 

Tak! Ikke nok dansk - jeg elsker google translate :vedikke:

 

Velkommen :vinken: Jeg er dansk, men bor i Hertfordshire, har også rescue dogs. Dine hunde ser dejlige ud!

 

:vinken:Rescue dogs rock!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MeggieMoo

I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for.

 

We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little business going again here. I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte:

 

all 7.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MeggieMoo
Velkommen til :)

 

Ser du helst at vi så skriver på dansk eller engelsk? For de fleste af os kan snildt gøre begge dele :)

 

I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for.

 

We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is very much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little dog business going again here. But I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte:

 

 

 

all 7.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for.

 

We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is very much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little dog business going again here. But I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte:

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]83868[/ATTACH]

 

Det er nok også smartest at forsøge at lære det danske sprog - og det kommer jo nemmest ved at bruge det :)

 

Men forestiller mig at det er sværere at læse og skrive det, end at forstå det!

 

Hvad går din hunde-forretning ud på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MeggieMoo
Det er nok også smartest at forsøge at lære det danske sprog - og det kommer jo nemmest ved at bruge det :)

 

Men forestiller mig at det er sværere at læse og skrive det, end at forstå det!

 

Hvad går din hunde-forretning ud på?

 

hundehalsbånd og pels making - smuk, speciel!

Desuden gør hundesnor, hundehalsbånd og hundseler til agility eller uddannelse

 

Velkommen - jeg bor også i Svendborg :-)

 

:vinken: Vi er på Tåsinge

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...