Hop til indhold

Så er der billede spam


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Gæst Anaid

Tillykke med ham. Sikke en smuk Mor han har, er vild med tricolorede bc' ere. Er der brunt på din lille basse?

 

Og skønt at du fik ham, der havde smeltet dit :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Jeg synes det er fejl og urimeligt og at folk skal holde op med at poste alle de lækre hvalpebilleder. Hvad tror I egentlig vi er lavet af ?? Det er jo fuldstændig umuligt at blive ved med at modstå!

 

Hoooolld nu op hvor er han nuser!!!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med ham. Sikke en smuk Mor han har, er vild med tricolorede bc' ere. Er der brunt på din lille basse?

 

Og skønt at du fik ham, der havde smeltet dit :hjerte:

 

Det kan jeg svare på:mrgreen: Nej! For det vil Sanne ikke ha:mrgreen::lol::lol:

 

Årrrh han er nuttet, Sanne:lun::lun::lun:

 

Fedt, at du fik ham, du ville have:banan:

 

Og så må vi håbe at Bamse ikke lære ham, at tisse på tante Luna:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med valg af hvalp :banan:

 

HVornår flytter han??

 

Jeg bliver desværre nødt til at vente en uge mere end de andre hvalpekøbere, men så har jeg også meget tid til ham :-D

 

Jeg skal være hjælper til vores agility klub's årlige stævne en hel dag og jeg vil ikke ha' en hvalp, som på det tidspunkt, kun har boet hos mig i 2 dage til at stå i et bur ovre i hjørnet.

Og fredagen efter, har vi et større arrangement på jobbet, hvor jeg skal på arbejde i 12 timer + 1,5 times transport = no way.

 

Til gengæld har jeg så ferie efter den fredag i 14 dage, så en uge på job og så lukker min arbejdsplads hele juli måned :banan:

 

Så lørdag d. 9 juni, bliver han hentet, så tidligt som muligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg svare på:mrgreen: Nej! For det vil Sanne ikke ha:mrgreen::lol::lol:

 

Årrrh han er nuttet, Sanne:lun::lun::lun:

 

Fedt, at du fik ham, du ville have:banan:

 

Og så må vi håbe at Bamse ikke lære ham, at tisse på tante Luna:mrgreen:

 

 

 

Det er nemlig rigtigt at jeg helst vil ha' en sort/hvid border.

 

Dog har jeg i processen med at finde den rigtige hvalp, set et par eksemplarer af tricolor, som var meget lækre, b.la. Fanny, hvalpens mor :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til at vente en uge mere end de andre hvalpekøbere, men så har jeg også meget tid til ham :-D

 

Jeg skal være hjælper til vores agility klub's årlige stævne en hel dag og jeg vil ikke ha' en hvalp, som på det tidspunkt, kun har boet hos mig i 2 dage til at stå i et bur ovre i hjørnet.

Og fredagen efter, har vi et større arrangement på jobbet, hvor jeg skal på arbejde i 12 timer + 1,5 times transport = no way.

 

Til gengæld har jeg så ferie efter den fredag i 14 dage, så en uge på job og så lukker min arbejdsplads hele juli måned :banan:

 

Så lørdag d. 9 juni, bliver han hentet, så tidligt som muligt :mrgreen:

 

Hvor er du god sådan at tvinge dig selv til at vente, til hvalpens bedste...:5up:

 

Men sød det er han altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...