Therese Skrevet Maj 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 18, 2012 Gladheds-bobo Close-up "lalalala... Selv Lunte lunter med..." :blink: Et par stemningsbilleder En "rullende" billedserie :blink: Bobo kommer med hans legetøj Elsker bare det her billede :hjerte: Og så et par videoer af hans vandplaskeri Tag jer ikke af, hvis jeg nogle gange lyder som jeg har snot i hele tuden - sådan snakker jeg bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Og hvor fanden blev mine billeder så af? Hehe... Nå, på den igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Jeg kan ikke se billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 øv kan ikke se billederen... men kunne se to af filmene.. han ser da bare for skøn ud.. (uden at ville træde nogen over tærene og helt uden forstand på labber) men er han sådan lidt "tyk":roll: (kan ikke lige huske det ord jeg vil bruge) eller snyder det.. Kan bare huske mine pleje-lab havde ligende statur og der fik jeg at vide af dyrlægen at hun havde "nogen kilo" for meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Så skulle billederne være der Og nej, synes ikke han er specielt tyk... Og i så fald udligner det sig nok helt af sig selv, når han nu dyrker mere motion Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 det ser umiddelbart ud som om han har en fin talje :5up: og så er billede 2 eller det med mælkebøtterne da til et nyt profilbillede :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Nøøøj, hvor han hygger sig, den lækre hund ...og ja, man bliver bare, så glad når man ser sådan en gul mælkebøtte mark med ens hund i, det er da bare ren kærlighed :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Ja, jeg synes nemlig heller ikke han virker specielt tyk... Han er trods alt labrador og de er jo gerne lidt kraftige af bygning... Og ja, det har du da egentlig ret i _______________ Og så kommer mine naturbilleder altså i en tråd for sig selv en anden dag - GIDER ikke bøvle mere med det nu... Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Nøøøj, hvor han hygger sig, den lækre hund ...og ja, man bliver bare, så glad når man ser sådan en gul mælkebøtte mark med ens hund i, det er da bare ren kærlighed :hjerte: Ja det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Han ser fin ud:lun: Måske er det ordet "buttet", der ledes efter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Han ser fin ud:lun: Måske er det ordet "buttet", der ledes efter? jaa :klap: Buttet... Tyk lyder sååå ja.. Men han ser nu virkelig dejlig ud.. Og motion er vel altid godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Han er kraftig bygget, nå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Han er kraftig bygget, nå hihih... erotisk buttet :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Han er kraftig bygget, nå Ja, synes også, at det nærmer sig chikane af Bobohunden , mange labber er kraftigt bygget, bl.a min Bella, hende siger folk også om, at hun er tyk . Men vi gider ikke have sådan nogle fotomodelle hunde, hvor ribbenene, sidder uden på pelsen , vel Therese ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Ja, synes også, at det nærmer sig chikane af Bobohunden , mange labber er kraftigt bygget, bl.a min Bella, hende siger folk også om, at hun er tyk . Men vi gider ikke have sådan nogle fotomodelle hunde, hvor ribbenene, sidder uden på pelsen , vel Therese ? Nej, sådan nogle anoreksi kræ... Vi mødte en tæve i dag og hun havde i hvert fald intet imod, at han havde lidt ekstra på sidebenene... Han er bare lækker, ja han er... Hører du Franziska... Lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Nej, sådan nogle anoreksi kræ... Vi mødte en tæve i dag og hun havde i hvert fald intet imod, at han havde lidt ekstra på sidebenene... Han er bare lækker, ja han er... Hører du Franziska... Lækker Hihihih nogen tæver er jo bare til hanner med runde kurver (inkl. min Maya:blink:- jo større og runder jo bedre..:slem: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Ja ja.. jeg kan godt se jeg har tabt denne debat :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Hihihih nogen tæver er jo bare til hanner med runde kurver (inkl. min Maya:blink:- jo større og runder jo bedre..:slem: ) Stort er jo nemlig godt - så er der mere af alt det dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Så til billederne uden hund Fordi jeg elsker blomster :hjerte: De to billeder her kan jeg faktisk ikke huske hvorfor jeg tog - må vel have syntes de var pæne i går Det sidste billede er af træet tættere på Synes det her var så smukt Med skyerne bagved og træerne, der står der helt uberørte... Synes klart naturen er smukkest, når mennesker ikke blander sig! Så kom vi forbi 'krage-kolonien' Har flere billeder, men de kommer i næste indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 De sidste... Oasen - en klynge træer, som er gode at snuse rundt i Igen: blomster Mælkebøttemark Bare fordi den stod der og var så fin Smukhed :hjerte: Kan især godt lide nuancerne i skyerne på det her billede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Smukke billeder Og LÆKKER avatar, du har fået dig :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts