Hop til indhold

Mon ikke det var på tide at sige hej!


Fluffykins
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg jo efterhånden læst med her på forummet i laang tid - og jeg vil da gerne starte med at sige TAK til alle jer dejlige hundemennesker som har bygget dette forum op! Jeg har nemlig kunnet finde svar på rigtig mange af de spørgsmål jeg har haft som ny hundeejer herinde :-D

 

For præcis et år siden flyttede Tea, en dengang 5 årig sheltie pige, ind hos mig og kæresten. Og hun er blevet snot forkælet lige siden:blink:

 

I sidste uge kunne vi fejre 6 års fødselsdag for hende, med fødselsdagssang fra hendes tidligere "mor", andejagt i parken, lidt bling til halsbåndet og selvfølgelig en guffer eller to :mrgreen:

 

Jeg håber i vil tage rigtigt godt imod os, og ser frem til at lære jer allesammen bedre at kende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Velkommen til. Er selv ny her og har kun godt at sige om hf, men vær forberedt på at din tid smuldrer væk fordi du lige skal se hvad der foregår. :-D Vi er hundeskøre allesammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

Godt, at høre, at du allerede har haft god gavn af rådene herinde. :5up:

Glæder mig til, at se billeder af Tea :-D

 

Jeps jeg har fundet en masse information herinde, fra erfaringer med at have hund i en lejlighed, info om at overtage en voksen hund, hjælp til foder, tips til aktivering og alt muligt andet - i er bare gode :5up:

 

Jeg har lagt et lille album op på min profil, men skal nok billedspamme jer, så snart jeg kan:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark Therese!

Hun ER skøn, og det er helt rigtigt at hun ikke har så voldsom en pels som mange sheltier - det er vidst moget med at der findes to pels-typer, en stor og lidt ruhåret pels, og så den bløde variant, som Tea har. Hun har DKK tavle, og den tidligere ejer har både udstillet og avlet nogle fantastiske hvalpe på hende. Billeder af kuldene kan ses på deres hjemmeside, kenneljenner (kan ikke lægge links ind endnu øv..)

 

Jeg går ikke til hundetræning med hende, men vi klikkertræner flittigt og hun er en rigtig trick hund :slem:

 

Ellers har vi kig på at få hendes hyrdehunde evner testet her i nærmeste fremtid, så DET bliver jo spændende om det er noget der passer damen

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark Therese!

Hun ER skøn, og det er helt rigtigt at hun ikke har så voldsom en pels som mange sheltier - det er vidst moget med at der findes to pels-typer, en stor og lidt ruhåret pels, og så den bløde variant, som Tea har. Hun har DKK tavle, og den tidligere ejer har både udstillet og avlet nogle fantastiske hvalpe på hende. Billeder af kuldene kan ses på deres hjemmeside, kenneljenner (kan ikke lægge links ind endnu øv..)

 

Jeg går ikke til hundetræning med hende, men vi klikkertræner flittigt og hun er en rigtig trick hund :slem:

 

Ellers har vi kig på at få hendes hyrdehunde evner testet her i nærmeste fremtid, så DET bliver jo spændende om det er noget der passer damen

Årh ja, det bliver da spændende :-D Så må du lige lave en tråd om det, når tiden nærmer sig :blink:

 

Vil lige kigge på hjemmesiden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...