Hop til indhold

Havearbejde


Missing
 Share

Recommended Posts

I det dejlige vejr, er det også tid til at gå lidt i haven og ordne bede. Jeg er så heldig, at jeg har to søde hjælpere :mrgreen:

 

IMG_1050.jpg

 

IMG_1040.jpg

 

IMG_1047.jpg

 

IMG_1058.jpg

 

Hvor er det ÆRGELIGT at stå og flimre med kameraindstillingerne, når hunden stiller sig an. Jeg fik billedet, men med helt skævt lys

 

IMG_1067.jpg

 

IMG_1142.jpg

 

IMG_1133.jpg

 

Det er rigtig hårdt sådan at grave i haven...så er det godt, man kan tage et hvil i den kølige jord (med blomst i håret :lol:)

 

IMG_1135.jpg

 

IMG_1087.jpg

 

IMG_1093.jpg

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen :bighug:

 

nååå sikke nogle søde billeder.. :lun:

Og hvor var det hyggeligt at få hilst på jer i går.. :mrgreen:

 

Tak i lige måde :mrgreen: Det pudsige er, at jeg slet ikke skulle derhen - og endnu mindre med hund. Men venindens farmor døde om natten til i går og Buzz og jeg tog derhjem til opmuntring. Hun ville så gerne på markedet...og jeg kunne ikke så godt sige nej. Vi mødte godt nok mange søde mennesker og hunde. De fleste var ved at falde i svime over Buzz.

 

Guldkommentaren var dog, da en ca 6 årig pige spurgte mig - i ramme alvor: Er det et får? :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen :bighug:

 

 

 

Tak i lige måde :mrgreen: Det pudsige er, at jeg slet ikke skulle derhen - og endnu mindre med hund. Men venindens farmor døde om natten til i går og Buzz og jeg tog derhjem til opmuntring. Hun ville så gerne på markedet...og jeg kunne ikke så godt sige nej. Vi mødte godt nok mange søde mennesker og hunde. De fleste var ved at falde i svime over Buzz.

 

Guldkommentaren var dog, da en ca 6 årig pige spurgte mig - i ramme alvor: Er det et får? :sjov:

 

Jeg da ked af at høre det med din veninde. Og jaa hundene får ikke for lidt opmærksomhed.

:sjov: man skal høre sandheden fra børn og fulde folk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vidste bare at jeg IKKE skulle gå ind og kigge i denne tråd :stupid: var lige ved at tage livet af mig selv af grin :sjov: Får jo desværre hosteanfald fra helvede når jeg griner lige i øjeblikket, men hold da op, de er herlige, men det ved jeg jo godt, men billederne er bare supergode :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er gode venner. Hun er ret uimponeret over hunde, katte m.m. De må hjertens gerne være der og deltage og hun vil gerne lege med dem. Men hun råber røv af dem, hvis de gør af hende, hvæser (for kattene) eller generer hende. Buzz er hun glad for, men hun er ikke sådan nusse-kramme-putte som størsten. Men lege sammen, dét kan de :mrgreen:

 

Blueberry: Jep, hun er en fortrinlig skammel :genert::lol:

 

Fox: You know it :lol: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...