Hop til indhold

Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)


Therese
 Share

Recommended Posts

Gladheds-bobo :lun:

DSC00490.jpg

 

Close-up :-D

DSC00499.jpg

"lalalala... Selv Lunte lunter med..." :blink:

DSC00507.jpg

Et par stemningsbilleder :-D

DSC00496.jpg

 

DSC00525.jpg

En "rullende" billedserie :blink:

DSC00514.jpg

 

DSC00516.jpg

 

DSC00518.jpg

 

DSC00520.jpg

 

DSC00519.jpg

Bobo kommer med hans legetøj :mrgreen:

DSC00482.jpg

Elsker bare det her billede :hjerte:

DSC00527.jpg

 

Og så et par videoer af hans vandplaskeri :mrgreen: Tag jer ikke af, hvis jeg nogle gange lyder som jeg har snot i hele tuden - sådan snakker jeg bare :mrgreen:

th_MOV00535.jpg

 

th_MOV00534.jpg

 

th_MOV00533.jpg

 

 

 

 

 

 

th_MOV00536.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

øv kan ikke se billederen... men kunne se to af filmene.. han ser da bare for skøn ud..

 

(uden at ville træde nogen over tærene og helt uden forstand på labber) men er han sådan lidt "tyk":roll: (kan ikke lige huske det ord jeg vil bruge) eller snyder det..

Kan bare huske mine pleje-lab havde ligende statur og der fik jeg at vide af dyrlægen at hun havde "nogen kilo" for meget

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes nemlig heller ikke han virker specielt tyk... Han er trods alt labrador og de er jo gerne lidt kraftige af bygning...

 

Og ja, det har du da egentlig ret i :-D

 

_______________

 

Og så kommer mine naturbilleder altså i en tråd for sig selv en anden dag - GIDER ikke bøvle mere med det nu... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, synes også, at det nærmer sig chikane af Bobohunden :fyfy:, mange labber er kraftigt bygget, bl.a min Bella, hende siger folk også om, at hun er tyk :fornaermet:. Men vi gider ikke have sådan nogle fotomodelle hunde, hvor ribbenene, sidder uden på pelsen :mrgreen:, vel Therese ?
Nej, sådan nogle anoreksi kræ... Vi mødte en tæve i dag og hun havde i hvert fald intet imod, at han havde lidt ekstra på sidebenene... Han er bare lækker, ja han er... Hører du Franziska... Lækker :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, sådan nogle anoreksi kræ... Vi mødte en tæve i dag og hun havde i hvert fald intet imod, at han havde lidt ekstra på sidebenene... Han er bare lækker, ja han er... Hører du Franziska... Lækker :mrgreen:

 

Hihihih :mrgreen: nogen tæver er jo bare til hanner med runde kurver (inkl. min Maya:blink:- jo større og runder jo bedre..:slem: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Så til billederne uden hund :-D

 

Fordi jeg elsker blomster :hjerte:

DSC00504.jpg

 

DSC00531.jpg

De to billeder her kan jeg faktisk ikke huske hvorfor jeg tog - må vel have syntes de var pæne i går :lol:

DSC00494.jpg

 

DSC00495.jpg

Det sidste billede er af træet tættere på :-)

DSC00500.jpg

DSC00501.jpg

 

DSC00503.jpg

DSC00502.jpg

Synes det her var så smukt :-D Med skyerne bagved og træerne, der står der helt uberørte... Synes klart naturen er smukkest, når mennesker ikke blander sig!

DSC00508.jpg

Så kom vi forbi 'krage-kolonien'

DSC00509.jpg

DSC00522.jpg

DSC00521.jpg

Har flere billeder, men de kommer i næste indlæg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...