Hop til indhold

Sheila blev røngten fotograferet idag!


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sheila skulle i forbindelse med undersøgelse af kræft spredning røngten fotograferes idag og hendes lunger var da bare så fine:banan:

 

Jeg kan slet ikke få benene til jorden så lettet er jeg! Undersøgelsen kom i sving fordi jeg havde opdaget en ny knude i mælkekirtlerne og inden vi oprerede igen, igen, så var det godt at vide om der var skret spredning andre steder hen, men det tyder det så heldigvis ikke på:banan:

 

 

Der er så taget prøver af de problematiske områder som jeg får svar på i næste uge og så skal hun så nok opereres igen.

 

 

Og hun tog det da bare så fint, jeg måtte være med til det hele, så beroligende sprøjte var ikke nødvendigt, hun lå så fint stille, selvom hun da blev temmelig utryg af at blive væltet ned på en briks. Håber ikke hun tager det alt for meget med sig til næste dyrlæge besøg.

 

 

Så nu krydser jeg fingre for at prøverne intet viser:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila skulle i forbindelse med undersøgelse af kræft spredning røngten fotograferes idag og hendes lunger var da bare så fine:banan:

 

 

Super dejlig læsning. Det kan tåle at læses igen og igen og igen :5up::banan:

 

Vi krydser alt hvad krydses kan for resultaterne af prøverne!!

 

Ihh det var da en dejlig besked! Så krydser vi fingre for Zeus på mandag, selvom der heldigvis ikke er noget som kræft på spil

 

Hvad er der med Zeus??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Og igår fik jeg så endelig svar på prøverne. INGEN tegn på kræft! weeeee, det er en lettelse:)

 

Godt nok er sådan nogle prøver ikke 100 % sikre, men ud af den prøve de tog fandt de ingen kræftceller i hvertfald.

 

Hun skal så have fjernet den lille knude jeg fandt om 14 dages tid og så krydses alle fingre for at der ikke udvikler sig mere nogen steder, så hun nu kan få lov at blive en gammel bedste i fred:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Og nu hjemvendt fra operation:) Hun er godt nok sej til det! Jeg var meget overrasket over at hun gik ind til dyrlægen idag, da hun ikke syntes den sidste oplvelse var særligt sjov.

Hun var ikke særlig glad for den der dyrlæge mand idag dog, halen røg helt ind under maven og hun gik i knæ.. En times efter hun gik ned til operationen fik jeg en meget omtåget sheila op igen, så sad vi lige halvanden time og vågnede, så sagde sheila hun gerne ville hjem, så det gjorde vi. Hentede lige Mysla på vejen (hun blev passet hos veninde da hun dårligt kan være alene uden sheila).

 

Straks sheila kom ind af døren hjemme, sagde hun at hun gerne ville ovenpå til dynerne, så jeg måtte lige støtte hende op af trappen. Så har hun sovet siden, men jeg skal være sammen med hende ellers rejser hun sig forvirret. Når man ser hvor klar i hovedet hun er trods nylig narkose, så er jeg godt nok glad for at jeg holder på at være ved min hund når hun vågner, så hun ikke skal ligge i bur og blive forvirret:)

 

Så med det tempo hun holder i forhold til at blive frisk, så skulle det ikke undre mig hvis hun spurter rundt i morgen allerede:)

 

Og Det var så fint at mysla kunne blive passet der hvor hun skal passes når jeg skal ud og rejse til efteråret, så kunne de lige øve sig og se om de to hunde kunne finde du af at være indefor sammen i længere tid:) Og det gik da bare så fint, skønt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Tillykke hvor er det dejligt for dig. Har lige været samme tur igennem hvor prøven faldt negativt ud, så det var jeg knust over i noget tid. Men har fået mig selv overbevist om at de har fået fjernet hver eneste lille led kræftcelle. Rigtig god bedring til Sheila - bliver lidt blød om hjertet for din hund hedder det samme som den collie vi havde, da Doberfan og jeg var små. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke hvor er det dejligt for dig. Har lige været samme tur igennem hvor prøven faldt negativt ud, så det var jeg knust over i noget tid. Men har fået mig selv overbevist om at de har fået fjernet hver eneste lille led kræftcelle. Rigtig god bedring til Sheila - bliver lidt blød om hjertet for din hund hedder det samme som den collie vi havde, da Doberfan og jeg var små. :hjerte:

 

øv at i også har været igennem det! For halvandet år siden da hun sidst fik fjernet knuder blev den testet bagefter og med negativt udfald og det var jeg så ked af i lang tid at jeg sagde nej til at de testede denne knude her..

Sheila har været igennem så mange operationer nu at jeg har svært ved at forestille mig at jeg vil byde hende flere og så skal jeg jo egentlig ikke bruge resultatet af en knude test til noget..

 

Ved sheila fik de jo alt de dumme kræftceller ud sidste gang, så stadig intet tegn på sygdom, håber det er samme udfald for din hund:)

 

Så hyggeligt med en navnefælle:hjerte: og så vidste jeg ikke i var søskende:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
øv at i også har været igennem det! For halvandet år siden da hun sidst fik fjernet knuder blev den testet bagefter og med negativt udfald og det var jeg så ked af i lang tid at jeg sagde nej til at de testede denne knude her..

Sheila har været igennem så mange operationer nu at jeg har svært ved at forestille mig at jeg vil byde hende flere og så skal jeg jo egentlig ikke bruge resultatet af en knude test til noget..

 

Ved sheila fik de jo alt de dumme kræftceller ud sidste gang, så stadig intet tegn på sygdom, håber det er samme udfald for din hund:)

 

Så hyggeligt med en navnefælle:hjerte: og så vidste jeg ikke i var søskende:)

 

Det er dejligt med en positiv historie at klamre sig til. Ja vi er søstre og cirka lige hundetossede, som de eneste i familien :-D Du må gætte 5 gange hvilken race jeg har gående...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke hvor er det dejligt for dig. Har lige været samme tur igennem hvor prøven faldt negativt ud, så det var jeg knust over i noget tid. Men har fået mig selv overbevist om at de har fået fjernet hver eneste lille led kræftcelle. Rigtig god bedring til Sheila - bliver lidt blød om hjertet for din hund hedder det samme som den collie vi havde, da Doberfan og jeg var små. :hjerte:

 

Har ikke set Adele herinde længe, men hun er en bruger der har en Collie ved navn Sherlock - han ligner vores Sheila helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dejligt med en positiv historie at klamre sig til. Ja vi er søstre og cirka lige hundetossede, som de eneste i familien :-D Du må gætte 5 gange hvilken race jeg har gående...

 

Hehe, det er nok ikke så svært:) Der er jo mange der påstår der er greyhound i min sheila hund og jeg må sige at i kraft af hende er jeg faldet helt enormt for mynderne, de har de der kæmpeøjne der kan se helt ind i sjælen på én, ligesom min smukke sillepige har:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...