Missing Skrevet Maj 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2012 I det dejlige vejr, er det også tid til at gå lidt i haven og ordne bede. Jeg er så heldig, at jeg har to søde hjælpere Hvor er det ÆRGELIGT at stå og flimre med kameraindstillingerne, når hunden stiller sig an. Jeg fik billedet, men med helt skævt lys Det er rigtig hårdt sådan at grave i haven...så er det godt, man kan tage et hvil i den kølige jord (med blomst i håret ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Super billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Missing - du er tilbage!!! Og dejlige Buzz-billeder igen, dem har jeg sq savnet rigtig meget! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Årh de er sgu herlige:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 nååå sikke nogle søde billeder.. Og hvor var det hyggeligt at få hilst på jer i går.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Tak allesammen nååå sikke nogle søde billeder.. Og hvor var det hyggeligt at få hilst på jer i går.. Tak i lige måde Det pudsige er, at jeg slet ikke skulle derhen - og endnu mindre med hund. Men venindens farmor døde om natten til i går og Buzz og jeg tog derhjem til opmuntring. Hun ville så gerne på markedet...og jeg kunne ikke så godt sige nej. Vi mødte godt nok mange søde mennesker og hunde. De fleste var ved at falde i svime over Buzz. Guldkommentaren var dog, da en ca 6 årig pige spurgte mig - i ramme alvor: Er det et får? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 nååå sikke nogle søde billeder.. Og hvor var det hyggeligt at få hilst på jer i går.. Du fik mig endda i "jeg-sprang-ud-af-sengen-og-greb-det-nærmeste-og-kører-150/t-til-min-veninde"-looket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Det første billede er genialt - det ser ud til, at han bruger mindstens ryg til at sidde på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Det første billede er genialt - det ser ud til, at han bruger mindstens ryg til at sidde på Det gjorde han også på et tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Dette billede er mit yndlings det ligner Mindstens hovede er oppe i r*ven af Buzz Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Tak allesammen Tak i lige måde Det pudsige er, at jeg slet ikke skulle derhen - og endnu mindre med hund. Men venindens farmor døde om natten til i går og Buzz og jeg tog derhjem til opmuntring. Hun ville så gerne på markedet...og jeg kunne ikke så godt sige nej. Vi mødte godt nok mange søde mennesker og hunde. De fleste var ved at falde i svime over Buzz. Guldkommentaren var dog, da en ca 6 årig pige spurgte mig - i ramme alvor: Er det et får? Jeg da ked af at høre det med din veninde. Og jaa hundene får ikke for lidt opmærksomhed. man skal høre sandheden fra børn og fulde folk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Årh han er så fin, ham Buzzer, og totalt god havehund! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Dejlige billeder, det ser ud til de hygger sig sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Vidste bare at jeg IKKE skulle gå ind og kigge i denne tråd :stupid: var lige ved at tage livet af mig selv af grin Får jo desværre hosteanfald fra helvede når jeg griner lige i øjeblikket, men hold da op, de er herlige, men det ved jeg jo godt, men billederne er bare supergode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Ja de er gode venner. Hun er ret uimponeret over hunde, katte m.m. De må hjertens gerne være der og deltage og hun vil gerne lege med dem. Men hun råber røv af dem, hvis de gør af hende, hvæser (for kattene) eller generer hende. Buzz er hun glad for, men hun er ikke sådan nusse-kramme-putte som størsten. Men lege sammen, dét kan de Blueberry: Jep, hun er en fortrinlig skammel Fox: You know it :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts